Wij hebben alleen maar praktische opdrachten en vertaaltoetsen gehad dit jaar.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:41 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik ook niet heel erg maar heb veel teksten toch aardig bekeken voor schoolexamens(de vraag is alleen of ik het nog weet, vast wel iets blijven hangen).
Heel veel succes dan!^^
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:44 schreef DidoCarthago het volgende:
Haha dan snap ik het... dan zou ik ook nog nooit die teksten bekeken hebben.
Een 2,8.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:47 schreef DidoCarthago het volgende:
Thnx.
Mag je een beetje een laag cijfer halen voor een 5.5?
In de vierde en de vijfde heb ik gebikkeld ja. En vertalen gaat me ook wel makkelijk af.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:50 schreef DidoCarthago het volgende:
Ooooooh dan sta je echt heel goed! Wel leuk als je dan een mooi cijfer haalt!
Ik moet een 4,5 ofzo halen voor een 5,5.
Bij voorkeur praten over vissenvoer in het Latijnquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:22 schreef TJV het volgende:
Er staat toch SC in de titel? Dan mag je hier lullen over onderwerpen van Latijn tot vissenvoer.
Misschien een domme vraag, maar wat is SC dan?quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:22 schreef TJV het volgende:
Er staat toch SC in de titel? Dan mag je hier lullen over onderwerpen van Latijn tot vissenvoer.
Inderdaad. Zo jammer dat ze die Nederlandse tussenkopjes (zoals die in het boek staan) er nooit bij zettenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Haha. Ik vind het altijd zo lastig om op de toets te herkennen welk deel van de tekst het is.
Naja, vooral een stuk snellerquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:52 schreef DidoCarthago het volgende:
Dat is idd ook jammer... weet je toch een stuk beter waar het over gaat.
Indeed. Op naar de 88!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |