abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 april 2011 @ 11:19:05 #176
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_95534290
Waarom zou de biologiche klok van een homo minder hard tikken dan bij een hetero? Rammelende eierstokken zijn amper te negeren en als het stereotype klopt dat homo's verzorgender zijn ingesteld, zouden voor een mannenstel een paar kinderen om voor te zorgen bijna logischer zijn dan voor heteromannen ;)

(ofwel, ik denk niet dat het krampachtig en gekunsteld is)
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_95534455
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 11:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ik heb niets tegen homo's (ik heb zelf een stiefzoon die homo is), wel heb ik iets tegen het krapachtige, geknutselde verlangen van sommige homo's en lesbo's om een gezin te stichten...
you can't have your cake and eat it too..
mijn vrouw en ik hebben zelf samen geen kinderen mogen krijgen en na verloop van tijd hadden we zo iets...oke, we zijn gelukkig met elkaar, het mag niet zo zijn, het is goed zo.
Dat jij en je vrouw hier vrede mee hebben hoeft niet te betekenen dat alle kinderloze stellen er vrede mee moeten hebben. Je kunt dit niet doortrekken op andere mensen.
Ik wil ook dolgraag kinderen al is de kans een beetje klein. Maar dat betekent niet dat ik elke mogelijkheid zal proberen.
Er is meer tusssen hemel en aarde, Horatio, dan je ooit gedroomd hebt.
  vrijdag 15 april 2011 @ 11:27:32 #178
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_95534627
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 11:23 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]

Dat jij en je vrouw hier vrede mee hebben hoeft niet te betekenen dat alle kinderloze stellen er vrede mee moeten hebben. Je kunt dit niet doortrekken op andere mensen.
Ik wil ook dolgraag kinderen al is de kans een beetje klein. Maar dat betekent niet dat ik elke mogelijkheid zal proberen.
ik wi lhet ook niet doortrekken op andere mensen Venus...het is alleen een onderdeel van homosexualiteit waar ik persoonlijk moeite mee heb., en niet alleen hiermee hoor, ook met hetero stellen die op latere leeftijd (over 40) (omdat ze simpelweg te lang gewacht hebben, en niet door vroegtijdige menopause) nog geknutseld een kind willen.

Ik vraag me echter af hoeveel homostellen daadwerkelijk ook kinderen hebben.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_95534655
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 11:27 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ik wi lhet ook niet doortrekken op andere mensen Venus...het is alleen een onderdeel van homosexualiteit waar ik persoonlijk moeite mee heb.
Dan zou je tegen adoptie in het algemeen moeten zijn, lijkt me.
  vrijdag 15 april 2011 @ 11:28:33 #180
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_95534675
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 11:05 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Dat klopt :) Een gebod van God is dan ook "ga heen en vermenigvuldig". Een stel wat bewust kinderloos blijft terwijl het wel vruchtbaar is zou in het oudtestamentisch denken waarschijnlijk ook zondig zijn; je mist het doel.
Ook zondig, maar veel minder onderwerp van de Christen-hetze.

En nog even over die evolutie... dat is in veel gevallen geforceerd water bij de miswijn doen omdat ze anders nog meer zieltjes zouden verliezen. Dat heeft weinig te maken met de veranderende opvattingen en meeningen van het Christendom.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_95534747
quote:
Ik wi lhet ook niet doortrekken op andere mensen Venus...het is alleen een onderdeel van homosexualiteit waar ik persoonlijk moeite mee heb.
een ding begrijp ik niet rechtsedirecte, als deze kinderwens iets is wat overal voorkomt, waarom zie je het dan als onderdeel van homoseksualiteit? Er zijn veel heterostellen die ook dolgraag een kind willen.
  vrijdag 15 april 2011 @ 11:30:59 #182
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_95534764
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 11:28 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Dan zou je tegen adoptie in het algemeen moeten zijn, lijkt me.
ik heb vaak het idee dat adoptie inderdaad ook veel ellende met zich meebrengt
  vrijdag 15 april 2011 @ 11:32:00 #183
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_95534813
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 11:30 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]

een ding begrijp ik niet rechtsedirecte, als deze kinderwens iets is wat overal voorkomt, waarom zie je het dan als onderdeel van homoseksualiteit? Er zijn veel heterostellen die ook dolgraag een kind willen.
heb eerdere post even aangepast
  vrijdag 15 april 2011 @ 11:32:35 #184
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_95534838
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 11:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ik heb niets tegen homo's (ik heb zelf een stiefzoon die homo is), wel heb ik iets tegen het krapachtige, geknutselde verlangen van sommige homo's en lesbo's om een gezin te stichten...
you can't have your cake and eat it too..
mijn vrouw en ik hebben zelf samen geen kinderen mogen krijgen en na verloop van tijd hadden we zo iets...oke, we zijn gelukkig met elkaar, het mag niet zo zijn, het is goed zo.
Het feit dat jullie er bij neer hebben gelegd dat jullie geen kinderen kunnen krijgen wil niet zeggen dat iedereen die (ergens) egoistische wens naast zich neer kan leggen.

Ik weet nog eigenlijk niet waar ik sta bij adoptie door homo-stellen. Aan de ene kant vraag ik me af of een kind al niet genoeg te verduren krijgt zonder ook nog eens een makkelijker doelwit te worden door pesterijen van domme mensen. Een de andere kant denk ik dat menig homostel ze een liefhebbender gezin kan geven dat sommige hetero-stellen.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 15 april 2011 @ 11:34:50 #185
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_95534920
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 11:30 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]

zoals gezegd, vooral het geknutselde in het algemeen staat me tegen, en hoe je het ook wendt of keert, bij een homostel is het geknutseld
pi_95534954
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 11:28 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ook zondig, maar veel minder onderwerp van de Christen-hetze.

En nog even over die evolutie... dat is in veel gevallen geforceerd water bij de miswijn doen omdat ze anders nog meer zieltjes zouden verliezen. Dat heeft weinig te maken met de veranderende opvattingen en meeningen van het Christendom.
Ja, een religie moet zich ook aanpassen om te overleven. Dus...?
  vrijdag 15 april 2011 @ 11:36:36 #187
71919 wonderer
pi_95534989
Dat pesten valt echt enorm mee. Juist omdat ze ermee opgroeien, en het ZELF heel normaal vinden, is het geen target meer. De kinderen die gepest worden, zijn vaker de kinderen van een heterostel waarvan een van de ouders later uit de kast komt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  vrijdag 15 april 2011 @ 11:37:08 #188
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_95535009
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 11:32 schreef Ang3l het volgende:

[..]

. Een de andere kant denk ik dat menig homostel ze een liefhebbender gezin kan geven dat sommige hetero-stellen.
Natuurlijk is dit mogelijk, als ik af en toe Jeremy Kyle :@ kijk denk ik vaak, deze (hetero's) verdienen het niet om ouders te zijn en ik ben er van overtuigd dat er genoeg homostellen het beter zouden kunnen doen
  vrijdag 15 april 2011 @ 11:39:00 #189
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_95535080
en Wonderer begrijp me niet verkeerd, je blijft evengoed een van mijn KAA fok vriendjes hoor
  vrijdag 15 april 2011 @ 11:39:27 #190
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_95535095
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 11:35 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Ja, een religie moet zich ook aanpassen om te overleven. Dus...?
Dus vind ik dat niet het Christendom meegaat met zijn tijd, slechts gedeeltelijk de facade, het gezicht naar buiten toe. De marketing. Het is hypocriet. En zelfs dan ook nog maar minimaal, zeker als je de Paus hoort spreken.

Er zijn best een hoop liberalere prekers gelukkig tegenwoordig. Die meer spreken vanuit Liefde van God i.p.v. de angst en de haat en de zondes. Maar zolang die man in die jurk nog steeds zaken en overtuigingen vanuit ver voor de middeleeuwen predikt zeg ik dat het Christendom NIET meegaat met z'n tijd. Sommige van het personeel wel, maar de baas (en dus de bepaler) niet.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 15 april 2011 @ 11:40:55 #191
71919 wonderer
pi_95535149
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 11:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
en Wonderer begrijp me niet verkeerd, je blijft evengoed een van mijn KAA fok vriendjes hoor
:*

Ik hoef trouwens absoluut geen kinderen.
pi_95535171
quote:
...en niet alleen hiermee hoor, ook met hetero stellen die op latere leeftijd (over 40) (omdat ze simpelweg te lang gewacht hebben, en niet door vroegtijdige menopause) nog geknutseld een kind willen.
Daar zit toch een wezenlijk verschil in, rechtsedirecte. Voor homoseksuele stellen is het fysiek onmogelijk om op natuurlijke wijze kinderen te krijgen (enkele uitzonderingen daargelaten) net als dit zo is voor stellen waarbij 1 van de partners onvruchtbaar is. Zouden ze daarom ook geen kinderwens mogen hebben? Je moet goed beseffen dat dit -in tegenstelling tot het uitstellen van kinderen- geen keuze is. Het is iets wat moeder natuur hen in de schoot geworpen heeft.
  vrijdag 15 april 2011 @ 11:41:48 #193
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_95535181
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 11:34 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

zoals gezegd, vooral het geknutselde in het algemeen staat me tegen, en hoe je het ook wendt of keert, bij een homostel is het geknutseld
Voor mij gaat het er ook meer om dat ik het zou moeten kunnen (trouwen, adopteren) dan dat ik het zou moeten doen. Rechten vs plichten. Ik zou graag, als ik zou willen, kunnen trouwen, adopteren of zelfs bloed doneren. Wil niet zeggen dat ik dat MOET, maar de mogelijkheid hoort er te zijn. Het is meer principieel.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 15 april 2011 @ 11:41:57 #194
71919 wonderer
pi_95535187
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 11:39 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dus vind ik dat niet het Christendom meegaat met zijn tijd, slechts gedeeltelijk de facade, het gezicht naar buiten toe. De marketing. Het is hypocriet. En zelfs dan ook nog maar minimaal, zeker als je de Paus hoort spreken.

Er zijn best een hoop liberalere prekers gelukkig tegenwoordig. Die meer spreken vanuit Liefde van God i.p.v. de angst en de haat en de zondes. Maar zolang die man in die jurk nog steeds zaken en overtuigingen vanuit ver voor de middeleeuwen predikt zeg ik dat het Christendom NIET meegaat met z'n tijd. Sommige van het personeel wel, maar de baas (en dus de bepaler) niet.
Je verwart Christendom met Catholicisme. Er zijn ook denominaties die een stuk liberaler zijn en alles (remonstranten schieten me zo even te binnen).
  vrijdag 15 april 2011 @ 11:43:44 #195
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_95535255
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 11:41 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]

Daar zit toch een wezenlijk verschil in, rechtsedirecte. Voor homoseksuele stellen is het fysiek onmogelijk om op natuurlijke wijze kinderen te krijgen (enkele uitzonderingen daargelaten) net als dit zo is voor stellen waarbij 1 van de partners onvruchtbaar is. Zouden ze daarom ook geen kinderwens mogen hebben? Je moet goed beseffen dat dit -in tegenstelling tot het uitstellen van kinderen- geen keuze is. Het is iets wat moeder natuur hen in de schoot geworpen heeft.
Het uitstellen van de zwangerschap tot op latere leeftijd brengt fysieke risico's voor het kind mee. Adopteren door homo's voor zover ik weet niet :D (nou ja, tenzij ze in roze moeten lopen de hele dag... en mariah carey moeten zingen.... dat overleeft geen kind!)
L'Amour menaçant:
pi_95535266
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 11:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
Dus je bent tegen adoptie en zaken als ivf in het algemeen, dan had je beter dat kunnen zeggen dan het linken aan homoseksualitet wat er niets mee te maken heeft.

quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 11:32 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet nog eigenlijk niet waar ik sta bij adoptie door homo-stellen. Aan de ene kant vraag ik me af of een kind al niet genoeg te verduren krijgt zonder ook nog eens een makkelijker doelwit te worden door pesterijen van domme mensen. Een de andere kant denk ik dat menig homostel ze een liefhebbender gezin kan geven dat sommige hetero-stellen.
Tja, zou je iets niet moeten doen omdat de maatschappij er vreemd naar zou kijken. Als ik daar naar had geluisterd was ik nergens gekomen.
Mijn ervaring is dat al een kind bijvoorbeeld 2 moeders heeft, dat daar vanaf jongs af aan normaal mee omgegaan wordt door andere kinderen. Het zijn vaak de oudere mensen die er problemen mee hebben.

[ Bericht 27% gewijzigd door Venus-Castina op 15-04-2011 12:12:27 ]
  vrijdag 15 april 2011 @ 11:44:33 #197
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_95535300
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 11:41 schreef wonderer het volgende:

[..]

Je verwart Christendom met Catholicisme. Er zijn ook denominaties die een stuk liberaler zijn en alles (remonstranten schieten me zo even te binnen).
Ik bedoel idd de RK.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 15 april 2011 @ 11:46:24 #198
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_95535381
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 11:41 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]

Ik begrijp wat je bedoel hoor Venus maar imho moet je je wel eens ergens bij neer leggen, hoe moeilijk het soms ook is.
maar als er homostellen zijn die toch perse kinderen willen ben ik de laatste die met een spandoek voor de IVF kliniek gaat staan hoor
  vrijdag 15 april 2011 @ 11:47:22 #199
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_95535421
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 11:46 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Ik begrijp wat je bedoel hoor Venus maar imho moet je je wel eens ergens bij neer leggen, hoe moeilijk het soms ook is.
maar als er homostellen zijn die toch perse kinderen willen ben ik de laatste die met een spandoek voor de IVF kliniek gaat staan hoor
Je heet geen Phelps met je achternaam? ;)
L'Amour menaçant:
  vrijdag 15 april 2011 @ 11:48:15 #200
71919 wonderer
pi_95535462
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 11:46 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Ik heb recent een stel ontmoet dat al 27 jaar bij elkaar is en twee zoons heeft van 13 en 16. En uiteindelijk is er echt geen verschil met een heterokoppel. Immers kunnen bepaalde rollen onafhankelijk van fysiek geslacht worden ingevuld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')