abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 april 2011 @ 08:12:43 #1
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_95155517
Hi ladies, ik post hier eigenlijk nooit meer, maar heb nu toch een vraag. Mijn reuzenkleuter wordt maandag 6, maar ik weet echt even niet zo goed wat ik de mensen als kadotip moet meegeven. Van ons krijgt meneer een prachtige nieuwe fiets.

Hij is werkelijk overal op uitgekeken. Lego doet hem niets, de Thomasbaan waar ie jaren fan van was, is niet interessant meer. Ja, knutselen en tekenen doet ie graag, maar daarin zijn we al geheel voorzien. Iets nieuws zoek ik! Iets leuks voor wat grotere jongetjes.

Hij is dol op dinosaurussen (maar daar heeft ie ook al veel van) en dingen zoals het menselijk lichaam, de natuur, de sterren et cetera.

Wie heeft er tips? Bedankt alvast! :)

:W
pi_95155601
mocht hij lezen leuk vinden kan je altijd de serie 'waanzinnig om te weten' aanschaffen. Superleuke boeken, alhoewel 6 jaar misschien wat jong is. Anyway een aanrader voor in de toekomst dan. Het zijn allemaal boeken over verschillende onderwerpen, op een grappige manier geschreven en dan vooral inderdaad de onderwerpen die jij noemt (bv. 'bloed, botten en de rest van je body' en dat soort titels. Ze zijn inmiddels ook vaak wel bij speelgoedwinkels te vinden)
pi_95155627
Een microscoop?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  donderdag 7 april 2011 @ 08:27:07 #4
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_95155827
Bij de Hema hebben ze van die dozen met experimenten. Is dat wat?
Zoiets?

Die natuurmonumenten serie die de Hema nu voert vindt hij vast ook leuk.
pi_95156128
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 08:20 schreef Stokstaart het volgende:
Een microscoop?
Dat is ook een leuke. Of maak hem, ivm de dinosaurussen, iets meer geïnteresseerd in de archeologie, door bijvoorbeeld een eenvoudige metaaldetector.

Die Hema pakketten zijn ook leuk, ik wist nog niet eens dat ze dat hadden... Man, wat begint het toch te jeuken... maar het duurt dan nog zeker 7 jaar voor we ze in die fase hebben... :)
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_95156296
Ik lees even mee hoor! O-)

Na vorig jaar: 'Weet je niet dat ik niet meer zo van boeken hou?'-blunderkado, wil ik dit jaar wel met iets goeds voor de dag komen. :P ;)
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  donderdag 7 april 2011 @ 09:07:10 #8
105888 renzell
pi_95156458
Ghehe.... ze nemen geen blad voor de mond he, die kleuters. :D Maar... ben je er dus bij Oeke?

Dank voor alle tips! Die spullen bij de HEMA ken ik inderdaad wel. Daar ga ik het volk naartoe sturen. :+ Microscoop (of juist sterrenkijker) is ook een goede! :)
pi_95156507
Haha, ik moet me ook inhouden om de Hema niet leeg te kopen, ze hebben zoveel leuke dingen die met de natuur en het menselijk lichaam te maken hebben.
Ze hebben nu ook loco en boekjes daarvoor trouwens O+

Is een abonnement op de WNF Rangerclub iets? Ik dacht ook aan de NJN, maar dat is pas vanaf 12 jaar.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_95156538
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 09:07 schreef renzell het volgende:
Ghehe.... ze nemen geen blad voor de mond he, die kleuters. :D Maar... ben je er dus bij Oeke?
*O* Ja! Ik denk van wel! *O*
Hou natuurlijk nog een slag om de arm. ;) P. moet werken jammer genoeg.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  donderdag 7 april 2011 @ 09:21:01 #11
105888 renzell
pi_95156723
*O* Joepie de Oekie!!! *O* Slagen om armen natuurlijk in acht nemend.... :P

Een abonnement op de WNF ranger club. Dat klinkt leuk zeg! Ga ik eens even naar kijken.
pi_95156867
Ja Renz, vertel eens, hoe is het met je reuzenkleuter?!!

Op deze site hebben ze ook geweldige dingen: http://www.trendyspeelgoed.nl/shop/Educatief-speelgoed-c-250.html

Niet allemaal even goedkoop maar er zitten ook goede betaalbare dingen tussen.
Zelf hebben wij vorig jaar Spektro voor Morris gekocht. Speelt hij echt veel mee. En Kapla is idd ook een hit hier.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 7 april 2011 @ 09:33:55 #13
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95157062
bij nemo amsterdam hebben ze ook geinige spelletjes/gadgets/boeken voor jonge onderzoekers. (maar misschien is ie daar nog net iets te jong voor?) er is een webshop. :)

verder doe-dingen als een mooie voetbal, step, of het wat duurdere werk: radio/cd-speler, fototoestelletje? maar dat zijn weer van die dure dingen die je niet zomaar even op een gewoon verlanglijstje zet.
in de haak.
  donderdag 7 april 2011 @ 12:33:00 #14
105888 renzell
pi_95162905
Dank Snoop en Trui! :*

En, geheel offtopic.... :P :+ Maar met de kleuter gaat het heel erg goed! Hij is groot, zo ongelooflijk groot. In alles. Straks naar de middenbouw (hij doet Jenaplan), dat zal goed voor hem zijn. Is ie aan toe. Verder zit ie op circusles (volgende week is DE show), is ie nog steeds verzot op dino's en is het een echt professortje. Zwemles daar ben ik mee gestopt. Hij raakte er totaal van in paniek. :X Deze zomer eerst maar lekker oefenen op vakantie. Komt vast goed dan. Hij is altijd maar bezig met onderzoeken en vragen vragen vragen. Heel leuk. Ik vind het fijn, zo'n groot kind. O+ Hoe lief ze ook zijn als baby, doe mij maar zo'n grote. Gelukkig kruipt ie 's ochtends wel gewoon nog tegen me aan in bed en is het plotseling weer gewoon mijn kleine jommetje. O+
  donderdag 7 april 2011 @ 12:56:57 #15
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95163879
klinkt geweldig renzell! O+ fijn om weer even van je te lezen! :)
in de haak.
  donderdag 7 april 2011 @ 20:09:01 #16
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_95182944
Renzell!!!! Ik mis je! Cool, je update! Zes is gaaf, moeilijk maar gaaf. (vind ik.) kadootips heb ik niet maar hiephiephoera!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_95184263
en smart games puzzelspellen?

www.smartgames.eu in allerlei uitdagende versies voor verschillende leeftijden.
Als hij zo gek is van dieren en natuur dan is hide and seek safari misschien wel leuk.

pi_95184589
Leuke tips! Ik heb vroeger erg veel lol gehad van een magneetdoos. :)
pi_95184662
En is een dagje weg (bijvoorbeeld naar een excursie van het IVN) geen leuk idee?
  donderdag 7 april 2011 @ 20:41:09 #20
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_95185087
Zo'n brommergeluidding voor aan z'n fiets? Grote hit hier bij onze inmiddels 7 jarige. Die is ook gek op Set en de boeken van Geronimo Stilton. De Hema heeft een Dino- dekbedovertrek trouwens! Wat hier ook een grote hit is (en wellicht passend bij de circusschool) is een diabolo en devilssticks.gewoon te koop bij de speelgoedwinkel vab het merk funtrix.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 7 april 2011 @ 22:15:29 #21
105888 renzell
pi_95193401
Goede tips weer! Misschien niet zo geschikt voor de vriendjes van school (qua prijzen), maar zeker voor onszelf.

Een dinodekbed! Gaaf!!! *O*

En die smartgames daar ga ik eens even rustig naar kijken. Lijkt me interessant!

Ook een dagje ergens heen is een goeie! Er is in Amersfoort een dinopark volgens mij. Dat zou natuurlijk fantastisch zijn. :X

Brommelgeluidding voor fiets. :D Ghehe.... leuk. Maar eerst de fiets zelf maar eens. Het pimpen ervan kunnen we dan weer aan Sint overlaten. :P

Lieve Lishe, ik mis jou ook! Niet meer op Fok!, niet meer in het Zuiden en ook al weg van twitter. :') Ehm.... ik zit wel heel vaak op Facebook. :P Gaat het goed met jouw dames?? X
  zaterdag 9 april 2011 @ 12:01:40 #22
35189 Troel
scherp en bot
pi_95254367
Dierenpark Amersfoort heeft wat dino's staan ja ;)

Voor kinderen beduidend leuker dan volwassenen ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 9 april 2011 @ 13:12:59 #23
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95256499
ik vond 't daar best leuk hoor!
in de haak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: