Ik heb nog geen branded versie gezien van de Desire S, dus ik denk dat je gewoon een originele versie krijgt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:42 schreef Fruitsalade het volgende:
Weet iemand of hij branded is als je hem bij vodafone bestelt?
een vriendin van me heeft de Desire Z en ik merk dat de Desire S wel merkbaar sneller is jaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:01 schreef Fruitsalade het volgende:
En in hoeverre verschilt deze van de Desire Z op het toetsenbord na qua gebruikersgemak? Is hij merkbaar sneller etc?
Dat is een inschatting die je zelf moet maken denk ik. Van wat ik heb begrepen zit de winst vooral in het sneller internetten en het grotere scherm?quote:Op zondag 22 mei 2011 20:10 schreef coolzzz het volgende:
Is het nog de moeite waard deze te kopen of beter wachten tot de HTC Sensation?
Die wordt echt heel vet volgens mij.
Ik heb ook gehoord dat de accu het langer uithoud, maar dit ligt natuurlijk ook aan jezelf.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:14 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat is een inschatting die je zelf moet maken denk ik. Van wat ik heb begrepen zit de winst vooral in het sneller internetten en het grotere scherm?
Welk crappy bedrijf doet er vier weken over? Als je het rechtstreeks via HTC had gedaan was hij opgehaald en gerepareerd door Dynafix, duurt ongeveer een week of korter.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:45 schreef Eurynox het volgende:
Ik heb ehm net weer terug nadat de gehele software vast was gelopen, ben hem 4 weken kwijt geweest. Sinds het begin liep Sense vaak vast, en de tel starte regelmatig uit zich zelf opnieuw op. Maar goed hij is weer gemaakt, en so far so good!
Ik ben iig heel erg blij me deze telefoon!
Beroerd, net als met ieder ander toestel met een glazen oppervlak als scherm. De kwaliteit van het scherm is prima, maar als de zon er vol op staat voldoet geen enkel scherm op zwart/witschermen na.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:38 schreef Hukkie het volgende:
Kan iemand enig licht laten schijnen over de zichtbaarheid van het display overdag in de zon buiten? Is dat nog een beetje te doen?
QFTquote:Op maandag 23 mei 2011 15:36 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Beroerd, net als met ieder ander toestel met een glazen oppervlak als scherm. De kwaliteit van het scherm is prima, maar als de zon er vol op staat voldoet geen enkel scherm op zwart/witschermen na.
Er is toch wel een duidelijk verschil tussen de super lcds van HTC en die AMOLEDs van Samsung? Die waren dacht ik veel beter.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:36 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Beroerd, net als met ieder ander toestel met een glazen oppervlak als scherm. De kwaliteit van het scherm is prima, maar als de zon er vol op staat voldoet geen enkel scherm op zwart/witschermen na.
AMOLED schermen zijn enorm slecht in zonlicht, de superversie is ietsje beter dan super-LCD. Maar ik vind super AMOLED in de volle ook nog steeds droevig te noemen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:06 schreef Fruitsalade het volgende:
[..]
Er is toch wel een duidelijk verschil tussen de super lcds van HTC en die AMOLEDs van Samsung? Die waren dacht ik veel beter.
Desire of de Desire S? Dit is het Desire S topic namelijk, daar heb ik dergelijke problemen nog niet vernomen. De oude Desire had dit probleem wel, mijn vriendin heeft het ook gehad. Mocht het de oude Desire betreffen dan kan je hem laten repareren via Dynafix.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:21 schreef Mike het volgende:
Mijn Desire begint sinds vannacht om de zoveel (random) tijd te rebooten.Iemand anders dat probleem ook gehad?
Normaal. En sorry idd, het ging om de oude Desire. Had niet goed genoeg naar de titel gekeken. Bedankt alvast voor het antwoord iig!quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:27 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Desire of de Desire S? Dit is het Desire S topic namelijk, daar heb ik dergelijke problemen nog niet vernomen. De oude Desire had dit probleem wel, mijn vriendin heeft het ook gehad. Mocht het de oude Desire betreffen dan kan je hem laten repareren via Dynafix.
Zij zullen het 'moederbord' van de telefoon vervangen, zorg er wel voor dat je er even een briefje bij doet dat een nieuwe rom het probleem niet oplost. Anders krijg je hem namelijk teruggestuurd met een nieuwe rom en zit je nog steeds met gezeur. Reboot hij overigens normaal of blijft hij hangen in een rebootloop?
Je kan het beste even bellen met de HTC helpdesk, zij maken een reparatieopdracht aan. De volgende dag komt een koerier je telefoon ophalen, zorg ervoor dat de telefoon compleet kaal is. Dat wil zeggen zonder batterij, klepje, sim- en geheugenkaart. Je hoeft hem niet in te pakken, de koerier heeft daar een speciale envelop voor.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:30 schreef Mike het volgende:
[..]
Normaal. En sorry idd, het ging om de oude Desire. Had niet goed genoeg naar de titel gekeken. Bedankt alvast voor het antwoord iig!
Jeumig dat is erg erg snel. Je zou er een hele dag mee moeten kunnen doen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:26 schreef TC_Artemis het volgende:
Mijn batterij is in ongeveer 3 uur leeg.. vanmiddag maar een nieuwe batterij regelen dan.
Ik doe bij intensief gebruik 20 uur met mijn batterij, en anders 2/3 dagen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:26 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Jeumig dat is erg erg snel. Je zou er een hele dag mee moeten kunnen doen.
Je zou eerst kunnen testen hoe je accu is als je de meeste energieslurpende acties uit zet. Bij HTC Widgets staan snelkoppelingen voor bluetooth, wifi en gps e.d. en door 1 klik kill je die dan uit of zet je ze weer aan. Ook zou je synchroniseren even op handmatig kunnen zetten, dus autosync uit. Ook kun je je helderheid op zo'n 30-40% zetten, is nog prima te doen.
Hopelijk krijg je dan wat meer inzicht of het echt een accu probleem is.
Dat zijn best redelijke scores!quote:Op zondag 29 mei 2011 13:25 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Ik doe bij intensief gebruik 20 uur met mijn batterij, en anders 2/3 dagen.
Tweede softtoets van links (onder je scherm), dan op 'mappen' klikken.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:18 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Een Desire S topic! Handig. Ik heb mijn toestel nu een paar dagen en het ding bevalt tot nu toe goed.
(al is dat niet gek, mijn vorige telefoon was voorzien van windows mobile 6.5)
Weet iemand hoe je andere submappen van je email kan zien?
Ik kom standaard in mijn inbox terecht maar heb daarnaast nog andere mappen die ik wil kunnen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |