abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95160608
Hallo
even voorstellen.
harriet ,ik ben gediagnoseert met asperger,maar ik vind heel veel herkenning bij add.
Ik ben snel in paniek als ik iets kwijt ben,of alles niet gaat zoals het moet gaan..dit maakt me alleen maar nog meer onrustig.
Ze stuurde een keer een s m s je dat een persoon die ook weleens komt.i.p.v. di op do: zou komen
dus daar rekende ik op.Kwam die persoon op di. waar ik niet op gerekent had ,gelukkig is het wel
goed gekomen.Maar mijn begeleidster, ontkende dat ze een sms gestuurd had ,met deze mededeling.Ik liet het haar zien. ze begon meteen: erover te discuseren,dat we tevoren er zo over
ze werd erg geprikkelt ,en zij dat ze het ook niet meer wist?. Ik voel me nu in de kou staan,en onzeker ik vertelde haar:.In mijn droom raakte ik in paniek toen.!.jij raakt altijd in paniek! ik raak nooit in paniek zei ze.....gelukkig was het maar een droom. : dat is je paniek.. zei ze:.dat als je op vacantie gaat..ook bang bent iets te vergeten. is dit abnormaal van mij? graag advies....Dank u wel harriet
Zei ze:

[ Bericht 4% gewijzigd door harriet07 op 07-04-2011 18:33:44 ]
pi_95161308
Iets met de begeleidster die in paniek raakt, terwijl Ts in paniek raakt en daarvoor dus een begeleidster heeft. Die nooit in paniek mag raken omdat TS in paniek raakt.

Dus nu zijn ze beide in paniek en dan is er dus een paniekerige situatie!

En TS vraagt nu voor oplossing!
pi_95161330
Alles wordt moeilijk, onheilspellend. Maar opzich is het gevoel volkomen normaal.
pi_95161465
Jij en je begeleidster praten behoorlijk langs elkaar. Ja, zij mag daar ook wat aan doen. Dat zij rustig blijft is leuk voor haar, jij hebt er niet veel aan. Vraag haar (of iemand anders) hoe het dan wel moet.

Enne, sms mag gewoon aan elkaar hoor.
Echte elektriciėns gebruiken geen jokari.
  donderdag 7 april 2011 @ 12:24:44 #5
324060 RianaLuna
Blessed be :)
pi_95162610
Je kan niet vragen om een andere begeleidster? Of word je daar ook paniekerig van? Heeft ze je wel eens tips gegeven hoe je kan zorgen dat je niet (zo snel) in paniek raakt?

Oh ja.. mensen mogen hier wel eens aardiger in reageren :)
Always live your life with full happiness and laughter ;)
  donderdag 7 april 2011 @ 12:27:15 #6
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_95162713
Ik zou eerder met mn zorgverlener in gesprek gaan over wat ik kan doen aan de paniek/angst. Die begeleidster is er alleen om te begeleiden, niet om dingen op te lossen.
pi_95163318
als ik op vakantie ga, ben ik ook bang om iets te vergeten.
  donderdag 7 april 2011 @ 12:45:33 #8
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95163402
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 12:43 schreef okiokinl het volgende:
als ik op vakantie ga, ben ik ook bang om iets te vergeten.
ik ben bang dat ik het gas aan heb laten staan of de deur open heb gelaten, of dat de katten in de kast opgesloten zitten!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_95166879
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 12:24 schreef RianaLuna het volgende:
Je kan niet vragen om een andere begeleidster? Of word je daar ook paniekerig van? Heeft ze je wel eens tips gegeven hoe je kan zorgen dat je niet (zo snel) in paniek raakt?

Oh ja.. mensen mogen hier wel eens aardiger in reageren :)
dat vind ik lief van je,dat je dit zegt, ik ben nog maar een beginneling op de pc.
En ja ze heeft weleens tips gegeven...maar het is makkelijker gezegd dan gedaan he! harriet
  donderdag 7 april 2011 @ 14:25:45 #10
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_95167436
Goed zo harriet, zeg het ze!
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 7 april 2011 @ 14:48:54 #11
30252 Soempie
Procreating
pi_95168544
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 12:27 schreef Swiffer het volgende:
Ik zou eerder met mn zorgverlener in gesprek gaan over wat ik kan doen aan de paniek/angst. Die begeleidster is er alleen om te begeleiden, niet om dingen op te lossen.
Dit dus. En aan de zorgverlener/ psycholoog vragen of het mogelijk is samen met de begeleidster een gesprek aan te gaan, zodat er uitleg kan worden gegeven over hoe om te gaan met zulke situaties. Die begeleidster snapt er maar bar weinig van zo te lezen.

quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 14:42 schreef capricia het volgende:
Wat een bijzonder topic.
Bijzonder en lief. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 7 april 2011 @ 15:15:16 #12
262 Re
Kiss & Swallow
pi_95169767
huh?

oh, even opgeruimd van storende elementen, ja de OP is grammaticaal waardeloos maar probeer gewoon normaal te reageren etc...

[ Bericht 94% gewijzigd door Re op 07-04-2011 15:48:01 ]
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_95169961
ik denk dat de begeleidster last heeft van vergeetachtigheid.
pi_95177363
ik droomde dat ik met een groep op vacantie was naar een ver land.
En toen .waren ze verdwenen. toen was ik in paniek! in mijn droom.
het is toch eng om in een ver land als vrouw,zonder je spullen achter gelaten te worden?! gelukkig was dit maar een droom. maar in het echt zou iedereen toch in paniek raken? of niet soms.!? :O :%
  donderdag 7 april 2011 @ 18:25:52 #15
338174 flap_konijn
konijnen zijn lief!
pi_95177645
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 18:18 schreef harriet07 het volgende:
het is toch eng om in een ver land als vrouw,zonder je spullen achter gelaten te worden?! gelukkig was dit maar een droom. maar in het echt zou iedereen toch in paniek raken? of niet soms.!? :O :%
ja hoor... ;)
pi_95177743
quote:
Ja. En nu?
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_95193968
quote:
tuurlijk. en volgens mij hebben zoveel mensen zulke dromen.
jij moet gewoon leren zefstandig te zijn, en dan ben je minde bang voor zoiets.ik heb wel eens zonder paspoort, vliegticket of geld in istanbul vastgezeten. toch overleeft. :)
pi_95200052
ik droom soms dat ik de wereld naar de klote ga helpen
iedereenvermoorden en en de aarde als 1 land laken 1 taal 1 religie
echt wakko stuff and dont word je sm'orgens wakker en denk je van wow
dat heb ik goed gedaan vandaag
gelijkheid gebracht in de wereld.

van je dromen moet je niet bang worden tenzij je dinge doet in je dromen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')