Zeker. Maar ik denk dat ik het toch even bij mijn vodka-martini hou voorlopigquote:Op donderdag 7 april 2011 12:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is toch tof
[..]
Ja heDe eerste is een Oak aged ale van Nederlands/Amerikaanse makelij, Humming is een Amerikaanse ale en Raging Bitch is een Belgisch bier van Flying Dog, gemaakt in Amerika geloof ik... .
Ik begin bier meer en meer te waarderenquote:Op donderdag 7 april 2011 12:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeker. Maar ik denk dat ik het toch even bij mijn vodka-martini hou voorlopig
Oh shut upquote:Op donderdag 7 april 2011 12:19 schreef Barbusse het volgende:
Btw, 's nachts zwemmen in de mediterranee is heerlijk
Dat is toch wel iets wat ik een beetje mis hier. Een echt biercafé. Waar je heerlijke biertjes uit kunt proberen waar je nog nooit van gehoord hebt. Lekker kaasje erbij en zo... Dat kennen ze hier niet.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik begin bier meer en meer te waarderenMartini drink ik al jaren.
Zou daar op Malta een markt voor zijn?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is toch wel iets wat ik een beetje mis hier. Een echt biercafé. Waar je heerlijke biertjes uit kunt proberen waar je nog nooit van gehoord hebt. Lekker kaasje erbij en zo... Dat kennen ze hier niet.
Het water is nog een beetje frisjes, maar er stond een heerlijk warme zuidenwind, dus zodra je weer aan boord klom en een drankje in je handen had wist je direct weer waarom je hierheen verhuisd was. Het leven is goed!quote:
Ik denk het wel. Maar horeca werk op Malta, daar begin ik niet aan.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou daar op Malta een markt voor zijn?
Nah, hier zijn biertenten zatquote:Op donderdag 7 april 2011 12:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Maar horeca werk op Malta, daar begin ik niet aan.
Which part of Oh shut up don't you understandquote:Op donderdag 7 april 2011 12:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het water is nog een beetje frisjes, maar er stond een heerlijk warme zuidenwind, dus zodra je weer aan boord klom en een drankje in je handen had wist je direct weer waarom je hierheen verhuisd was. Het leven is goed!
Ok, I'll shut up.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:29 schreef STING het volgende:
[..]
Which part of Oh shut up don't you understand
Maar weet goed wat je bedoelt, mijn vakantie op Rhodos
Inderdaad, die sfeer, het klimaat, het eten, de mensenquote:Op donderdag 7 april 2011 12:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok, I'll shut up.Maar toch, Mediterraans leven
Ik zou er van m'n leven niet willen wonen.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:31 schreef STING het volgende:
[..]
Inderdaad, die sfeer, het klimaat, het eten, de mensen
In Zuid-Italië of op het vaste land van Griekenland ben ik nooit geweest, maar twee van de Griekse eilanden is me tot nu toe heel goed bevallen, vooral Rhodosquote:Op donderdag 7 april 2011 12:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou er van m'n leven niet willen wonen.
Noord-Italië misschien, maar in het zuiden niet.
Ja, vakanties in de mediterrane zijn superquote:Op donderdag 7 april 2011 12:33 schreef STING het volgende:
[..]
In Zuid-Italië of op het vaste land van Griekenland ben ik nooit geweest, maar twee van de Griekse eilanden is me tot nu toe heel goed bevallen, vooral Rhodos![]()
Er wonen is me een mijl te ver, maar voor vakanties is het prima
Maar mediterraans is wel meer dan dat natuurlijk.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:34 schreef Samzz het volgende:
Ja, vakanties in de mediterrane zijn superZuid-Italië is echt prachtig
Weet ik wel. Maar ik vind Zuid-Italië prachtig.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar mediterraans is wel meer dan dat natuurlijk.
Ik wil nog een keertje naar Spanje, Portugal, Malta en Corfuquote:Op donderdag 7 april 2011 12:37 schreef stbabylon het volgende:
Malta, Kreta en Kos nu bezocht, allemaal heerlijk. Ook Zuid-Portugal was fijn, maar ja, niet mediterrane he
Caribean vond ik overigens NOG toffer. Nog net iets permanenter lekker weer, en jungle-achtig
Ondanks dat het niet aan de Middellandse Zee ligt wordt Portugal er wel bijgerekend dacht ik.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:37 schreef stbabylon het volgende:
Ook Zuid-Portugal was fijn, maar ja, niet mediterrane he
Wij zaten net buiten Chersonissos, wel op loop afstand, wel de mogelijkheid, maar voor de rest de rust. Bovendien waren we in het naseizoen, dan is het sowieso beter. Ik ga nooit in het hoogseizoen op vakantie (ja, weekje Ameland), er buiten is veel prettiger.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:39 schreef STING het volgende:
[..]
Ik wil nog een keertje naar Spanje, Portugal, Malta en Corfu
Op Kreta hadden we de grote fout gemaakt om een hotel in Chersonissos te pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |