Heldquote:
die draai ik morgen voor je, mijn wekker gaat ook om 6 uur, des de plaat na deze sluit ik me afquote:Op donderdag 7 april 2011 00:49 schreef Stokstaart het volgende:
Symp als je doordraait () wil je dan straks nog die Deep Purple draaien die ik je gestuurd had
Al gaat ie door tot 6 uur, als ik het maar weet want dan ga ik naar bed.quote:
Oei dat is best weinig slaap danquote:Op donderdag 7 april 2011 00:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die draai ik morgen voor je, mijn wekker gaat ook om 6 uur, des de plaat na deze sluit ik me af
Gezond en heel lekkerquote:Op donderdag 7 april 2011 00:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Kijk dan wat ik kreeg van de buuv: [ afbeelding ]
Lekkerquote:Op donderdag 7 april 2011 00:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom heb je er een foto van gemaaktquote:Op donderdag 7 april 2011 00:51 schreef Huppelmuts het volgende:
goed om te wetenquote:Op donderdag 7 april 2011 00:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Al gaat ie door tot 6 uur, als ik het maar weet want dan ga ik naar bed.
Je hoeft echt geen toestemming te vragen, alleen mij even laten weten zodat niet draakje straks 4 uur voor jan lul stroom staat te verbruiken. That's it
Mono en Ez whatsappen me poepfoto's ik dacht ik maak een foto van eten voordat het poep isquote:Op donderdag 7 april 2011 00:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom heb je er een foto van gemaakt
Waarom whatsappen ze je poepfoto's?quote:Op donderdag 7 april 2011 00:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mono en Ez whatsappen me poepfoto's ik dacht ik maak een foto van eten voordat het poep is
En het zag er net zo lekker uit...quote:Op donderdag 7 april 2011 00:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mono en Ez whatsappen me poepfoto's ik dacht ik maak een foto van eten voordat het poep is
Koelkast is niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
goed om te weten
maar na deze nog 1 en dan sluit ik echt af
Getverquote:Op donderdag 7 april 2011 00:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, je draait goed.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:55 schreef Symphonic het volgende:
Dit was ook voor mij weer heerlijk geniete
Ik hoop dat ik niet de enige was
Dat was je zeker weten nietquote:Op donderdag 7 april 2011 00:55 schreef Symphonic het volgende:
Ja als je het weet vertel het dan ook aan mijquote:
Not even closequote:Op donderdag 7 april 2011 00:54 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
En het zag er net zo lekker uit...
Neequote:Op donderdag 7 april 2011 00:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Getver![]()
Stond je buurvrouw niet raar te kijken dan. Zo van: ff foto maken voor internet hoor
Toffe muziek weerquote:Op donderdag 7 april 2011 00:55 schreef Symphonic het volgende:
Alles wat ik hier net meegemaakt heb, toppiequote:Op donderdag 7 april 2011 00:55 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb het meeste gemist, want buurvrouw, maar je draait altijd wel lekkerquote:Op donderdag 7 april 2011 00:55 schreef Symphonic het volgende:
Not even close? Groente is gezondquote:Op donderdag 7 april 2011 00:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja als je het weet vertel het dan ook aan mij![]()
[..]
Not even close![]()
[..]
Nee![]()
Ik had een plausibele uitleg
slaap lekker, veel plezier in dromenlandquote:Op donderdag 7 april 2011 00:57 schreef mr-green het volgende:
ik ben ook slapen. Welterusten allemaal
En je bent er net? of heb ik dat misquote:Op donderdag 7 april 2011 00:57 schreef mr-green het volgende:
ik ben ook slapen. Welterusten allemaal
Ja maar jij reageerde toch op poep?quote:Op donderdag 7 april 2011 00:57 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Not even close? Groente is gezond
Geen idee, maar als ik morgen dus naar de wc ben geweest kan ik de foto gewoon naar jou sturen?quote:Op donderdag 7 april 2011 00:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja als je het weet vertel het dan ook aan mij![]()
Zuip je dood!quote:Op donderdag 7 april 2011 00:59 schreef Stokstaart het volgende:
Trouwens mijn 2e TT faal in 24 uur.
Denk dat ik maar als Fanta ga worden
Als jij die behoefte hebt!quote:Op donderdag 7 april 2011 00:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen idee, maar als ik morgen dus naar de wc ben geweest kan ik de foto gewoon naar jou sturen?
Oke.. nu ff snel de combinatie uit elkaar trekken voor mezelf.. Het ging dus over dat groente (dat dus lekker is) .. en niet over de poep..quote:Op donderdag 7 april 2011 00:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar jij reageerde toch op poep?
Dit zag er lekkerder uit dan poep hoor
wordt astjeblieft niet net zo als fantaquote:Op donderdag 7 april 2011 00:59 schreef Stokstaart het volgende:
Trouwens mijn 2e TT faal in 24 uur.
Denk dat ik maar als Fanta ga worden
De wereld haat mij, ik haat mijn oudersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |