Probeer nou eerst een reëel te denken, met zo'n verknipt beeld van de werkelijkheid zul je ook niet ver komen.quote:mij verbinden met satan
Dus je bent bang om te leven, omdat je een zwerver bent die bij volle maan kleine geitjes offert aan de duivel, en omdat je al een relatie met satan hebt, durf je geen andere relatie aan...?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:37 schreef dinomanutopia het volgende:
Hallo,
Laat ik proberen hier mijn probleem te omschrijven.
Ik ben bang om te leven, doordat ik met een aantal dingen zit.
Een paar van die dingen zijn : zwerven, relatie, mij verbinden met satan,
Hij is te jong.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:50 schreef deelnemer het volgende:
Je ben geknipt voor het topic met de misleidende naam Versieren op latere leeftijd #35 - Nieuwe stijl. Je heb een romantische ziel. Dromen, als alternatief voor het onvermogen er iets mee te kunnen, ivm met faalangst.
Korte vraag: Heb jij hele godvrezende ouders toevallig?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:37 schreef dinomanutopia het volgende:
Ik ben bang om te leven, doordat ik met een aantal dingen zit.
Een paar van die dingen zijn : zwerven, relatie, mij verbinden met satan, ik zou erg graag een auto of motor willen rijden of te gaan reizen , sex te hebben, maar ben erg bang om te falen.
Leg eens uit als je wilt.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:13 schreef dinomanutopia het volgende:
Nee, ik heb geen hele godvrezende ouders, maar ik ben wel bang voor diegene en de dag des oordeels.
Je hebt niets van me te vrezen, jonge.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:13 schreef dinomanutopia het volgende:
Nee, ik heb geen hele godvrezende ouders, maar ik ben wel bang voor diegene en de dag des oordeels.
Wat je zegt klopt niet, je bent niet bang om te falen; dat doe je al...quote:Een paar van die dingen zijn : zwerven, relatie, mij verbinden met satan, ik zou erg graag een auto of motor willen rijden of te gaan reizen , sex te hebben, maar ben erg bang om te falen.
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:37 schreef dinomanutopia het volgende:
Weet je jullie maken me verdrietig, die was een serieuze vraag en niet een of andere DJ.
Beantwoord dan eens wat vragen en leg je zelf uit!quote:Op donderdag 7 april 2011 15:37 schreef dinomanutopia het volgende:
Weet je jullie maken me verdrietig, die was een serieuze vraag en niet een of andere DJ.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |