Owjha.quote:
Ja,ik ook wel hoor!quote:Op donderdag 7 april 2011 04:46 schreef resi_70 het volgende:
Ik ben totaal niet mediageil maar had wel aan dit programma mee willen doen. Puur voor de ervaring en het spel.
uiteraard zijn ze dat, er zijn al vele rls programma's geweest de afgelopen jaren om te weten wat je kan verwachten, allemaal hebben ze een bepaalde bekendheids droom.quote:Op donderdag 7 april 2011 04:46 schreef bb2 het volgende:
[..]
Owjha.
Dat je überhaupt mediageil moet zijn om met zo'n programma mee te doen.
toch zit hier iets exhibitionistisch in, zoals je hier ziet op fok, je hele doopceel wordt gelicht.quote:Op donderdag 7 april 2011 04:46 schreef resi_70 het volgende:
Ik ben totaal niet mediageil maar had wel aan dit programma mee willen doen. Puur voor de ervaring en het spel.
je profiel foto geeft dit ook heel mooi weer.quote:Op donderdag 7 april 2011 04:50 schreef resi_70 het volgende:
Ja haha als je iets te verbergen hebt dan vinden ze het wel.
Nee,net zoals ik bv documentaire`s boeiend vind om naar te kijken....zou ik zelf best mee willen doen een keer,om te zien wat voor invloed dat op mij zou hebben.quote:Op donderdag 7 april 2011 04:47 schreef HappyH het volgende:
[..]
uiteraard zijn ze dat, er zijn al vele rls programma's geweest de afgelopen jaren om te weten wat je kan verwachten, allemaal hebben ze een bepaalde bekendheids droom.
vertelquote:Op donderdag 7 april 2011 04:51 schreef HappyH het volgende:
[..]
je profiel foto geeft dit ook heel mooi weer.
Dit is bij mij fakking 200.000 % hetzelfdequote:Op donderdag 7 april 2011 04:52 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Nee,net zoals ik bv documentaire`s boeiend vind om naar te kijken....zou ik zelf best mee willen doen een keer,om te zien wat voor invloed dat op mij zou hebben.
Niet omdat ik perse met mn kop op tv wil en heel nederland wil laten meegenieten van mn lief en leed...
Maar gewoon eens kijken wat dat met mijzelf zou doen,en hoe ik me staande zou houden in zo`n situatie?
Uiteraard is winnen van zoiets ook wel leuk...maar das dan een financiele kant.
Maar eens kijken of het vanaf de zijlijn commentaar leveren,en zelf in zo`n huis zitten heel veel verschil uitmaak in hoe mn karakter en gedrag is.
Goh, volgens mij kunnen we elkaar wel aanvullenquote:Op donderdag 7 april 2011 04:52 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Nee,net zoals ik bv documentaire`s boeiend vind om naar te kijken....zou ik zelf best mee willen doen een keer,om te zien wat voor invloed dat op mij zou hebben.
Niet omdat ik perse met mn kop op tv wil en heel nederland wil laten meegenieten van mn lief en leed...
Maar gewoon eens kijken wat dat met mijzelf zou doen,en hoe ik me staande zou houden in zo`n situatie?
Uiteraard is winnen van zoiets ook wel leuk...maar das dan een financiele kant.
Maar eens kijken of het vanaf de zijlijn commentaar leveren,en zelf in zo`n huis zitten heel veel verschil uitmaak in hoe mn karakter en gedrag is.
Dan is er een groot verschil tussen in je hoofd denken, "Wat zou dit met mij doen" en je gaan echt opgeven en dan nog de stap van het wurgcontract.quote:Op donderdag 7 april 2011 04:52 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Het is daar nu 3:55quote:Op donderdag 7 april 2011 04:54 schreef resi_70 het volgende:
OT
Het is al vet licht aan het worden in Portugal. Volgens mij zijn de luiken al open.
Precies.quote:Op donderdag 7 april 2011 04:38 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Ben het totaal met je eens,dat dit soort dingen en progamma`s het beste werken met "normale mensen"
Soort alice in wonderland verhaal,met totaal onwetende mensen....
Ik vind dit,en vond ik met de goudenkooi al...teveel gescript!
Er is dan een bepaalde routine van de bewoners,die al niet echt meer overkomt.
tja vind het wel boeiend om mee te maken in hoeverre opdrachten en stemmen mijn karakter zouden beinvloeden...in hoeverre ik me zou laten meeslepen en zou meewerken met de productie achter de schermen,en wat voor vorm van invloed er uit geoefend zou worden eventueel...allemaal vraagstukken die me ontzettend boeien hoor!quote:Op donderdag 7 april 2011 04:53 schreef resi_70 het volgende:
[..]
Dit is bij mij fakking 200.000 % hetzelfde![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |