Wedden dat Neymar en Lamela het gaan makenquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Maar ze hebben het geen van 3en waargemaakt. Oftewel het predikaat 'grootste talent van...' slaat nergens op.
Valt niks voor te zeggen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wedden dat Neymar en Lamela het gaan maken
(mits een zware blessure of iets anders buiten hun talent)
heeft Lamela al ergens een contract in Europa of blijft hij voorlopig bij River?quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wedden dat Neymar en Lamela het gaan maken
(mits een zware blessure of iets anders buiten hun talent)
Eens. En ik denk dat er nog een aantal jongens aankomen in Brazilië die ook beter zullen worden. Dit type voetballer is meestal niet zo heel succesvol namelijk. Die frivole, atletische, opportunistische dribbelaars. Vroeg of laat wordt de roem hun toch teveel. Robinho was de nieuwe Pele toch?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:50 schreef Lambighini het volgende:
Ik vind die Ganso wel beter. Neymar is overhyped
Het moet ergens beginnen...quote:During the match against Scotland somebody threw a banana onto the pitch after a penalty was taken, which Neymar claimed was an act of racism from a Scottish fan.[30] However a German student later admitted to throwing the banana. This lead to the Scottish Football Association asking the Brazilian Football Confederation for an apology for the accusations made to the Scottish fan.
Een groot talent zijn wil niet altijd zeggen dat zo iemand ook altijd uitgroeit tot een wereldtopper.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Maar ze hebben het geen van 3en waargemaakt. Oftewel het predikaat 'grootste talent van...' slaat nergens op.
To-taal nietquote:Op zondag 1 mei 2011 12:07 schreef Mr.Mackey. het volgende:
3 interlands en 3 goals,volgens wikipedia, en staat dus 1 op 1!
Maar hij lijkt me een Jonathan Reis achtig typetje
Waarschijnlijk wel ja, en ik denk dat ie ook meteen veel respect krijgt daar, als je in notabene een oefenwedstrijd (tegen Oranje) een schwalbe maakt ben je daar wel meteen de grote meneerquote:Op dinsdag 26 april 2011 05:33 schreef OvergebruiktSarcasme het volgende:
Ventje speelt gewoon bij Chelsea dalijk jo.
Wat een huppelkutquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:47 schreef Nitrouz het volgende:
Dat jochie moet ff van dat gejank afkomen, dan kan het best wat worden. Die gast ligt vaak op de grond jongen, niet normaal.![]()
Maar
Dat is toch heerlijk man.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |