abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95155316

Luisteren via je mediaspeler kan door op bovenstaande knop te klikken en het bestand te laten openen in je favoriete mediaspeler. Werkt dit niet open dan een netwerkbestand en voer hier in: http://www.onzinradio.nl/tunein/

De officiële website: www.onz-radio.nl!

Over Radio Onzin
We zijn live gegaan op Zaterdag 8 januari 2011. Een historische dag!
Een maand later zijn we inmiddels uitgegroeid tot een heus radiostation met veel vaste en losse dj's en zelfs non-stop muziek als er niemand draait. Er zijn verschillende DJ's op Radio Onzin die allemaal een eigen draaistijl hebben. Wie wanneer te horen is vind je terug in het uitzendrooster / draaischema. Tijdens de non-stop momenten schiet Draakje te hulp en draait alle verzoekjes! Hoe je deze kunt aanvragen hoor je op die momenten. Buiten Draakjes' uren kun je je verzoekjes hier aanvragen.

Kan ik ook draaien?
Jazeker! Kijk daarvoor op de wiki, waar je alle informatie terug kan vinden. Meld je daarna aan bij djkoelkast.

Géén slowchat in het topic
We willen deze reeks graag voor iedereen toegankelijk houden, dus willen we hier geen slowchat. Opmerkingen, ideetjes etc, zijn echter altijd welkom! Met slowchat bedoelen we vooral de offtopic zaken als 'ik ga eten', 'ik ga de hond uitlaten' of 'ik heb een nieuwe highscore gehaald'.

Toch slowchatten? Gebruik de nieuwe chat:
Klik hier! Dit opent een split screen met het topic én de chat. Je kunt de grootte zelf aanpassen door de middenbalk te verslepen.

PS: LAPO? Refresh de pagina en klik bovenin op 'OPEN NIEUW DEEL'-knop. Vergeet niet het topicnummer +1 te doen.
De laatste versie van deze OP staat altijd op: http://www.onzinradio.nl/wiki/doku.php?id=op
pi_95155317
*O* *O*
pi_95155319
its a cool doggy
pi_95155321
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 07:56 schreef Popje-popje het volgende:
*O* *O*
fipo hunter :{w
pi_95155327
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 07:57 schreef Driepink het volgende:

[..]

heul niet, was gewoon toeval :6
  donderdag 7 april 2011 @ 07:57:57 #6
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_95155329
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 07:54 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

zijn die zo klein :o
hebben die autorijders wel de hond naar binnengebracht?
Ghehe hij was pas 9 maanden toen dus nog niet zo heel groot.
Ik heb het allemaal zien gebeuren. Aangereden door een auto en toen reed er nog een bus over mijn hondje ook. Ik was toen 12 ;(

Kwam ik thuis huilend enz. lag onze andere hond op de plek van Ceasar en keek me aan met een blik van waar is mijn vriendje dan?

Toen ben ik schreeuwend en jankend naar mn kamer gerend en daar heb ik 2 dagen op bed liggen huilen :@

Typ je verdomme een heel verhaal en dan moet je wachten omdat een klapjosti aan het lapohunten ging :(
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_95155332
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 07:57 schreef Driepink het volgende:

[..]

ze hunt al heel lang op fipo. :D
pi_95155336
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 07:58 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

ze hunt al heel lang op fipo. :D
Niettttt! :+
pi_95155340
quote:
2s.gif Op donderdag 7 april 2011 07:57 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ik heb het allemaal zien gebeuren. Aangereden door een auto en toen reed er nog een bus over mijn hondje ook. Ik was toen 12 ;(

Kwam ik thuis huilend enz. lag onze andere hond op de plek van Ceasar en keek me aan met een blik van waar is mijn vriendje dan?

Toen ben ik schreeuwend en jankend naar mn kamer gerend en daar heb ik 2 dagen op bed liggen huilen :@

Typ je verdomme een heel verhaal en dan moet je wachten omdat een klapjosti aan het lapohunten ging :(
Ah gadver, wat verschrikkelijk om te zien ;(
pi_95155351
quote:
2s.gif Op donderdag 7 april 2011 07:57 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

ah :{ Hebben ze thuis nog ooit andere honden in huis genomen?
pi_95155357
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 07:57 schreef Popje-popje het volgende:

[..]

heul niet, was gewoon toeval :6
al +/- 1000 topics toeval ? :6

give or take that is
pi_95155363
Ik moet nog beginnen voor mijn Nederlands mondeling vanmiddag, oeps :')
pi_95155366
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 08:00 schreef Driepink het volgende:

[..]

al +/- 1000 topics toeval ? :6

give or take that is
Ik ben gewoon heel snel, en als ik dan toevallig de eerste ben, so be it :P 8-)
  donderdag 7 april 2011 @ 08:01:22 #14
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_95155367
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 07:58 schreef Popje-popje het volgende:

[..]

Ah gadver, wat verschrikkelijk om te zien ;(
Ja was verschrikkelijk. Ik ben toen bij mn hond gaan zitten, op de weg, dikke file. Mn tante zag het gebeuren, die woonde aan die weg, die heeft me daar weggesleurd.
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 07:59 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

ah :{ Hebben ze thuis nog ooit andere honden in huis genomen?
Ja :Y
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_95155374
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 08:01 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ja was verschrikkelijk. Ik ben toen bij mn hond gaan zitten, op de weg, dikke file. Mn tante zag het gebeuren, die woonde aan die weg, die heeft me daar weggesleurd.

[..]

Wassie wel meteen dood? ;(
pi_95155387
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 08:01 schreef Popje-popje het volgende:

[..]

nee hij huppelde nog ff vrolijk verder.. wat denk je zelf na een auto en een bus?
  donderdag 7 april 2011 @ 08:03:18 #17
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_95155390
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 08:01 schreef Popje-popje het volgende:

[..]

Ja dat gelukkig wel!
[b]AirwiN schreef [/b]
  donderdag 7 april 2011 @ 08:03:38 #18
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_95155395
Hmm dat klinkt wel heel harteloos maar zo is het niet bedoeld, dat snappen jullie wel he -O-
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_95155403
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 08:01 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

[..]

welke?
  donderdag 7 april 2011 @ 08:04:28 #20
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_95155404
Even de huppelpolka luisteren :')

MIJN GOD WAT ERG!!
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_95155407
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 08:02 schreef Driepink het volgende:

[..]

nee hij huppelde nog ff vrolijk verder.. wat denk je zelf na een auto en een bus?
Kattekop.
pi_95155412
quote:
10s.gif Op donderdag 7 april 2011 08:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Even de huppelpolka luisteren :')

MIJN GOD WAT ERG!!
_O-
  donderdag 7 april 2011 @ 08:05:25 #23
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_95155413
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 08:04 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

welke?
Hoe bedoel je? Welke rassen?

Uhm we hadden nog een schapendoes, later een labrador bij mn stiefvader en een kruising tussen een husky en een herder bij mn moeder en ik heb een nonnenhont

Oh en mn moeder heeft ook nog een rottweiler gehad, ik ook trouwens
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_95155421
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 08:04 schreef Popje-popje het volgende:

[..]

Kattekop.
het is vroeg, jij stelde een wel heel domme vraag..

you do the math :')
  donderdag 7 april 2011 @ 08:06:20 #25
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_95155433
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 08:05 schreef Driepink het volgende:

[..]

het is vroeg, jij stelde een wel heel domme vraag..

you do the math :')
Na een aanrijding hoeft zo'n beestje niet meteen dood te zijn hoor. Ik vond het een heel logische vraag tbh :@
[b]AirwiN schreef [/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')