Ik ben sinds kort verhuisd naar Ede, woonde eerst in Apeldoorn. Moest heel vaak beginnen in Deventer en omgeving, dus jij zit daar gebakken.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:56 schreef Cas-Deventer het volgende:
Heeft iemand ervaring met de rijtest van de studentenchauffeurs?
Stelt de rijtest echt iets voor?of valt het allemaal wel mee?
Nu heb ik de ritgegevens gekregen en ziet het er naar uit dat ik ong.1,5 tot 2 uur op de weg ben gedurende de rijtest.
Kan iemand svp een beschrijving geven?
En hopelijk is er wel werk in omgeving Deventer/Apeldoorn!
Naar mijn weten gebeurt dit niet zo heeel vaak (werk pas sinds februari), je moet er een beetje geluk mee hebbenquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:01 schreef Cas-Deventer het volgende:
Hoevaak hebben jullie het meegemaakt dat jullie een klant naar het buitenland moesten brengen?
bijvoorbeeld naar het vliegveld ofzo? Ben benieuwd het lijkt mij namelijk leuker om een lang ritje te hebben dan steeds maar een kort ritje..
Heb 1x een retourtje Dusseldorf Airport gehad maar dat was als hiker, of het bij de privéchauffeurs meer voor komt weet ik niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:01 schreef Cas-Deventer het volgende:
Hoevaak hebben jullie het meegemaakt dat jullie een klant naar het buitenland moesten brengen?
bijvoorbeeld naar het vliegveld ofzo? Ben benieuwd het lijkt mij namelijk leuker om een lang ritje te hebben dan steeds maar een kort ritje..
quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:06 schreef joppie_saus het volgende:
Je zou ook eerdere topics kunnen doorlezen, want gelukkig is jou vraag pas 271x gesteld. Maar goed.
Die rijtest is een verzwaard rij-examen met een ernstige examinator naast je, die alleen maar de nodige aanwijzingen geeft en voor de rest alles wat je fout doet opsomt. Als hij iets noemt wat fout is ben je eigenlijk al gezakt want je mag niks fout doen. Je moet precies rijden zoals hij dat wil en als je dat niet lukt ben je niet geschikt voor de functie hiker. Als je de rijtest niet haalt, of het het onderweg al duidelijk is dat je het niet kan, word je zonder pardon uit de auto gedropt en mag je verder lopen.
Ik ga TNT ook maar eens opbellen ja.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:18 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ik heb een drie maanden nadat ik mijn rijbewijs heb gehaald bij TNT gewerkt. Met het busje post rondbrengen in de polder. Daar doe je veel ervaring mee op. Ik weet niet of ze dat bij EW meenemen, maar ze vonden het in ieder geval een pluspunt, weet ik nog.
Aanstaande maandag en dinsdag tentamens, daarna anderhalve week vrijwel dagelijks beschikbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |