Begin eensquote:Op zondag 10 april 2011 00:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
God, als ik moet gaan opnoemen wat ik allemaal wil zitten we hier in 2014 nog.
Ze werkt bij een van mijn favo restaurants dus misschien krijg ik wel een keer een gratis toetje of zoquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 00:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee. Want het allerliefste wil ik niet op fok roepen wat ik verder allemaal wel wil. Dus daar begin ik vast mee
quote:
Of bread sticks!quote:Op zondag 10 april 2011 00:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ze werkt bij een van mijn favo restaurants dus misschien krijg ik wel een keer een gratis toetje of zo
Die hebben ze niet bij Longhornsquote:
Whoaaaahhh vetquote:
Nomnomnomnom!quote:Op zondag 10 april 2011 01:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die hebben ze niet bij LonghornsWel zelfgebakken chips
Sorryquote:Op zondag 10 april 2011 01:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nomnomnomnom!
Damnit. Je zei het C woord... (hihih niet DATC word
).... Nu moet ik opstaan en op jacht.
Mee op jacht! Ik ben teut, dus jij moet het denkwerk doen!quote:
Die twee mannen op het eindquote:
Tussen de bank? In de ondergoedla(daar bewaar ik die van mij altijd) of de koelkast? Je kunt ze ook zelf maken!quote:Op zondag 10 april 2011 01:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mee op jacht! Ik ben teut, dus jij moet het denkwerk doen!
In die vid wordt ook niet duidelijk hoe je überhaupt op zo'n ding stapt.quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 01:29 schreef BlueMage het volgende:
[..]
In die vid wordt ook niet duidelijk hoe je überhaupt op zo'n ding stapt.
Mooie ontroerende liedjes, hilarische teksten en rake observaties. Eigenlijk bijna alles. En ze heeft een stuk beter leren zingen dan op die ene cd die ik van haar kende, echt heel mooi.quote:
Tofquote:Op zondag 10 april 2011 01:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mooie ontroerende liedjes, hilarische teksten en rake observaties. Eigenlijk bijna alles. En ze heeft een stuk beter leren zingen dan op die ene cd die ik van haar kende, echt heel mooi.
WEl, ergens tegen het eind zie je een paar opstappen, goed oplettenquote:Op zondag 10 april 2011 01:29 schreef BlueMage het volgende:
[..]
In die vid wordt ook niet duidelijk hoe je überhaupt op zo'n ding stapt.
Gelukkig was ik in slaap gevallen voor ik mijn snode plan kon uitvoeren!quote:Op zondag 10 april 2011 01:15 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Tussen de bank? In de ondergoedla(daar bewaar ik die van mij altijd) of de koelkast? Je kunt ze ook zelf maken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |