SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een postieve levenshouding wordt hier in Nederland vaak gezien als arrogantie
Hout is het voornaamste bestanddeel van (vooral) bomen en struiken. Behalve bladeren, naalden en schors, bestaan de takken, stammen en wortels van niet-kruidachtige planten uit hout. Hout vormt het binnenste en grootste deel van de stam. Houtige gewassen zijn ofwel bomen, struiken, cactussen of doorlevende klimplanten (zoals druiven).quote:
Wat is een hout?quote:Op donderdag 7 april 2011 00:59 schreef HetNieuweGezicht het volgende:
[..]
Hout is het voornaamste bestanddeel van (vooral) bomen en struiken. Behalve bladeren, naalden en schors, bestaan de takken, stammen en wortels van niet-kruidachtige planten uit hout. Hout vormt het binnenste en grootste deel van de stam. Houtige gewassen zijn ofwel bomen, struiken, cactussen of doorlevende klimplanten (zoals druiven).
Yo dawg, you go back to yugoslaviaquote:Op donderdag 7 april 2011 01:00 schreef ecktebaas het volgende:
Verwachte reacties:
TS is gay
TS verliest in quote gevechten
TS moet een nieuw gezicht
Ok
Leuk
TS is een autist
TS is arm
TS is een zwerver
Troll
TS heeft geen leven
TS is huilie
TS is een banaan
TS is een hout
TS is een koets
Yo dawg, you go back to the hole you came from.quote:Op donderdag 7 april 2011 01:00 schreef HetNieuweGezicht het volgende:
[..]
Yo dawg, you go back to yugoslavia
Yo dawg, that is not appropriate in holland, maybe it is in your crappy yugo countryquote:Op donderdag 7 april 2011 01:01 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Yo dawg, you go back to the hole you came from.
Mag ik nu je MSNquote:Op donderdag 7 april 2011 01:03 schreef Taartjeh het volgende:
Maar ik vind eigelijk wel dat je gelijk hebt. Inpricipe zit iederen tegen de muur te bashen.![]()
Want je kunt de persoon in kwestie toch niet. In real zou je hem bewijze van spreken zo voorbij lopen![]()
Je hebt gelijk TS
Ja, ga is koken ofzoquote:Op donderdag 7 april 2011 01:04 schreef Taartjeh het volgende:
zelf ik bash nu tegen de muur dus ik stop maar snel..
Yo dawg, it is nowhere appropriate to tell someone to fuck off.quote:Op donderdag 7 april 2011 01:03 schreef HetNieuweGezicht het volgende:
[..]
Yo dawg, that is not appropriate in holland, maybe it is in your crappy yugo country
Yo dawg, I made a quote of your quote while you was quoting my quote so you can read while you typing a new quote while reading a quote.quote:Op donderdag 7 april 2011 01:05 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Yo dawg, it is nowhere appropriate to tell someone to fuck off.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |