abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95221224
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 16:01 schreef joppie_saus het volgende:
Wel verneukt dat TNT geen transportformulieren heeft. Ik vul liever zo'n ding in, ook qua schades. Wat voor auto heb jij trouwens, RTS? Ik heb een vrij nieuwe Kangoo.
Er staat geloof ik in de ritinfo dat je het standaard EW-transportformulier moet gebruiken.
  vrijdag 8 april 2011 @ 16:03:45 #52
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_95221302
Nee, dat staat er niet bij.

Transportformulieren:
TNT Post heeft geen transportformulieren. Op het ophaaladres dien je een inname formulier te ondertekenen.

Ik heb dan altijd een beetje het gevoel alsof ik verneukt kan gaan worden qua schade's.
#26 || Luciano da Silva
pi_95221610
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 16:03 schreef joppie_saus het volgende:
Nee, dat staat er niet bij.

Transportformulieren:
TNT Post heeft geen transportformulieren. Op het ophaaladres dien je een inname formulier te ondertekenen.

Ik heb dan altijd een beetje het gevoel alsof ik verneukt kan gaan worden qua schade's.
Hmmmm, toen ik Delft zo'n nieuwe Crafter ophaalde stond er: TNT heeft geen transportformulieren. Je dient het standaard EW-transportformulier te gebruiken.
  vrijdag 8 april 2011 @ 16:13:59 #54
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_95221827
Nou ja, ik neem wel mee voor de zekerheid.
#26 || Luciano da Silva
pi_95222078
Nou neem niks mee :) teken daar wel afgifteformulier! Ik heb een Caddy mee. Klein TNT convooi haha :)
  vrijdag 8 april 2011 @ 16:31:24 #56
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_95222546
Ach ja, je hoeft hem niet te gebruiken he. Nou goed, als je iemand ziet lopen op blauw-gele Vans in spijkerbroekje ben ik het :9
#26 || Luciano da Silva
pi_95222673
So ik heb niet te klagen maandag!
Begin met een BMW 335d, vervolgens een VW Polo en als laatst een Audi A4 Avant.
Ik heb slechtere dagen gehad! Valt me op dat ik de laatste tijd bijna alleen maar stationwagons krijg.
pi_95222849
Nou kan niet missen als ik in dezelfde bus zit. Heb wel m'n pantalon aan :p, ook nog vervolgtransport vanaf Arnhem met een fabia.
pi_95224900
Zit even te kijken naar de Fox die ik moet rijden. 3 cilinder 1.2, 55pk brengt 'm in 17 seconden op de 100 en hij heeft energielabel D.

Hoe fouter kan je een auto maken :N
pi_95226527
aait, de VW Polo van maandag is vandaag ingeschreven! Dat wordt erg makkelijk schade controleren :) helaas wel een 1.2L Blue Motion. rijden wel fijn, maar vind ze niet erg veel kracht hebben.
pi_95226540
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 17:30 schreef Panthera. het volgende:
Zit even te kijken naar de Fox die ik moet rijden. 3 cilinder 1.2, 55pk brengt 'm in 17 seconden op de 100 en hij heeft energielabel D.

Hoe fouter kan je een auto maken :N
Ik heb de diesel met 160 over de Duitse autobahn gejaagd tijdens een rit. Vreselijke dingen. Het lijkt niet eens op VW, maar volgens mij worden ze ook in Brazilië gebouwd en is het eigenlijk ook geen VW dus.
pi_95228159
Eindelijk maandag weer eens ritjes, een honda civic en een ford c-max. Eerste auto pas om 11u ophalen wat ik helemaal niet erg vind op een maandag :).
pi_95228358
quote:
Op vrijdag 8 april 2011 16:31 schreef joppie_saus het volgende:
Ach ja, je hoeft hem niet te gebruiken he. Nou goed, als je iemand ziet lopen op blauw-gele Vans in spijkerbroekje ben ik het :9
Ga jij nooit in pantalon? Ik begin er ook steeds meer naar te neigen, zoals afgelopen dinsdag praat ik misschien 5 minuten met mensen die er niet echt netjes bijlopen en ik zit daarvoor de hele dag met die pantalon aan..
  vrijdag 8 april 2011 @ 18:56:14 #64
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_95228474
Ik ga inderdaad nooit in Pantalon, zelfs niet naar Breda. Nog nooit wat van gehoord. Ik draag ook nooit leren schoenen. Ik kan daar niet fatsoenlijk in autorijden.
#26 || Luciano da Silva
pi_95228585
Ik ga niet in pantalon, maar wel in een nette donkere broek en overhemd. Vooral als je bij particulieren moet zijn vind ik het wel zo netjes :)

Bij één maatschappij staat trouwens in de ritinfo dat je echt op nette schoenen moet komen, gewone schoenen kunnen echt niet. Kom je daar, is er alleen een grote hal met een klein kantoortje en niemand die naar je kijkt :') Soms is het wel wat overbodig, maar ach.
  vrijdag 8 april 2011 @ 19:02:26 #66
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_95228769
Ach, kunnen ze in Breda ook heel goed. Stond ik daar op mijn Vans, complimenteerde dat vrouwtje daar mij met mijn schoenen en wilde ze weten waar ik ze gekocht had :')
#26 || Luciano da Silva
pi_95229070
Heb altijd m'n pantalon en mijn leren schoenen aan, wel zo netjes en een kleine moeite.
pi_95229821
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 18:58 schreef Panthera. het volgende:
Ik ga niet in pantalon, maar wel in een nette donkere broek en overhemd. Vooral als je bij particulieren moet zijn vind ik het wel zo netjes :)

Bij één maatschappij staat trouwens in de ritinfo dat je echt op nette schoenen moet komen, gewone schoenen kunnen echt niet. Kom je daar, is er alleen een grote hal met een klein kantoortje en niemand die naar je kijkt :') Soms is het wel wat overbodig, maar ach.
Ik weet over welke maatschappij je hebt. Reden daarvoor is dat hun eigen personeel wel in pak rondloopt en jij zodoende ook enigszins aan die voorschriften moet voldoen. Wat betreft de kledingvoorschriften van hun eigen personeel (lees: dat op de vestiging werkt) zijn ze wel streng. In Nieuwegein werd een chauffeur erop aangesproken dat hij geen colbert aan had.

Ik loop altijd in Pantalon, geen problemen mee. Tenzij ik soms een ritje vanuit school doe ofzo, dan wil ik nog wel eens een spijkerbroek dragen, maar dat komt niet echt vaak voor.
pi_95230654
ik vind een pantalon zelfs lekkerder zitten dan een spijkerbroek :)
  vrijdag 8 april 2011 @ 19:59:25 #70
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_95231691
Ik vind een pantalon helemaal niks. Als je gaat zitten heb je gelijk 4cm hoog water enzo, bah. En het voelt altijd zo kunstmatig.
#26 || Luciano da Silva
pi_95232044
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 19:59 schreef joppie_saus het volgende:
Ik vind een pantalon helemaal niks. Als je gaat zitten heb je gelijk 4cm hoog water enzo, bah. En het voelt altijd zo kunstmatig.
Hahahaha hoog water :P. Zolang je dat maar niet hebt als je gewoon staat. Dat zie je zo vaak.. Van die yuppen die strak in pak lopen, waar vervolgens de sokken mooi zichtbaar zijn.
pi_95232757
Ik vind het fijner om in spijkerbroek te lopen. Pantalon is niet erg, maar ik vind het overdreven om daar in te gaan lopen als ik in Born in dat portiershuisje sta met allemaal vrachtwagenchauffeurs met hun reflecterende hesjes en stevige stappers aan (niet dat daar wat tegen is).

Nette schoenen aan vind ik niet erg. Heb net een nieuw paar en die dingen zijn echt mega statisch. Dus elke keer als ik uit de auto stap krijg ik een dikke schok :P irritant
pi_95232842
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 20:20 schreef Viezze het volgende:
Ik vind het fijner om in spijkerbroek te lopen. Pantalon is niet erg, maar ik vind het overdreven om daar in te gaan lopen als ik in Born in dat portiershuisje sta met allemaal vrachtwagenchauffeurs met hun reflecterende hesjes en stevige stappers aan (niet dat daar wat tegen is).

Nette schoenen aan vind ik niet erg. Heb net een nieuw paar en die dingen zijn echt mega statisch. Dus elke keer als ik uit de auto stap krijg ik een dikke schok :P irritant
Statische schoenen? Haha daar heb ik nog nooit van gehoord.. Zijn ze van nylon?
pi_95239819
quote:
Op vrijdag 8 april 2011 20:21 schreef Mallet het volgende:

[..]

Statische schoenen? Haha daar heb ik nog nooit van gehoord.. Zijn ze van nylon?
Ik weet niet waar de zool van is. Schijnt wel vaker voor te komen maar dan moet je er een andere zool onder laten zetten
pi_95242356
Een pantalon moet je toch ook laten stomen in plaats gewoon in de wasmachine te smijten? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')