Ghehe hij was pas 9 maanden toen dus nog niet zo heel groot.quote:Op donderdag 7 april 2011 07:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zijn die zo klein![]()
hebben die autorijders wel de hond naar binnengebracht?
Ah gadver, wat verschrikkelijk om te zienquote:Op donderdag 7 april 2011 07:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe hij was pas 9 maanden toen dus nog niet zo heel groot.
Ik heb het allemaal zien gebeuren. Aangereden door een auto en toen reed er nog een bus over mijn hondje ook. Ik was toen 12![]()
Kwam ik thuis huilend enz. lag onze andere hond op de plek van Ceasar en keek me aan met een blik van waar is mijn vriendje dan?
Toen ben ik schreeuwend en jankend naar mn kamer gerend en daar heb ik 2 dagen op bed liggen huilen![]()
Typ je verdomme een heel verhaal en dan moet je wachten omdat een klapjosti aan het lapohunten ging
ahquote:Op donderdag 7 april 2011 07:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe hij was pas 9 maanden toen dus nog niet zo heel groot.
Ik heb het allemaal zien gebeuren. Aangereden door een auto en toen reed er nog een bus over mijn hondje ook. Ik was toen 12![]()
Kwam ik thuis huilend enz. lag onze andere hond op de plek van Ceasar en keek me aan met een blik van waar is mijn vriendje dan?
Toen ben ik schreeuwend en jankend naar mn kamer gerend en daar heb ik 2 dagen op bed liggen huilen![]()
Typ je verdomme een heel verhaal en dan moet je wachten omdat een klapjosti aan het lapohunten ging
Ik ben gewoon heel snel, en als ik dan toevallig de eerste ben, so be itquote:Op donderdag 7 april 2011 08:00 schreef Driepink het volgende:
[..]
al +/- 1000 topics toeval ?![]()
give or take that is
Ja was verschrikkelijk. Ik ben toen bij mn hond gaan zitten, op de weg, dikke file. Mn tante zag het gebeuren, die woonde aan die weg, die heeft me daar weggesleurd.quote:Op donderdag 7 april 2011 07:58 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ah gadver, wat verschrikkelijk om te zien
Jaquote:Op donderdag 7 april 2011 07:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ahHebben ze thuis nog ooit andere honden in huis genomen?
Wassie wel meteen dood?quote:Op donderdag 7 april 2011 08:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja was verschrikkelijk. Ik ben toen bij mn hond gaan zitten, op de weg, dikke file. Mn tante zag het gebeuren, die woonde aan die weg, die heeft me daar weggesleurd.
[..]
Ja
Ja dat gelukkig wel!quote:
welke?quote:Op donderdag 7 april 2011 08:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja was verschrikkelijk. Ik ben toen bij mn hond gaan zitten, op de weg, dikke file. Mn tante zag het gebeuren, die woonde aan die weg, die heeft me daar weggesleurd.
[..]
Ja
Kattekop.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:02 schreef Driepink het volgende:
[..]
nee hij huppelde nog ff vrolijk verder.. wat denk je zelf na een auto en een bus?
quote:Op donderdag 7 april 2011 08:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Even de huppelpolka luisteren![]()
MIJN GOD WAT ERG!!
Hoe bedoel je? Welke rassen?quote:
Na een aanrijding hoeft zo'n beestje niet meteen dood te zijn hoor. Ik vond het een heel logische vraag tbhquote:Op donderdag 7 april 2011 08:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
het is vroeg, jij stelde een wel heel domme vraag..
you do the math
tut tut, ga fappen.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
het is vroeg, jij stelde een wel heel domme vraag..
you do the math
leuke honden!quote:Op donderdag 7 april 2011 08:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Welke rassen?
Uhm we hadden nog een schapendoes, later een labrador bij mn stiefvader en een kruising tussen een husky en een herder bij mn moeder en ik heb een nonnenhont
Oh en mn moeder heeft ook nog een rottweiler gehad, ik ook trouwens
Werk ze chickquote:Op donderdag 7 april 2011 08:07 schreef Popje-popje het volgende:
Okkee, ik ga aan het werk,
tot vanavond![]()
![]()
oohhh k dacht dat ie vol over je hondje heen was geredenquote:Op donderdag 7 april 2011 08:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Trouwens die bus is NIET met de wielen over mn hond gegaan.
De bus kon gewoon niet stoppen en moest wel. Maar het ziet er wel freaky uit als je je hondje ziet liggen en dan een bus die eroverheen rijdt.
quote:Op donderdag 7 april 2011 08:07 schreef Popje-popje het volgende:
tot vanavond![]()
![]()
als je er al aan denktquote:Op donderdag 7 april 2011 08:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Trouwens die bus is NIET met de wielen over mn hond gegaan.
De bus kon gewoon niet stoppen en moest wel. Maar het ziet er wel freaky uit als je je hondje ziet liggen en dan een bus die eroverheen rijdt.
ik vroeg me al af wie bij jullie het geld verdiendequote:Op donderdag 7 april 2011 08:07 schreef Popje-popje het volgende:
tot vanavond![]()
![]()
Ja die man was gestopt en woest omdat zn koplamp kapot wasquote:Op donderdag 7 april 2011 08:08 schreef Driepink het volgende:
[..]
oohhh k dacht dat ie vol over je hondje heen was gereden![]()
want dan is ie zowiezo 110% dood..
alleen een auto heeft ie nog wel kans om het te overleven..
was die auto nou nog eigenlijk wel gestopt of niet ?
(genoeg klootzakken die doorrijden)
quote:Op donderdag 7 april 2011 08:09 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik vroeg me al af wie bij jullie het geld verdiende![]()
werkze!
Je hebt toen wel een baksteen tegen zn kop gesmeten toch? ah toe?quote:Op donderdag 7 april 2011 08:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja die man was gestopt en woest omdat zn koplamp kapot was
quote:Op donderdag 7 april 2011 08:09 schreef Driepink het volgende:
[..]
werkze!
zoals spees zei:quote:Op donderdag 7 april 2011 08:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja die man was gestopt en woest omdat zn koplamp kapot was
wat doet ze eigenlijk dan ?quote:Op donderdag 7 april 2011 08:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Dat zei koelkast van de week nog op de radio.
Hij is een echte FOK!ker, komt niet buiten en popje werkt dr eigen rot
Ik ben de hardwerkende vrouwquote:Op donderdag 7 april 2011 08:09 schreef Driepink het volgende:
[..]
werkze!
Mn oom heeft hem toen staan uitschelden dat ie best wel even mocht nadenken voor ie zn bek open trok aangezien er een 12 jarig meisje compleet in paniek en overstuur was over haar hondje en dat zijn koplamp heus even niet zo belangrijk was.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je hebt toen wel een baksteen tegen zn kop gesmeten toch? ah toe?
Alleen knuffelhond beetje tactloos, doe dan een beer ofzoquote:Op donderdag 7 april 2011 08:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn oom heeft hem toen staan uitschelden dat ie best wel even mocht nadenken voor ie zn bek open trok aangezien er een 12 jarig meisje compleet in paniek en overstuur was over haar hondje en dat zijn koplamp heus even niet zo belangrijk was.
2 weken later stuurde die man me een knuffelhond een een excuuskaartje.
Dat vond ik op zich wel lief van hem.
quote:Op donderdag 7 april 2011 08:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Dat zei koelkast van de week nog op de radio.
Hij is een echte FOK!ker, komt niet buiten en popje werkt dr eigen rot
Ze werkt in een winkel waar ze 80x per dag Gorillaz - Clint Eastwood draaien.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:11 schreef Driepink het volgende:
[..]
zoals spees zei:
baksteen is het enige juiste hulpmiddel hier!
[..]
wat doet ze eigenlijk dan ?
Ach ik had toen al door dat je van een man niet veel tact kan verwachtenquote:Op donderdag 7 april 2011 08:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Alleen knuffelhond beetje tactloos, doe dan een beer ofzo
zovan, HIER HEB JE JE HOND TERUG, NOT![]()
quote:Op donderdag 7 april 2011 08:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach ik had toen al door dat je van een man niet veel tact kan verwachten
Luie hond!!quote:Op donderdag 7 april 2011 08:13 schreef Driepink het volgende:
zo
ik gaat weer lekker beneden op de bank hangen
medicijnen innemen
en filmpie kijken ofzo.. ajuu menschen!
Radio Onzin verpest zoveelquote:Op donderdag 7 april 2011 08:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wilde gaan hardlopen deze week, maar toen werd ik DJ en nu ben ik ONZ radio verslaafd
HAHAHA, sorryquote:Op donderdag 7 april 2011 08:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Luie hond!!
oe gisteren was mn buurjochie hier he. Turks jochie. Ging hij (met zijn telefoon) zijn moeder bellen die dus boven woont.
Ik zo: Jeetje M. lui varken!
En toen schrok ik![]()
Meestal worden turken niet blij als je ze voor varken uitscheld
Mjah heb het ook maar even aan zn moeder uitgelegd. Ze snapte het wel van me.quote:
Ik had vroeger een turks? marokkaans? vriendje, en toen kwam hij hier spelen en toen was er ook visite en toen stond er worst op tafel (leverworst oid) dus hij HAP.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah heb het ook maar even aan zn moeder uitgelegd. Ze snapte het wel van me.
Je kan merken dat ik jaren tussen de hollanders heb gewoond. Vroeger woonde ik in het westen tussen turken en marokkanen dan let je er wel een beetje op. Ik ben het verleerd joh
Dat is ook wel ernstigquote:Op donderdag 7 april 2011 08:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik had vroeger een turks? marokkaans? vriendje, en toen kwam hij hier spelen en toen was er ook visite en toen stond er worst op tafel (leverworst oid) dus hij HAP.![]()
![]()
Hij heeft het zelf opgegeten hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 08:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dadelijk komt hij in de hel door mij
begin niet over eten, ik ben al ziekquote:Op donderdag 7 april 2011 08:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet echt iets eten, maar ik heb echt geen zin om te eten
Ik ook.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik mis sommige DJ's van begin Januari.
paulinthedark, mystic, dagoduckquote:Op donderdag 7 april 2011 08:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook.
Wie weet komen ze nog terug, hoop het wel!
quote:Nachraove, De - Sjeng Nog 'ns Aon De Geng
Dat is kut, ik moet mn bril nog steeds wegbrengen. Is kapotquote:
Ik deed gisteren mn lenzen uit en toen waren heel mijn ogen rood dus ik denk, ik doe vandaag mijn bril maar opquote:Op donderdag 7 april 2011 08:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is kut, ik moet mn bril nog steeds wegbrengen. Is kapot
Ik heb geen lenzen, niet nodig en vind ik engquote:Op donderdag 7 april 2011 08:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik deed gisteren mn lenzen uit en toen waren heel mijn ogen rood dus ik denk, ik doe vandaag mijn bril maar op
Gingersquote:
Je bent wel een schatje hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 08:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[..]
Mensen die zomaar dingen zeggen waarvan ze het nog nooit hebben gezien
quote:Op donderdag 7 april 2011 08:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Toon is semi-ginger
tevens verkapte ik zie toon op de webcam post
hoezo?quote:Op donderdag 7 april 2011 08:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
grrmbl.. ik zal snachts niet meer aanwezig zijn
mams sluit het internet af tegen 11 uurquote:
Sorry!quote:Op donderdag 7 april 2011 08:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mams sluit het internet af tegen 11 uur
why?quote:Op donderdag 7 april 2011 08:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Misschien wel verstandig, denk je nietquote:Op donderdag 7 april 2011 08:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ja dat heb ik altijd, dat mensen achter me staan.quote:
Ik heb al zoeen drumstel enzo. Maar heb je ook guitar hero world tour enzo?quote:Op donderdag 7 april 2011 09:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb de iBood van vandaag gekocht____
www.ibood.nl
quote:Op donderdag 7 april 2011 09:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb de iBood van vandaag gekocht____
www.ibood.nl
Zal ik zingen dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 09:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb al zoeen drumstel enzo. Maar heb je ook guitar hero world tour enzo?dan kunnen wij een boyband beginnen want we zijn beide best wel lekker en kunnen we zo die chicks pakken man
: @:@:@:@
Nee ik ga geld lenen van de bank om het te kopen !quote:Op donderdag 7 april 2011 09:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb al zoeen drumstel enzo. Maar heb je ook guitar hero world tour enzo?dan kunnen wij een boyband beginnen want we zijn beide best wel lekker en kunnen we zo die chicks pakken man
: @:@:@:@
We hebben eerst een foto nodig zodat we kunnen zien of je binnen het plaatje past !quote:
Ik ben de lead gitaar natuurlijk, jij bent de drummer hihi met zoeen hoofdzweetband toch.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
We hebben eerst een foto nodig zodat we kunnen zien of je binnen het plaatje past !
Ik ben al de stoere met donkerblonde krulletjes.
Welke worden jij en Patje dan ?!
Ik ben de zanger.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
We hebben eerst een foto nodig zodat we kunnen zien of je binnen het plaatje past !
Ik ben al de stoere met donkerblonde krulletjes.
Welke worden jij en Patje dan ?!
Welk grapje?quote:
Ohquote:Op donderdag 7 april 2011 09:38 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Hij kocht een plastic drumstel dus ik zo van..
[..]
Dankjequote:Op donderdag 7 april 2011 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Die koelkast moet echt vroeger naar bed toe voortaan hoor![]()
Ik heb een muziekjen aangevraagd voor den Patjen
Hoiquote:
Je weet nog niet eens watquote:
Geeft nietquote:
Mooi zo.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:11 schreef sharr het volgende:
Jongens, die Koelkast he. Die verslaapt zich vaak. Hij lijkt mij wel. Goedemorgen tevens.
Geoden m0rgenquote:Op donderdag 7 april 2011 10:11 schreef sharr het volgende:
Jongens, die Koelkast he. Die verslaapt zich vaak. Hij lijkt mij wel. Goedemorgen tevens.
Jamaar morgen kan ik je niet horenquote:Op donderdag 7 april 2011 10:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb vandaag geen zin in de huppellach dus ik laat skype uit
WAT!? Dat was wel eng, ik was net aan het typen "ik plan mijn wakker worden zo dat ik op tijd ben voor de Huppellach". En dan krijgen we ditquote:Op donderdag 7 april 2011 10:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb vandaag geen zin in de huppellach dus ik laat skype uit
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jamaar morgen kan ik je niet horen![]()
![]()
Schatjes koelkast heeft het op band, jullie horen het vast welquote:Op donderdag 7 april 2011 10:14 schreef sharr het volgende:
[..]
WAT!? Dat was wel eng, ik was net aan het typen "ik plan mijn wakker worden zo dat ik op tijd ben voor de Huppellach". En dan krijgen we dit
Nee, ga ik wel doen! Even vragen of Koelkast een mp3 ervan heeft en dan instellen op mijn telefoonquote:Op donderdag 7 april 2011 10:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Schatjes koelkast heeft het op band, jullie horen het vast wel![]()
Sharr heb je mn lach al als wekker?
Nee hoorquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Patje1987
Bericht:
Ik ben echt de enige die aanvraagt hè
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:16 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee, ga ik wel doen! Even vragen of Koelkast een mp3 ervan heeft en dan instellen op mijn telefoon
en dan ga ik hem expres om half 3 in de nacht zetten en dan schrikt mijn ma zich dood![]()
Die moet je knippen als je moeder naast je zit te etenquote:Op donderdag 7 april 2011 10:17 schreef sharr het volgende:
Ik weet gewoon niet meer wat ik aan moet vragen in Draakje
Kijk ik vind het overigens prima om teennagels te hebben hoor, ik heb er geen last van. Maar waarom groeien ze in godsnaam? Daar zie ik het nu dus niet van in he.
Opdat ze op haar bord zullen schieten?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die moet je knippen als je moeder naast je zit te eten
Ja of nog beter op haar vork/lepel terwijl ze die net naar haar mond beweegt.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:20 schreef sharr het volgende:
[..]
Opdat ze op haar bord zullen schieten?
poepfoto?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet echt het contact met mono verbreken
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet echt het contact met mono verbreken
QFTquote:Op donderdag 7 april 2011 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja of nog beter op haar vork/lepel terwijl ze die net naar haar mond beweegt.
Dit plan werkt het beste als je ook even een paar dagen je voeten niet wast
Heb ik er inmiddels 5 van. Ik kan mn eigen ratemypoo.com beginnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |