eerste half jaar elke dag gedragenquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:01 schreef T_Fuff het volgende:
Mooi broekje man ! Hoeveel dagen gedragen ? Want ik heb er ook 1 in begin 2008 gehaald en die ging echt snel ! Toffe broek is het zeker.
Ziet er goed uit, mooie blauwe kleur ook. Heb je hem al eens gewassen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:06 schreef Brummi3_NL het volgende:
[..]
eerste half jaar elke dag gedragen
daarna sporadisch als ik weer zin had in een baggy broek (want dat is het enigste nadeel aan deze)
maar draag em nu elke dag op me werk (metaal constructie bouw dus dat gaat lekker hard)
nee manquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:16 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, mooie blauwe kleur ook. Heb je hem al eens gewassen?
Denk dat die die schoenen een tijd niet meer zal dragen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:33 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Wat een toffe broek man, geweldige fit imo! En die combinatie met die schoenen, echt top!
Trouwens, wat is je lengte Sinji?
40 daagjes..quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:56 schreef M1stral het volgende:
Goede fit bokkepoot. Hoe lang draag je ze al?
Misschien vanity sized?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:12 schreef BigSmurf het volgende:
Tering, tagged waistmaat 28 en uitgerekt naar 84 cm = 33 waist, die moet in het begin echt buikpijn veroorzaakt hebben of niet?
Liggen en dan je buik inhouden en dan heel snel dichtknopenquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:12 schreef BigSmurf het volgende:
Tering, tagged waistmaat 28 en uitgerekt naar 84 cm = 33 waist, die moet in het begin echt buikpijn veroorzaakt hebben of niet?
Ah vandaar. Klopt trouwens wel, mijn Edwin ED77 is tagged maat 30, en hij is al zeker 2 maten uitgelopen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:15 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Liggen en dan je buik inhouden en dan heel snel dichtknopen![]()
Nee Edwin valt sowieso groot uit. hij was in het begin 78 cm..
Het gaat zowiezo vrij hard. Ik ga met de dag meer zien, zeker in goed licht. Ik zie nu bijvoorbeeld al het begin van traintracks (het faden van de selvage outseams). En bij de backpockets zie ik de omgevouwen rand al komen, daar waar hij bevestigd is op de broek. Foto's zijn toch moeilijker te beoordelen dan met je eigen ogen.quote:Op zondag 10 april 2011 00:17 schreef T_Fuff het volgende:
M1stral, vind je spoilerfotos ook beter uit komengaat snel op de knietjes haha!
Rotterdam. Een winkel die ook stone island, cp company, Paul Smith etc in het assortiment had. Het was de royston. Ik weet alleen niet hoe de fit is. Wou niet passen etc.quote:Op zondag 10 april 2011 00:17 schreef T_Fuff het volgende:
Prima fitje hoor! Mooi broekje wel ja!
M1stral, vind je spoilerfotos ook beter uit komengaat snel op de knietjes haha!
@brum, gaat goed dus, blijf ze dragen en je destroyed ze hard! Uit mijn ervaring, die ding faden echt heerlijk snel en mooi.
Don, waar ben je geweest dat je een ald in je hand hebt gehad?
Welke zaak is dat? Wil binnenkort weer een keer naar Rotterdam.quote:Op zondag 10 april 2011 09:33 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Rotterdam. Een winkel die ook stone island, cp company, Paul Smith etc in het assortiment had. Het was de royston. Ik weet alleen niet hoe de fit is. Wou niet passen etc.
Ik weet niet precies hoe die winkel heet. Zal ik even voor je opzoeken of anders de straat iig. Zat zo'n beetje om de hoek van de lijnbaan.quote:Op zondag 10 april 2011 12:26 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Welke zaak is dat? Wil binnenkort weer een keer naar Rotterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |