Dat is een grap!? Heeft ze dat echt getypt? Omfg..quote:Op donderdag 7 april 2011 15:09 schreef Capt1caveman het volgende: [..] Wie snapt er nog meer de ironie als je dit op een forum plaatst?![]()
Laten er ook vrouwen heen gaan bij wie een borst is afgezet omdat ze borstkanker hadden.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:09 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet wat een gezond mens bij een plastisch chirurg te zoeken heeft.
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:13 schreef Annelies-G het volgende:
Kee, 3 cossen open. Deze blijven, de rest dicht
Ik schreef "gezond mens".quote:Op donderdag 7 april 2011 15:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Laten er ook vrouwen heen gaan bij wie een borst is afgezet omdat ze borstkanker hadden.
Dit was de eerste COS, zie volgnummerquote:Op donderdag 7 april 2011 15:13 schreef Annelies-G het volgende:
Kee, 3 cossen open. Deze blijven, de rest dicht
Nee, want Flip en Jo liggen met z'n tweetjes; Geer is nergens te zien op de streamsquote:Op donderdag 7 april 2011 15:14 schreef henkvandetillaart het volgende:
MAar kan iemand die wel streams hebben zeggen wat Geer tegen flip en jo zegt dan?
Geer zegt niks, Jo en Flip neuzelen.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:14 schreef henkvandetillaart het volgende:
MAar kan iemand die wel streams hebben zeggen wat Geer tegen flip en jo zegt dan?
komt omdat ik er 1 verprutst hadquote:Op donderdag 7 april 2011 15:15 schreef muzas het volgende:
die cosnummers klopt ook geen kudt meer van.
de mijne iig nietquote:Op donderdag 7 april 2011 15:15 schreef muzas het volgende:
die cosnummers klopt ook geen kudt meer van.
Omg is PB dan ineens in het huis ofzo?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Joanna tegen Philip: "Als ze jou naar huis sturen willen ze mij naaien"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |