abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95466516
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 22:01 schreef As1981 het volgende:
Ik heb nooit de borst gegeven, maar het lijkt mij erg zwaar om na 10 maanden nog 8x de borst te geven.
Dat valt reuze mee hoor. Ze drinkt meestal maar een paar minuutjes. Zeker overdag ben ik er meestal maximaal 10 minuten aan kwijt, maar eerder rond de 6.
  woensdag 13 april 2011 @ 22:06:17 #277
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_95466591
CP, 50 (er zullen er nog wel wat afvallen hoor) maar ik heb 5 kg tomaten gehaald en de rest vul ik aan met blik.

Ik vind dat zo knap, 10 maanden borstvoeding.

Hier trouwens een slecht slapend meisje ze, ze zat net voor de 4e keer hysterisch huilend op haar knieen en als ik er een speentje in stop, valt ze neer en slaapt verder... heul gek,
pi_95466623
weltrusten As
pi_95466644
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 22:04 schreef Solagratia het volgende:
Nou Becky, ik wens je veel succes :P Wordt vast een leuk feest ja :Y

Hier is het al drama vanaf 7 uur. Ze heeft al met al een half uur geslapen denk ik en ze blijft maar krijsen. Ik weet ook gewoon niet wat er aan de hand is. om 7 uur heeft ze ook een zetpil gehad. Ze blijft maar wrijven in haar gezicht, maar er is niets te zien. Pffff, ben blij dat J thuis is ondertussen want ik weet het niet meer.
Arm meisje ;( (jullie allebei -O- )
Ik wou dat ik de gouden tip voor je had :*
pi_95466699
ik vind wel grappig dat jullie zwaar linken aan tijd
naast tijd kost het aanmaken van de bv toch ook extra energie?
pi_95466795
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 22:04 schreef draculettetje het volgende:

[..]

ik denk teveel mensen
netjes hoor trouwens met 10 mnd nog zoveel bv!
maar ik ga het jaar nu ook wel halen, al is het dan nog 2x per dag!

zo he becky dat zijn me de boodschappen wel!
ik denk dat ik straks bij jou het lijstje nog eens opvraag haha
Ik zou echt niet zoveel mensen uitnodigen. Denk niet dat ik haar daar een plezier mee doe. En vooral ook mezelf niet :D
pi_95466887
Was dat maar zo Draak :D bij mij weinig in elk geval.. Het zou fijn zijn als het meer energie koste (en daardoor wat extra gewicht.. maar ik ben er één die alles vasthoudt tijdens de bv :P)

Maar ik vind het niet zwaar, al zou ik een half uur geven.. Ik geniet er vreselijk van en mijn muppetje kan echt helemaal tot rust komen aan de borst O+ en dat is ook fijn!

En Beck, 50!! :D Mijn hemel! Had je zoveel wensen op het lijstje van Noortje staan? :P
pi_95466931
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 22:07 schreef draculettetje het volgende:
ik vind wel grappig dat jullie zwaar linken aan tijd
naast tijd kost het aanmaken van de bv toch ook extra energie?
Qua tijd heb ik makkelijk praten, want ik heb op dit moment geen werk, dus alle tijd om haar te voeden wanneer ze maar wil.
En die extra energie kan wel kloppen ja. Ik ben wel afgevallen en ik vreet voor een volwassen vent _O-
pi_95466994
Ik werk 3 dagen en ben een makkelijke kolver, dus mag ook niet klagen..

Maar hoe dan ook, 't is gewoon persoonlijk! De een vind het zwaar en stopt, bij de ander kost het amper moeite..
pi_95467031
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 22:10 schreef Orea het volgende:
Was dat maar zo Draak :D bij mij weinig in elk geval.. Het zou fijn zijn als het meer energie koste (en daardoor wat extra gewicht.. maar ik ben er één die alles vasthoudt tijdens de bv :P)

Maar ik vind het niet zwaar, al zou ik een half uur geven.. Ik geniet er vreselijk van en mijn muppetje kan echt helemaal tot rust komen aan de borst O+ en dat is ook fijn!

En Beck, 50!! :D Mijn hemel! Had je zoveel wensen op het lijstje van Noortje staan? :P
Oeps, ik heb niets gezegd :@

Ik geniet er ook nog steeds van. Nu meer dan eerst eigenlijk, want het kost veel minder tijd en moeite dan de eerste maanden.
pi_95467065
ik vrees dat ik nu met iedereen rond de 70 a 80 mensen zit, zeg dat daar 20 niet van kunnen?
dus daarom denk ik toch strepen

da's wel jammer orea, dat je alles vast houdt
ik vind het op zich ook niet zwaar hoor, zou het met alle liefde langer en meer willen geven
maar ja ik heb al meer gedaan als dat ik had durven dromen (zegt ze met de tranen over de wangen)
  woensdag 13 april 2011 @ 22:13:19 #287
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_95467082
nou ja, we hebben beide een grote vriendengroep, bij mij alleen bijna alleen maar met kindjes en bij vriend vooral zonder kinderen maar die moeten dan ook komen. Alleen al mijn broer, zus, schoonzus, ouders, schoonouders en aanhang is al bijna 20 personen.
  woensdag 13 april 2011 @ 22:14:25 #288
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_95467165
Draakje, nie huilen kan ik niet tegen hoor. Ik heb heel veel moeite gehad met het stoppen met borstvoeding dus ik begrijp het wel.
pi_95467245
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 22:13 schreef draculettetje het volgende:
ik vrees dat ik nu met iedereen rond de 70 a 80 mensen zit, zeg dat daar 20 niet van kunnen?
dus daarom denk ik toch strepen

da's wel jammer orea, dat je alles vast houdt
ik vind het op zich ook niet zwaar hoor, zou het met alle liefde langer en meer willen geven
maar ja ik heb al meer gedaan als dat ik had durven dromen (zegt ze met de tranen over de wangen)
Dan heb je niets om je druk over te maken :*
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 22:13 schreef becky27 het volgende:
nou ja, we hebben beide een grote vriendengroep, bij mij alleen bijna alleen maar met kindjes en bij vriend vooral zonder kinderen maar die moeten dan ook komen. Alleen al mijn broer, zus, schoonzus, ouders, schoonouders en aanhang is al bijna 20 personen.
Nou ja, ik krijg bij jou niet het idee dat je het heel erg vindt toch? :)
pi_95467283
moet je vooral zo lief doen becky :*
pi_95467421
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 22:15 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Dan heb je niets om je druk over te maken :*

[..]

Nou ja, ik krijg bij jou niet het idee dat je het heel erg vindt toch? :)
He, nu ik het teruglees komt dit wel heel lomp over. Was niet zo bedoeld :@
pi_95467487
Draak :* en ook voor Beck :*

Nou ja ik moet tegen die tijd maar zien hoeveel man er hier komt.. ik vind het wel lekker dat ze in de zomer jarig is O+ met mijn verjaardag (half maart) nodig ik alleen het hoognodige uit omdat het dan vaak koud is en iedereen in huis is.. M. is 3 dagen voor Leia jarig en dat zijn vaak de toffe feestjes O+ in de tuin, bbq erbij..

Als niet iedereen op vakantie is!
pi_95467544
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 22:12 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Oeps, ik heb niets gezegd :@

Ik geniet er ook nog steeds van. Nu meer dan eerst eigenlijk, want het kost veel minder tijd en moeite dan de eerste maanden.
Dat herken ik wel! Zelfs met openbaar voeden, ze is nu groter dus dat gaat makkelijker!
Maar dat is misschien iets voor het bv-topic :P
  woensdag 13 april 2011 @ 22:19:54 #294
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_95467561
cp, me like feestjes! Maar in een beperkte mate want bijvoorbeeld op onze bruiloft hebben we in totaal maar 72 personen (zonder kids) maar wel 44 daggasten.
  woensdag 13 april 2011 @ 22:21:29 #295
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_95467671
Ik vond openbaar voeden nooit een probleem gelukkig, zat met 4.5 maand ook nog op 10 voedingen.

Ben wel heel blij met het goede weer van aankomend weekend! Anders had dat nooit gepast.
pi_95467690
ik hoop ook op mooi weer over een maandje want dat gaat ook nooit passen!
wel besloten dat het niet met avondeten wordt omdat ik juist wil dat mini rustig op bed kan
dus ik maak een high tea
pi_95467740
Ik zit met een H(uge) cup.. en zonder kussen voeden lukte me niet toen ze nog zo klein was.. (want moest de boel vasthouden enzo!) maar inmiddels is ze groot genoeg om wel in mijn arm aan te happen, dus dat maakt e.e.a. makkelijker, gelukkig!
pi_95467785
Ik haat drukte :D Wij hadden op onze bruiloft de hele dag maar 25 man :)
En met Truus d'r verjaardag hebben we een familie-weekendje van mijn man's familie. Mijn ouders en broer en vriendin nodigen we dan wel uit, maar verder niemand. Truus heeft er toch nog geen benul van denk ik dan :)

En iinderdaad Orea >> Borstvoedingstopic :P
pi_95467929
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 22:22 schreef Orea het volgende:
Ik zit met een H(uge) cup.. en zonder kussen voeden lukte me niet toen ze nog zo klein was.. (want moest de boel vasthouden enzo!) maar inmiddels is ze groot genoeg om wel in mijn arm aan te happen, dus dat maakt e.e.a. makkelijker, gelukkig!
Dat exacte probleem heb ik niet :D , maar ik voedde wel altijd met kussen en nu dat niet meer hoeft is het inderdaad een stuk makkelijker allemaal.
pi_95467967
kan me voorstellen dat dat het wel makkelijker maakt orea!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')