Dat dus, en daarnaast ook niet in kunnen schatten hoe lang iets duurt en derhalve maar verwachten dat elke klus 5 minuten tijd kost in plaats van een aantal uur.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:50 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Wel herkenbaar overigens. Onwetenden die op belerende toon gaan uitleggen hoe jij je werk moet doen.
Te herkenbaar zelfs. Ben jij toevallig mijn collega?quote:Of ze komen bij je met een probleem en gaan je vervolgens irritant corrigeren als jij het op aan het lossen bent. Doe het dan zelf.
Verwachte reactie.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:52 schreef hakunamatafaka het volgende:
Heb jij wel tijd om dit soort klachten te posten op het werk?
Waarbij elke onbeduidende knoop die doorgehakt moet worden al gezien wordt als een "grote beslissing"quote:Op donderdag 7 april 2011 09:14 schreef Netsplitter het volgende:
Mensen die denken dat de hele wereld om hun draait en het belachelijk vinden dat ze niet betrokken worden bij grote beslissingen.
Mwah. Ik doe niets in de ICT en herken het verhaal maar al te goed.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:21 schreef 9611Niels het volgende:
TS is zo'n ICT'er die bij zijn collega's en op fok altijd zit te klagen over de gebruikers, maar dat niet zelf tegen ze durft te zeggen.
De klacht is globaal en heeft niet direct betrekking op ICT. Iedereen in een wat groter bedrijf zal dit wel herkennen, voornamelijk als er op projectbasis wordt gewerkt.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:21 schreef 9611Niels het volgende:
TS is zo'n ICT'er die bij zijn collega's en op fok altijd zit te klagen over de gebruikers, maar dat niet zelf tegen ze durft te zeggen.
ben nu 20 werk vanaf 16e al bij mcdonald'squote:Op donderdag 7 april 2011 09:38 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je moet dan ook daadwerkelijk werkervaring hebben om deze klacht te herkennen.
Fijn voor je, broekvent. Draai nog maar een burgertje om dan.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:40 schreef Zwollesjappie het volgende:
ben nu 20 werk vanaf 16e al bij mcdonald's
Interpunctie bitch.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:43 schreef Zwollesjappie het volgende:
llach maar tjap je hoeft de burgers niet op de grill om te draaien je legt ze neer en zijn na 45 sec klaar en gaat de grill plaat automatisch weer omhoog en woon nog thuis dus alles spaar ik dus voor uitgaan en een mooie autoniks mis mee
quote:Op donderdag 7 april 2011 09:43 schreef Zwollesjappie het volgende:
llach maar tjap je hoeft de burgers niet op de grill om te draaien je legt ze neer en zijn na 45 sec klaar en gaat de grill plaat automatisch weer omhoog
quote:Op donderdag 7 april 2011 09:43 schreef Zwollesjappie het volgende:
llach maar tjap je hoeft de burgers niet op de grill om te draaien je legt ze neer en zijn na 45 sec klaar en gaat de grill plaat automatisch weer omhoog en woon nog thuis dus alles spaar ik dus voor uitgaan en een mooie autoniks mis mee
Wees er maar trots op.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:40 schreef Zwollesjappie het volgende:
[..]
ben nu 20 werk vanaf 16e al bij mcdonald's
Ik mis de punten en komma's. Nu snap ik er niets van.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:43 schreef Zwollesjappie het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |