abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95173336
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 16:20 schreef hakunamatafaka het volgende:
Wat is daar zo onlogisch aan
ooooooooooow please stop! _O-
  donderdag 7 april 2011 @ 16:36:05 #52
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_95173445
Clip voor in de OP, gewoon voor de sfeer:

Geen dank.
Ik heb geen signature.
pi_95175097
Ik snap je volledig, hakunamatafaka!
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_95175290
Hebbe ik ook! Wat ik dan doe dan bedenk ik 1 of andere gestoorde test voor zo'n meid, waar ze alleen maar goed op hoeft te reageren. Vooral belangrijk is het om te weten hoe een vrouw reageerd op een halve afwijzing, gaat ze dan direct naar de volgende of wacht ze nog even, hoe pakt ze het aan vol zelfvertrouwen of is ze sluw.

Maar bij is het meer in de aard van ik wel een relatie hebben met een vrouw die weet wat ze doet op de manier hoe ik het ook wil. Niet eentje die je helemaal probeert te veranderen en dan beland jeover 10jr in de gootsteen.
UITGESCHREVEN
pi_95178102
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 13:30 schreef hakunamatafaka het volgende:

Ik heb al gezegd, dat ik geen relatie wil maar ooit eens verliefd wil zijn. En die topics zijn op een andere manier omschreven dan hoe het in het echt gaat. Met humor ofzo(vol zelfspot). Wat is volwassen zijn? Ik ben een adolescent, en dat heeft volgens mij verder niets met mijn probleem mee te maken.
Niks moet, ik bedoel een relatie aangaan, niet iedereen is weggelegd voor een relatie en niet iedereen is daar op zijn 18e ook al naar opzoek.

Met het volwassen worden in de omgangsvormen met het vrouwelijke geslacht, zoals jij op dit moment vrouwen gebruikt heeft weinig met volwassen gedrag te maken, als je dit op een volwassen manier wilt aanpakken en niet bang bent om een keertje minder scoren, dan zou je het vooraf aan het meisje de vrouw uitleggen wat je bedoelingen zijn en wat zij daarvan zou vinden nee heb je en ja kan je krijgen...Dat is eerlijk en alle partijen weten waar ze aan toe zijn plus no hard feelings :)
Nu ben je een player die inmiddels verveelt is geraakt en wil je een nieuwe uitdaging, Verliefd worden, O+ ...hoe schattig ;)

Verliefdheid; is een gevoel dat als het je overkomt, je dat heeeeel moeilijk kunt tegenhouden.............gelukkig :)

Oja geloof me dat wanneer je verliefd bent dat je dan zeker zolang de verliefdheid duurt een relatierisico loopt, dus als je dit echt niet wil, zou ik voorlopig nog even wat volwassener gedrag gaan aanleren in je versiertrucs
pi_95178210
Liefde moet je ook niet zoeken, dat vind je vanzelf.
Bij het 'veroveren' van een chickie, zoals je dat zo mooi noemt, is er volgens mij al helemaal geen sprake van liefde, eerder lust.
pi_95561371
Ik weet dus ook niet wat liefde is maar wat ik wel weet is dan vrouwen uiteindelijk bepalen welke mannen er aan de bovezijde van de voedselketen komen te staan. Dus tja je kan het liefde noemen. Met andere woorden ik weet bijna zeker dat vrouwen zo'n invloed hebben op de chemische balans van mannen dat dit op de korte termijn prestaties verhoogd. Op langere termijn niet meer.
UITGESCHREVEN
pi_95562415
Verliefdheid en liefde zijn twee verschillende dingen hè :P
En misschien was je in die drie dagen eigenlijk wel verliefd, maar wist je dat niet? So wie so zal verliefdheid bij iedereen anders voelen, dus alleen jij kunt het eigenlijk weten ;)
wil je erover praten...?
pi_95565016
Herkenbaar !

Ik denk hetzelfde gevoeld te hebben met mijn ex, inderdaad een beetje het gevoel hebben boven haar te staan, en daarmee ook het gevoel hebben dat zij maar je best voor jou moet doen, en absoluut niet teveel van jou moet verwachten, is dat het een beetje?

Mijn relatie duurde dan wel 8 maanden, maar ook ik nam die relatie eigenlijk pas serieus toen ze het uitmaakte, daarvoor boeide het me allemaal niet echt, kon wel enorm fel tegen haar zijn als iets me niet zinde...

Verschil met mijn en jouw situatie, is dat ik wel echt van haar hield. Hoeveel ik van haar hield kwam pas naar buiten toen het uitging maargoed, tot die tijd wist ik ook niet wat liefde was...

Ik zou zeggen, probeer het eens wat langer. Maak het niet meteen uit als de spanning ervanaf is, maar probeer eens wat langer door te gaan, desnoods met oppervlakkig gevoel van jouw kant....
Ben bang dat je net zoals mij pas voor het eerst het liefdegevoel gaat kennen als je gedumpt wordt door een meid waar je onbewust van bent gaan houden :P
  Moderator zaterdag 16 april 2011 @ 07:57:44 #60
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_95573064
The chase is better than the catch.

It always was and always will be :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_95573963
Same here, geen idee wat het is. Is kut en ik hoop dat het met de leeftijd minder wordt.

En ik ben een beetje autistisch wat dat betreft, maar goed dat is een over-manifestatie van mannelijkheid, niks mis mee :')
pi_95574010
Aaahhwwww.
pi_95574028
haha ik dacht precies hetzelfde, koedie koedie.

je bent een huylie en een man

je kunt ook gewoon tegen jezelf zeggen: kudt, vind ik weer een chick niet leuk

en dan verder gaan, dit past toch gewoon bij je leeftijd
  zaterdag 16 april 2011 @ 14:32:28 #64
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_95580789
Ik denk dat als jij een echt leuk "chickie" (dat woord alleen al :') ) tegen komt, dat je na het veroveren meer zult voelen. Je bent er alleen nog niet tegen gekomen.

Pas overigens wel op, "chickies" vertellen alles aan elkaar, straks sta je te boek al playertje.. :')
Er was eens....
  zaterdag 16 april 2011 @ 14:37:10 #65
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_95580900
Ik heb precies hetzelfde. :')
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_95584759
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 april 2011 14:37 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb precies hetzelfde. :')
  zaterdag 16 april 2011 @ 22:08:28 #67
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_95597821
Ik ken een jongen uit mijn klas die dat ook had, nu heeft hij het ontzettend gezellig met zijn vriend Kees.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_95601642
Ik snap er helemaal niks van.
signatuurloos
pi_95609857
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2011 12:14 schreef hakunamatafaka het volgende:
Tis niet zo dat ik per se een relatie wil, maar meemaken hoe het voelt om echt verliefd te zijn.
oew heel herkenbaar...
pi_95610018
Je bent sociopathic.
pi_95611611
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 22:08 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ken een jongen uit mijn klas die dat ook had, nu heeft hij het ontzettend gezellig met zijn vriend Kees.
epic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')