APESNOETquote:Op donderdag 7 april 2011 13:13 schreef Haarklip het volgende:
Uiteraard een stem voor Bloempje, mijn lieve apesnoet.
Ja nou, wees blij dat ik op je stem. Trut.quote:
Joh, stik tochquote:Op donderdag 7 april 2011 13:13 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ja nou, wees blij dat ik op je stem. Trut.
Hint: dan kan het niet.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:26 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik wil op Kwiwi stemmen maar die staat er niet tussen
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:34 schreef JanPiraat het volgende:
Kore en Porsche1, zodat ze daarna sex mogen hebben met elkaar
Dit.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:34 schreef JanPiraat het volgende:
Kore en Porsche1, zodat ze daarna sex mogen hebben met elkaar
Merel95 ?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:06 schreef Rectum het volgende:
Wie is er met proxies op de merel95 aan het stemmen?
Of 92. Beide keren te oud.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Merel95 ?
En ik vroeg me hetzelfde af
Korequote:
Op jezelf stemmen mag nietquote:Op donderdag 7 april 2011 14:39 schreef ElmoFan het volgende:
ahum, waarom sta ik er neit tussen, ik had ook 2 stemmen
alsof de mensen die in de poll staan dat niet doenquote:
je kan toch alleen in die poll komen als je 2 stemmen al hadquote:Op donderdag 7 april 2011 14:43 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
alsof de mensen die in de poll staan dat niet doen, die zitten nu allemaal met hun proxy's te stemmen
die had ik, alleen ze zijn neit geteldquote:Op donderdag 7 april 2011 14:43 schreef aight1 het volgende:
[..]
je kan toch alleen in die poll komen als je 2 stemmen al had
Mooie jongen welquote:
nou inderdaad dit kun je wel stellen ha!quote:Op donderdag 7 april 2011 15:18 schreef WhateverWhatever het volgende:
Zo zo, broder heeft veel aanhang!
Je had toch nooit gewonnen.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:27 schreef utopie het volgende:
Jammer dat er weer gecheat moet worden dmv proxys, en gelijk de hele verkiezing verkracht word daar door
Hoezo? Pas als het 95% voor 1 iemand is valt het op.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:27 schreef utopie het volgende:
Jammer dat er weer gecheat moet worden dmv proxys, en gelijk de hele verkiezing verkracht word daar door
jammer dit janquote:Op donderdag 7 april 2011 15:29 schreef JanPiraat het volgende:
Het kan nog Porsche1, geef de hoop niet op man![]()
Want het heeft nog heel veel zin om te stemmen als Broder 300+ stemmen heeft.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:42 schreef Danger.Mouse het volgende:
92Merelen aight1, die jongen heb ik nog nooit bagger zien posten, in tegenstelling tot de rest van het veld
![]()
Altijd hoop blijven houdenquote:Op donderdag 7 april 2011 15:44 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Want het heeft nog heel veel zin om te stemmen als Broder 300+ stemmen heeft.
ben ik je ook heel erg dankbaar voorquote:Op donderdag 7 april 2011 15:47 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ik had ook op jou gestemd, maoké.
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:48 schreef aight1 het volgende:
[..]
ben ik je ook heel erg dankbaar voor
Waarom?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:49 schreef WhateverWhatever het volgende:
Dan denk ik dat we broder maar moeten diskwalificeren...
Daar ga jij niet over.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:49 schreef WhateverWhatever het volgende:
of je doet de hele poll opnieuw, nu wel met mij erinquote:Op donderdag 7 april 2011 15:49 schreef WhateverWhatever het volgende:
Hoezo dat?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:49 schreef WhateverWhatever het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:27 schreef utopie het volgende:
Want? Als je kijkt hoeveel mensen hier op FOK! weten wie Broder is, is dat zo raar nog niet.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:52 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Kijk eens naar zijn stemmen, dat klopt toch niet?
En natuurlijk meteen uitgaan van proxy's omdat je zelf niet kunt winnen, of wat?quote:
Tevens als we het gaan hebben over stemmen, klopt je vrouwelijke poll ook niet. Ik had namelijk 2 stemmen, van xSummergirlx en Yevoul.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:52 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
De poll liegt niet, wees trouw aan de poll.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:52 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:54 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Tevens als we het gaan hebben over stemmen, klopt je vrouwelijke poll ook niet. Ik had namelijk 2 stemmen, van xSummergirlx en Yevoul.
Hehe, het houdt de gemoedern bezig.. lolquote:Op donderdag 7 april 2011 15:54 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Want? Als je kijkt hoeveel mensen hier op FOK! weten wie Broder is, is dat zo raar nog niet.
[..]
En natuurlijk meteen uitgaan van proxy's omdat je zelf niet kunt winnen, of wat?
Er zijn meer dan 300 fokkers, dus misschien ben je er een beetje vroeg bij?quote:Op donderdag 7 april 2011 16:15 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Hehe, het houdt de gemoedern bezig.. lol
Ik denk dat we bij deze de winnaar van de mannen alvast mogen feliciteren, broder gefelicteerd met het behalen van de titel Mr. Fok! 2011
[ afbeelding ]
het is 7 april 2011quote:Op donderdag 7 april 2011 16:15 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Hehe, het houdt de gemoedern bezig.. lol
Ik denk dat we bij deze de winnaar van de mannen alvast mogen feliciteren, broder gefelicteerd met het behalen van de titel Mr. Fok! 2011
[ afbeelding ]
Ik denk het niet, maar we zullen zien, bij de vrouwen is het een stuk spannender..quote:Op donderdag 7 april 2011 16:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Er zijn meer dan 300 fokkers, dus misschien ben je er een beetje vroeg bij?
En op m'n andere opmerking niet eens reageren.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:19 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik denk het niet, maar we zullen zien, bij de vrouwen is het een stuk spannender..
Wat wil je dat ik zeg dan lieverd..quote:Op donderdag 7 april 2011 16:21 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
En op m'n andere opmerking niet eens reageren.
fouten toegevenquote:Op donderdag 7 april 2011 16:22 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik zeg dan lieverd..
Ehm nou bijv. waarom je vrouwelijke poll niet klopt.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:22 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Een echte man zou dit nooit zeggen.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:22 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Hoezo niet?quote:Op donderdag 7 april 2011 16:25 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Een echte man zou dit nooit zeggen.
Sorry fairytalessuck dat dit mij door alle aanmeldingen ontschoten is, ik ga het rectificeren en voor jou een poll aanmaken.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:23 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ehm nou bijv. waarom je vrouwelijke poll niet klopt.
uit het oog niet uit het hart ripquote:Op donderdag 7 april 2011 16:50 schreef aight1 het volgende:
jammer 2e plek ma oke kan goed mee leven terechte winnaar jammer dat hij de prijs niet kan komen ophalen
Je realiseert je wel dat de mensen die net hun stem hebben uitgebracht bij de vrouwen, dat nu nog een keer extra voor haar kunnen doen ?quote:Op donderdag 7 april 2011 16:55 schreef WhateverWhatever het volgende:
fairytalessuck met stip op 1 nu!
Tja, dan komt eerlijkheid om de hoek kijken he..quote:Op donderdag 7 april 2011 16:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je realiseert je wel dat de mensen die net hun stem hebben uitgebracht bij de vrouwen, dat nu nog een keer extra voor haar kunnen doen ?
Je snapt het niet, of welquote:Op donderdag 7 april 2011 17:01 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Tja, dan komt eerlijkheid om de hoek kijken he..
Maar bij de vrouwen gaat het er iets spannender aan toe dan bij de mannen..
Geloof dat alleen de eerste 5 minuten eerlijk zijn geweest..quote:Op donderdag 7 april 2011 17:01 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Tja, dan komt eerlijkheid om de hoek kijken he..
Maar bij de vrouwen gaat het er iets spannender aan toe dan bij de mannen..
Xtje chatten? Xxquote:Op donderdag 7 april 2011 17:59 schreef WhateverWhatever het volgende:
Sow, dat was leuk maar ik ben er klaar mee, de winnaar of winnares mag het volgend jaar organiseren!
Toedels!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |