Herkenbaar !
Ik denk hetzelfde gevoeld te hebben met mijn ex, inderdaad een beetje het gevoel hebben boven haar te staan, en daarmee ook het gevoel hebben dat zij maar je best voor jou moet doen, en absoluut niet teveel van jou moet verwachten, is dat het een beetje?
Mijn relatie duurde dan wel 8 maanden, maar ook ik nam die relatie eigenlijk pas serieus toen ze het uitmaakte, daarvoor boeide het me allemaal niet echt, kon wel enorm fel tegen haar zijn als iets me niet zinde...
Verschil met mijn en jouw situatie, is dat ik wel echt van haar hield. Hoeveel ik van haar hield kwam pas naar buiten toen het uitging maargoed, tot die tijd wist ik ook niet wat liefde was...
Ik zou zeggen, probeer het eens wat langer. Maak het niet meteen uit als de spanning ervanaf is, maar probeer eens wat langer door te gaan, desnoods met oppervlakkig gevoel van jouw kant....
Ben bang dat je net zoals mij pas voor het eerst het liefdegevoel gaat kennen als je gedumpt wordt door een meid waar je onbewust van bent gaan houden