Er staat geloof ik in de ritinfo dat je het standaard EW-transportformulier moet gebruiken.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:01 schreef joppie_saus het volgende:
Wel verneukt dat TNT geen transportformulieren heeft. Ik vul liever zo'n ding in, ook qua schades. Wat voor auto heb jij trouwens, RTS? Ik heb een vrij nieuwe Kangoo.
Hmmmm, toen ik Delft zo'n nieuwe Crafter ophaalde stond er: TNT heeft geen transportformulieren. Je dient het standaard EW-transportformulier te gebruiken.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:03 schreef joppie_saus het volgende:
Nee, dat staat er niet bij.
Transportformulieren:
TNT Post heeft geen transportformulieren. Op het ophaaladres dien je een inname formulier te ondertekenen.
Ik heb dan altijd een beetje het gevoel alsof ik verneukt kan gaan worden qua schade's.
Ik heb de diesel met 160 over de Duitse autobahn gejaagd tijdens een rit. Vreselijke dingen. Het lijkt niet eens op VW, maar volgens mij worden ze ook in Brazilië gebouwd en is het eigenlijk ook geen VW dus.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:30 schreef Panthera. het volgende:
Zit even te kijken naar de Fox die ik moet rijden. 3 cilinder 1.2, 55pk brengt 'm in 17 seconden op de 100 en hij heeft energielabel D.
Hoe fouter kan je een auto maken
Ga jij nooit in pantalon? Ik begin er ook steeds meer naar te neigen, zoals afgelopen dinsdag praat ik misschien 5 minuten met mensen die er niet echt netjes bijlopen en ik zit daarvoor de hele dag met die pantalon aan..quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:31 schreef joppie_saus het volgende:
Ach ja, je hoeft hem niet te gebruiken he. Nou goed, als je iemand ziet lopen op blauw-gele Vans in spijkerbroekje ben ik het
Ik weet over welke maatschappij je hebt. Reden daarvoor is dat hun eigen personeel wel in pak rondloopt en jij zodoende ook enigszins aan die voorschriften moet voldoen. Wat betreft de kledingvoorschriften van hun eigen personeel (lees: dat op de vestiging werkt) zijn ze wel streng. In Nieuwegein werd een chauffeur erop aangesproken dat hij geen colbert aan had.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:58 schreef Panthera. het volgende:
Ik ga niet in pantalon, maar wel in een nette donkere broek en overhemd. Vooral als je bij particulieren moet zijn vind ik het wel zo netjes
Bij één maatschappij staat trouwens in de ritinfo dat je echt op nette schoenen moet komen, gewone schoenen kunnen echt niet. Kom je daar, is er alleen een grote hal met een klein kantoortje en niemand die naar je kijktSoms is het wel wat overbodig, maar ach.
Hahahaha hoog waterquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:59 schreef joppie_saus het volgende:
Ik vind een pantalon helemaal niks. Als je gaat zitten heb je gelijk 4cm hoog water enzo, bah. En het voelt altijd zo kunstmatig.
Statische schoenen? Haha daar heb ik nog nooit van gehoord.. Zijn ze van nylon?quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:20 schreef Viezze het volgende:
Ik vind het fijner om in spijkerbroek te lopen. Pantalon is niet erg, maar ik vind het overdreven om daar in te gaan lopen als ik in Born in dat portiershuisje sta met allemaal vrachtwagenchauffeurs met hun reflecterende hesjes en stevige stappers aan (niet dat daar wat tegen is).
Nette schoenen aan vind ik niet erg. Heb net een nieuw paar en die dingen zijn echt mega statisch. Dus elke keer als ik uit de auto stap krijg ik een dikke schokirritant
Ik weet niet waar de zool van is. Schijnt wel vaker voor te komen maar dan moet je er een andere zool onder laten zettenquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:21 schreef Mallet het volgende:
[..]
Statische schoenen? Haha daar heb ik nog nooit van gehoord.. Zijn ze van nylon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |