Weet iemand hoe het daar mee is afgelopen? Is ze nog steeds bij Tijn?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:05 schreef Capaja het volgende:
[..]
Big Brother wordt echtgenoot te veel
Van onze redactie Privé
AALSMEER, woensdag
Grote commotie bij Big Brother gisteravond.
Monique (35) kreeg een bericht van haar boze man. De Haagse fitness-instructrice ging de afgelopen dagen erg gezellig om met de 24-jarige vrijgezelle bewoner Tijn.
Volgens bronnen kon haar man het niet meer aanzien, en reed naar Aalsmeer.
Daar eiste hij dat zijn vrouw haar spullen zou pakken.
De blondine, die een zoon van 14 en een dochter van 12 heeft, krijgt van het programma nu 24 uur bedenktijd. Zij zit samen met haar zus Sabrina in het huis.
zoiets speelt nu gewoon weer dusquote:Op donderdag 7 april 2011 13:06 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja was ook erg vermakelijk indd, heb me kapot gelachen
Hij is en public voor nietsnut en weet ik veel wat uitgemaakt.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:05 schreef Je_Psychiater het volgende:
Die Dennis heeft zelf voor Joanna gekozen als vriendin nadat hij haar al geruime tijd kende. Dus hij weet heel goed wat voor vlees hij in de kuip heeft met Joanna. Wel de lusten niet de lasten. Zou hij nu ineens een hoop bombari maken door bijvoorbeeld door dit programma aan te willen klagen, dan is dat zondermeer een verloren zaak en verspilde energie denk ik.
Jij kent die mensen persoonlijk? Wat een quatsch.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:05 schreef Je_Psychiater het volgende:
Die Dennis heeft zelf voor Joanna gekozen als vriendin nadat hij haar al geruime tijd kende. Dus hij weet heel goed wat voor vlees hij in de kuip heeft met Joanna. Wel de lusten niet de lasten. Zou hij nu ineens een hoop bombari maken door bijvoorbeeld door dit programma aan te willen klagen, dan is dat zondermeer een verloren zaak en verspilde energie denk ik.
Al enkele dagen gingen er geruchten op internet over de voortdurende relatie tussen Tijn en Monique (foto rechts) uit Big-Brother 6, en deze zijn nu bevestigd door Tijn zelf:quote:Op donderdag 7 april 2011 13:06 schreef Mita het volgende:
[..]
Weet iemand hoe het daar mee is afgelopen? Is ze nog steeds bij Tijn?
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:07 schreef shomila het volgende:
Op de chat bij secret.![]()
dennis wacht flip op krijgt klappen heb ik van familie in rotterdam wonen bij hem in de buurt
ongeveer een minuut geleden
Daar heb je gelijk in, maar ik blijf er bij dat er slechts eenzijdig informatie gegeven wordt, waardoor je geen goed beeld kunt krijgen van de situatie. Zij is regelmatig bezig over hem te vertellen, maar we horen alleen haar verhaal.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:05 schreef Je_Psychiater het volgende:
volgens jo jaquote:Op donderdag 7 april 2011 13:08 schreef Darklight het volgende:
Dennis heeft toch ook andere wijven liggen neuken?
Op een kriebeltje hier en daar heb ik Jo niet met flip zien wippenquote:Op donderdag 7 april 2011 13:08 schreef Darklight het volgende:
en wie zegt dat????????quote:Op donderdag 7 april 2011 13:08 schreef Darklight het volgende:
omdat ze haar gram bij stemmetje haalt elke dag...mag ze ff op schoot , en krijgt dan overal haar zin inquote:Op donderdag 7 april 2011 13:09 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Op een kriebeltje hier en daar heb ik Jo niet met flip zien wippen
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:06 schreef Mita het volgende:
[..]
Weet iemand hoe het daar mee is afgelopen? Is ze nog steeds bij Tijn?
Flip kan er niks aan doen, wat een flapdrollen aktie!!!!quote:Op donderdag 7 april 2011 13:07 schreef shomila het volgende:
Op de chat bij secret.![]()
dennis wacht flip op krijgt klappen heb ik van familie in rotterdam wonen bij hem in de buurt
ongeveer een minuut geleden
Precies, mevrouw en mama hebben een sinaasappelkistje voor hun laster.quote:
vraag dan "daar" want hier weten we nog steeds niks over hemquote:Op donderdag 7 april 2011 13:09 schreef Blackprinces het volgende:
Ik ga toch eens rondvragen hier en daar. Wordt stik nieuwgierig naar dennis zijn kant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |