quote:
quote:
Dan mag vast mijn lievelingsliedje van Demis ook nog wel een keertje,quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ze zingt ook als een ouden doosch (kraai)
[..]
Demis
voor Fluitertjequote:Op woensdag 8 juni 2011 14:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan mag vast mijn lievelingsliedje van Demis ook nog wel een keertje,
voor Fann en Tuinfluitertje![]()
btw, schoot weer in de lach bij Tony v.H , blijft een giller
Deze is mooi...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:26 schreef tuinfluiter het volgende:
Greek electro mix weg, op 4.20 een Engelstalig liedje.![]()
Dus een grieks youtubje.
ah....... je weet niet half hoe vaak ik die 's morgens effe luister !quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:01 schreef belsen het volgende:
Toch ook wel een lekker liedje om mee wakker te worden.
en het is een geinige film ook nogquote:
Fijne Pinkerdagen Fluitertjequote:Op zondag 12 juni 2011 01:25 schreef tuinfluiter het volgende:
Fijne Pinksterdagen.
Tot dinsdag, later in de week.![]()
quote:Op zondag 12 juni 2011 22:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Voor alle posters (en lurkers) hier Charoumeni Diakopes! (prettige Feestdagen)
Heet inmiddels al jaren officieel Yusuf Islam.quote:
Oh ja, is ook zo.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:54 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Heet inmiddels al jaren officieel Yusuf Islam.
quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:54 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Heet inmiddels al jaren officieel Yusuf Islam.
Weet het ook pas sinds vandaag. Kan ik er nog een mooie opzetten van Cat Steven(s) Demetre Giorgiou/Yusuf Islamquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
dat is serieus nieuws voor mij, nooit geweten !
![]()
geinig..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Doe ik er nog eentje van Kojak aAristotelis (Telly) Savalas![]()
om de een of andere reden moet ik altijd lachen als ik hem zo zie met zijn peukkie
Die vind ik z leuk, nee, niet hem, maar dat liedjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zag je dat rokershoestje zo even tussen het zingen door ?![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die vind ik z leuk, nee, niet hem, maar dat liedje
Zag je dat rokershoestje zo even tussen het zingen door ?![]()
Lavenderr ik wist niet dat Cat Stevens zijn naam eigenlijk Steven Demetre Georgiou isquote:
Fluitertje ik hoor net dat drummer Tommy Lee (getrouwd met Pamela Anderson,quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:40 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Lavenderr ik wist niet dat Cat Stevens zijn naam eigenlijk Steven Demetre Georgiou is
en nu Yusuf Islam heet .![]()
En Grieks-Cypriotische en Zweedse ouders heeft.
Feli Yanniquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:48 schreef tuinfluiter het volgende:
Bijna alles mag toch in dit topic?![]()
Yanni uit Griekenland was jarig , muziekvrienden uit Venezuela en Tokyo-Japan kwamen muziek maken.
Die Fatso zingt in alle talenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dit is weer een hele andere versie van Dinata
Griekse versie is deze
ja weet ik, die Griekse versie has ik al eerde gepost, maar is zo'n lekker ploatje![]()
[ Bericht 29% gewijzigd door FANNvanhetlaatsteuur op 23-06-2011 18:03:31 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door FANNvanhetlaatsteuur op 27-06-2011 18:53:36 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |