speelt al een tijdje voor Milan hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:58 schreef rubje het volgende:
Ik heb bij deze gast het gevoel dat het veel hype is en weinig eindresultaat op den lange duur.![]()
Doet mij denken aan dat andere wonderkind Robinho die uiteindelijk bij zijn geliefde Real
ook niet bracht wat vooraf gehoopt wasen uiteindelijk in de Premier league tot de middelmaat behoort.
Speelt met 8 maar hij zal overal uitblinkenquote:
Nee, Agentijnen kiezen voor Argentiniequote:Op maandag 24 oktober 2011 15:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
Alleen 1e rangs Italianen kiezen voor Argentinie.
Inderdaad, Messi is niet half italiaans! Meer dan dat zelfsquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, Agentijnen kiezen voor Argentinie
Dit dus. Ik vind zijn dribbels altijd mooi te zien en zijn goals maar zijn schwalbesquote:Op maandag 30 juli 2012 22:46 schreef Romanus het volgende:
Wel een goede speler maar ik vind het een kwal van een voetballer. Maakt veel schwalbes en gaat snel liggen.
hypocriet want Arjen natnek robben doet dat ookquote:Op dinsdag 31 juli 2012 02:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit dus. Ik vind zijn dribbels altijd mooi te zien en zijn goals maar zijn schwalbes![]()
Volgens mij schaduwspits en vleugelaanvaller, weet niet precies welke positiequote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:29 schreef Gengar het volgende:
Dan past hij wel goed bij Barcelona![]()
Wat is nu precies zijn positie? Diepe spits, vleugelaanvaller, nummer 10?
Net zoals ieder andere speler die dat doet. Bij Arjen zijn het de blessures.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:13 schreef vincerusso het volgende:
[..]
hypocriet want Arjen natnek robben doet dat ook
twitter:barcastuff twitterde op zondag 26-05-2013 om 11:10:23In 256 games for Santos and BRA, Neymar scored 156 goals and gave 77 assists, an average of 0.91 goals/assists per game [via @bradpanton] reageer retweet
twitter:barcastuff twitterde op zondag 26-05-2013 om 14:11:48The current plan is that Neymar will sign his contract in Brazil on Monday, and will be presented in Barcelona on 3 or 4 June. sport reageer retweet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |