Die zal mama opgepompt hebben tot Jojanka zei dat de ballenspanning goed wasquote:
Percentages zijn niet gegeven.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:44 schreef Wazigwijfke het volgende:
En hoezo staan Alexen Karim gelijk in stemmen
Ik zou bijna gaan stemmen op Karim......bijna.
ik kijk daar echt niet op die manier naar. (nu heb ik ook niet heel veel vergelijkingsmateriaalquote:
Hij stond er ruim boven, Karim en Alnix gingen gelijk op inderdaad.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:45 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ze gingen toch gelijk op stond er en Flip stond ruim er boven? Oplichterij !!!
ik ga niet reageren, anders ga ik onbehoorlijke dingen vragen aan der zusquote:Op donderdag 7 april 2011 14:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Van Mamajo en haar narcistiche Papajo.
[SST ZOEKPLAATJE #1] Zoek de vader!
Haar stiefzusje heeft gereageerd.
Dat!quote:Op donderdag 7 april 2011 14:45 schreef Mita het volgende:
Gerard de miljonair gedraagt zich normaal, en de anderen als een wanna be bekendheid
Een hint naar Laura...quote:Op donderdag 7 april 2011 14:45 schreef PoezeligDing het volgende:
En Alex weer over Gerard; gerard wist het ook meteen toen hij fenneke zag.
So what?
Maar waarom erbij halen dat gerard dat ook had?quote:
Hij wist het ook gelijk toen hij Lauw zagquote:Op donderdag 7 april 2011 14:45 schreef PoezeligDing het volgende:
En Alex weer over Gerard; gerard wist het ook meteen toen hij fenneke zag.
So what?
Nee! Echt niet? Ik vind dat echt een afknapper hoor, lelijke ballenquote:Op donderdag 7 april 2011 14:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik kijk daar echt niet op die manier naar. (nu heb ik ook niet heel veel vergelijkingsmateriaal)
Omdat hij vind dat dit bij Laura en hem ook zo is...quote:Op donderdag 7 april 2011 14:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar waarom erbij halen dat gerard dat ook had?
Ze zijn net zo verliefd. (quote:Op donderdag 7 april 2011 14:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar waarom erbij halen dat gerard dat ook had?
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:47 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Hij wist het ook gelijk toen hij Lauw zagEn lauw wist t ook gelijk toen ze hem zag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |