Heb je FF? Zo ja effe adblockerplus installenquote:Op donderdag 7 april 2011 12:05 schreef Poezewoes het volgende:
best waardeloos zit je naar de gesprekken te luisteren in het huis, en dan ineens knalhard die reclame
Gerard mocht de clue maar met 1 of 2 bewoners delen, maar liet die aan iedereen zien, daarvoor heeft hij een sanctie ontvangen.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:03 schreef stormiot het volgende:
[..]
Maar dat is toch ronduit een leugen van Gerard.
Hij heeft dit al vaker gezegd en ik weet niet waarom eigenlijk.
Hij wist van te voren dat er een clue van hem of Aafke zou komen. Afhankelijk van het verloop vd missie. Zo ver ik weet heeft ie er niets voor betaald.
Nee dat klopt volgens mij niet. Aan de telefoon heeft de stem toen duidelijk gezegd dat er een clue het huis in kwam. Die van hem of Aafke afhankelijk van het verloop van de missie.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:06 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Volgens mij is hem toen verteld dat hij de clou niet met anderen mocht delen. Zou hij dit wel doen, dan kostte het hem de helft van zijn kluis. Hij kwam toen de KvdW uit en liet het meteen aan zijn medebewoners zie, dus halve kluis weg. . Ze hebben hem zich zelfs laten uitkleden tot op zijn onderbroek, omdat ze niet geloofden dat die handschoenen de clou waren.
quote:Op donderdag 7 april 2011 12:12 schreef kybe het volgende:
Ik kom er zelfs voor uit de lurkstand.
Wat heb ik een bloedhekel aan die giraf met haar ruches,kantjes en strikjes.
[ afbeelding ]
Johanna bij Moniekquote:
helemaal mee eens.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:12 schreef kybe het volgende:
Ik kom er zelfs voor uit de lurkstand.
Wat heb ik een bloedhekel aan die giraf met haar ruches,kantjes en strikjes.
[ afbeelding ]
Mij staat toch echt bij dat hij de clue niet met iedereen mocht delen en daarvoor een sanctie kreeg.....quote:Op donderdag 7 april 2011 12:12 schreef stormiot het volgende:
[..]
Nee dat klopt volgens mij niet. Aan de telefoon heeft de stem toen duidelijk gezegd dat er een clue het huis in kwam. Die van hem of Aafke afhankelijk van het verloop van de missie.
Ik denk dat Geer dat heeft gezegd om de negatieve reacties af te weren. Maar kan het verkeerd hebben. Weet niet of zijn bezoek aan DKVW gefilmd is. Zal eens terug zoeken (ooit)
Vreemd .... , is dat uit gezonden? Dan is de stem teruggekomen op hetgeen hij aan de telefoon zei tegen Geer.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:10 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Gerard mocht de clue maar met 1 of 2 bewoners delen, maar liet die aan iedereen zien, daarvoor heeft hij een sanctie ontvangen.
Ik weet alleen niet meer welke, kan zomaar die halvering zijn
klopt ! hij heeft er 2500 euro voor moeten betalenquote:Op donderdag 7 april 2011 12:13 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Mij staat toch echt bij dat hij de clue niet met iedereen mocht delen en daarvoor een sanctie kreeg.....
2500 euro hahahquote:Op donderdag 7 april 2011 12:14 schreef Stability het volgende:
[..]
klopt ! hij heeft er 2500 euro voor moeten betalen
Ik er vanuit dat hij met Johanna meer heeft gedaan dan pim pam pet spelenquote:Op donderdag 7 april 2011 12:10 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Maar dat is toch Maik's ex liefje niet??? Dat meisje kende hij pas 2 weken en ze moesten nog zien of het wat zou worden. Echter Mo rekende daar snel mee af
Dat was hij dan snel vergeten. Hij zei zelf dat het nog niet 'aan' wasquote:Op donderdag 7 april 2011 12:15 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Ik er vanuit dat hij met Johanna meer heeft gedaan dan pim pam pet spelen
klopt, als hij het zou laten zien aan iedereen koste dat hem 1500 euro.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:10 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Gerard mocht de clue maar met 1 of 2 bewoners delen, maar liet die aan iedereen zien, daarvoor heeft hij een sanctie ontvangen.
Ik weet alleen niet meer welke, kan zomaar die halvering zijn
Toen hij in de KVDW de clue kreeg, werd hem verteld dat hij de clue met maar een paar bewoners mocht delen.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:14 schreef stormiot het volgende:
[..]
Vreemd .... , is dat uit gezonden? Dan is de stem teruggekomen op hetgeen hij aan de telefoon zei tegen Geer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |