Te goed is een groot woord, tis wat tegenstrijdig, aan de ene kant wel aan de andere kant niet.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Bindingsangst?
Narcistisch, je voelt je te goed voor die meiden?
Er zijn veel opties.
Waren het meiden die bekend stonden als hard to get?quote:Op donderdag 7 april 2011 11:59 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Te goed is een groot woord, tis wat tegenstrijdig, aan de ene kant wel aan de andere kant niet.
Klopt.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:04 schreef Lienekien het volgende:
Je hebt gewoon nog helemaal geen zin in een relatie.
(Wederzijdse) verliefdheid is een van de mooiste dingen die je kan voelen, lijkt me zwaar kut als je dat nooit meemaakt.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:08 schreef VitaminWater het volgende:
Jij bent toch een beginnende PUA?
Dan is het toch juist geweldig dat je geen verliefdheid kent? Dat heb je in ieder geval al bereikt.
Waarom bang? Je moet niet.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:09 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Klopt.
Ben bang dat ik nooit zin krijg.
Het schijnt zo'n geweldig gevoel te zijn, ik wil het meemaken.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:08 schreef VitaminWater het volgende:
Jij bent toch een beginnende PUA?
Dan is het toch juist geweldig dat je geen verliefdheid kent? Dat heb je in ieder geval al bereikt.
en dat gebeurd juist wanneer je er niet zo geforceerd mee bezig bent als wat je nu doet.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:14 schreef hakunamatafaka het volgende:
Tis niet zo dat ik per se een relatie wil, maar meemaken hoe het voelt om echt verliefd te zijn.
Stop dan met rondsletten en begin diepgaandere (vriendschappelijke) relaties met mensen.quote:Tis niet zo dat ik per se een relatie wil, maar meemaken hoe het voelt om echt verliefd te zijn.
Dat zal wel meevallen.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:09 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Klopt.
Ben bang dat ik nooit zin krijg.
En als je verliefd bent, wil je vaak een relatie met die persoon.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:14 schreef hakunamatafaka het volgende:
Tis niet zo dat ik per se een relatie wil, maar meemaken hoe het voelt om echt verliefd te zijn.
Ja, misschien is TS niet een van die mensen die verliefd kan worden puur op basis van uiterlijkheden.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:20 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Stop dan met rondsletten en begin diepgaandere (vriendschappelijke) relaties met mensen.
Been there, done that... Zo geweldig is het allemaal ook weer niet. Als je de liefde meemaakt en in een relatie zit verlang je weer naar je PUA-tijd. Je jagers-instinct zal snel weer op spelen. Maak je voorlopig geen zorgen, tot je 30e niet iig. En als je het nooit meemaakt, fok it...niet iedereen hoeft verliefd te worden en een monogame relatie mee te maken.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:09 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Het schijnt zo'n geweldig gevoel te zijn, ik wil het meemaken.
quote:Op donderdag 7 april 2011 12:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
(Wederzijdse) verliefdheid is een van de mooiste dingen die je kan voelen, lijkt me zwaar kut als je dat nooit meemaakt.
Lol.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, misschien is TS niet een van die mensen die verliefd kan worden puur op basis van uiterlijkheden.
Ze heeft gepost in 'versieren op latere leeftijd', dus ze weet het donders goedquote:Op donderdag 7 april 2011 12:26 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
[..]
Lol.
Je weet wat PUA is? Lees dat topic eens.
Natuurlijk weet ik wat PUA is, je punt? Hij wil verliefd worden zegt ie hier.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:26 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
[..]
Lol.
Je weet wat PUA is? Lees dat topic eens.
Dan zou ik eens beginnen met te stoppen met je PUA praktijken.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:14 schreef hakunamatafaka het volgende:
Waarom kies je dat meisje dan uit?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:33 schreef hakunamatafaka het volgende:
Ik gebruik die PUA praktijken alleen om haar te ontmoeten, en te veroveren. Dan gewoon mijn eigen weg. Maar het boeit me gewoon geen fuck hoe het met een betreffend meisje gaat ofzo.
PUA heeft helemaal niets met liefde te maken iig, en aangezien jij ze met trucjes ''verovert'' kan ik me voorstellen dat je ze dan snel zat bent, aangezien je dan misschien zult denken : ''die domme wijven vallen voor mijn trucs''.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:33 schreef hakunamatafaka het volgende:
Ik gebruik die PUA praktijken alleen om haar te ontmoeten, en te veroveren. Dan gewoon mijn eigen weg. Maar het boeit me gewoon geen fuck hoe het met een betreffend meisje gaat ofzo.
Pick Up Artist. Van die toffe versierderstypes.quote:
Zij zijn helden - slechts voor één nacht.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Pick Up Artist. Van die toffe versierderstypes.
Jezus was een hippe term.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Pick Up Artist. Van die toffe versierderstypes.
en dan net zeggen dat je niet arrogant bent? het gaat je vast lukken om verliefd te worden met zo'n instellingquote:Op donderdag 7 april 2011 12:33 schreef hakunamatafaka het volgende:
Maar het boeit me gewoon geen fuck hoe het met een betreffend meisje gaat ofzo.
Moet ik dan hypocriet zeggen, ja het boeit me wel iets als het me niets boeit? Heeft volgens mij niets met arrogantie te maken, maar een gebrek aan inlevingsvermogen.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:44 schreef Delan het volgende:
[..]
en dan net zeggen dat je niet arrogant bent? het gaat je vast lukken om verliefd te worden met zo'n instelling
Ik heb al gezegd, dat ik geen relatie wil maar ooit eens verliefd wil zijn. En die topics zijn op een andere manier omschreven dan hoe het in het echt gaat. Met humor ofzo(vol zelfspot). Wat is volwassen zijn? Ik ben een adolescent, en dat heeft volgens mij verder niets met mijn probleem mee te maken.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:50 schreef Pencile het volgende:
Na met verbazing wat topics van TS globaal te hebben door gelezen vraag ik me af of je wel echt een relatie wilt?De manier waarop je over andere dames spreekt komt nogal kinderachtig op me over en bovendien praat je vol trots over je scharrels dus misschien is het wel goed zo. Word eerst volwassen, of iets in die richting.
quote:Op donderdag 7 april 2011 12:04 schreef Lienekien het volgende:
Je hebt gewoon nog helemaal geen zin in een relatie.
Volgens mij heeft het alles met je probleem te maken.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:30 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Moet ik dan hypocriet zeggen, ja het boeit me wel iets als het me niets boeit? Heeft volgens mij niets met arrogantie te maken, maar een gebrek aan inlevingsvermogen.
[..]
Ik heb al gezegd, dat ik geen relatie wil maar ooit eens verliefd wil zijn. En die topics zijn op een andere manier omschreven dan hoe het in het echt gaat. Met humor ofzo(vol zelfspot). Wat is volwassen zijn? Ik ben een adolescent, en dat heeft volgens mij verder niets met mijn probleem mee te maken.
quote:Op donderdag 7 april 2011 12:23 schreef -Strawberry- het volgende:
als je verliefd bent, wil je vaak een relatie met die persoon.
Niks moet, ik bedoel een relatie aangaan, niet iedereen is weggelegd voor een relatie en niet iedereen is daar op zijn 18e ook al naar opzoek.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:30 schreef hakunamatafaka het volgende:
Ik heb al gezegd, dat ik geen relatie wil maar ooit eens verliefd wil zijn. En die topics zijn op een andere manier omschreven dan hoe het in het echt gaat. Met humor ofzo(vol zelfspot). Wat is volwassen zijn? Ik ben een adolescent, en dat heeft volgens mij verder niets met mijn probleem mee te maken.
oew heel herkenbaar...quote:Op donderdag 7 april 2011 12:14 schreef hakunamatafaka het volgende:
epicquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:08 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ken een jongen uit mijn klas die dat ook had, nu heeft hij het ontzettend gezellig met zijn vriend Kees.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |