ik ben bang dat ik het gas aan heb laten staan of de deur open heb gelaten, of dat de katten in de kast opgesloten zitten!quote:Op donderdag 7 april 2011 12:43 schreef okiokinl het volgende:
als ik op vakantie ga, ben ik ook bang om iets te vergeten.
dat vind ik lief van je,dat je dit zegt, ik ben nog maar een beginneling op de pc.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:24 schreef RianaLuna het volgende:
Je kan niet vragen om een andere begeleidster? Of word je daar ook paniekerig van? Heeft ze je wel eens tips gegeven hoe je kan zorgen dat je niet (zo snel) in paniek raakt?
Oh ja.. mensen mogen hier wel eens aardiger in reageren![]()
Dit dus. En aan de zorgverlener/ psycholoog vragen of het mogelijk is samen met de begeleidster een gesprek aan te gaan, zodat er uitleg kan worden gegeven over hoe om te gaan met zulke situaties. Die begeleidster snapt er maar bar weinig van zo te lezen.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:27 schreef Swiffer het volgende:
Ik zou eerder met mn zorgverlener in gesprek gaan over wat ik kan doen aan de paniek/angst. Die begeleidster is er alleen om te begeleiden, niet om dingen op te lossen.
Bijzonder en lief.quote:
ja hoor...quote:Op donderdag 7 april 2011 18:18 schreef harriet07 het volgende:
ik droomde dat ik met een groep op vacantie was naar een ver land.
En toen .waren ze verdwenen. toen was ik in paniek! in mijn droom.
het is toch eng om in een ver land als vrouw,zonder je spullen achter gelaten te worden?! gelukkig was dit maar een droom. maar in het echt zou iedereen toch in paniek raken? of niet soms.!?![]()
Ja. En nu?quote:Op donderdag 7 april 2011 18:18 schreef harriet07 het volgende:
het is toch eng om in een ver land als vrouw,zonder je spullen achter gelaten te worden?! gelukkig was dit maar een droom. maar in het echt zou iedereen toch in paniek raken? of niet soms.!?![]()
tuurlijk. en volgens mij hebben zoveel mensen zulke dromen.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:18 schreef harriet07 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |