Ik bewonder die instelling Joppie! Niks meer aan doen!quote:Op donderdag 14 april 2011 22:40 schreef joppie_saus het volgende:
Voor mijn part moet ik tien minuten wachten op de 10. Lopen doe ik echt niet.
Afgelopen dinsdag had ik bij mn beschikbaarheid gezet dat ik tot 14:30 kon werken (eindigend in omg. Utrecht), uiteindelijk 21:30 klaar met werken! Lekker geplandquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik mocht van EW al een taxi nemen voor 3 kwartier lopen dus jij zal het ook wel mogen uiteindelijk
Ik heb maandag een tentamen tot 10.00, daarna hele dag vrij. Heb het bij opmerkingen neergezet, dus ik wacht af!
Da's toch net iets anders dan kunnen werken NA een bepaald tijdstipquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:01 schreef Fleauris het volgende:
[..]
Afgelopen dinsdag had ik bij mn beschikbaarheid gezet dat ik tot 14:30 kon werken (eindigend in omg. Utrecht), uiteindelijk 21:30 klaar met werken! Lekker gepland
I did itquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:08 schreef Panthera. het volgende:
Van Eemshaven naar Adam redt je met de auto nog niet in 2 uur, succes
Zo, Laguna afgeleverd, die wilde lekker doorrijden. Was nodig ook, was 2 min voor aflevertijd pas op locatie. Wel bang voor een boete ergens.
Eens! Die gasten zijn altijd aardig.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:56 schreef Hojdhopper het volgende:
Die gasten van 'dat leasebedrijf met groen logo dat 6 minuten lopen van metrostation Isolatorweg in Amsterdam Sloterdijk' ligt, zijn altijd zo chill.. Lekker platte Amsterdammers! 'Jo ga de sleutel halen bij die jongen hier naast.. Draagt een baseballpetjes, en soort witte 50 Cent'.
Ik heb 's voor een klant 'stiekem' een hele versnellingsbak mee moeten nemen. Ik haalde de auto op bij de klant (ik kwam er vaak, kon goed met die mensen overweg en ouwehoerde altijd een beetje) en daar vroegen ze of ik niet de versnellingsbak mee wilde nemen om even een kleine omleiding te maken (30/45 min extra ofzo) om dat ding af te leveren. Heeft me nog een paar tientjes opgeleverd haha.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:55 schreef Viezze het volgende:
Tsja ik zit nu in Venray dus ik kan ook niet
Over die kentekenplaten, ik heb wel eens een hoedenplank mee moeten nemengelukkig had ik wel een ritje, zou wat zijn als je dan met het ov moet
Waren altijd aardige lui inderdaad.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:56 schreef Hojdhopper het volgende:
Die gasten van 'dat leasebedrijf met groen logo dat 6 minuten lopen van metrostation Isolatorweg in Amsterdam Sloterdijk' ligt, zijn altijd zo chill.. Lekker platte Amsterdammers! 'Jo ga de sleutel halen bij die jongen hier naast.. Draagt een baseballpetjes, en soort witte 50 Cent'.
Haha netjes, snel verdiend danquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:32 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb 's voor een klant 'stiekem' een hele versnellingsbak mee moeten nemen. Ik haalde de auto op bij de klant (ik kwam er vaak, kon goed met die mensen overweg en ouwehoerde altijd een beetje) en daar vroegen ze of ik niet de versnellingsbak mee wilde nemen om even een kleine omleiding te maken (30/45 min extra ofzo) om dat ding af te leveren. Heeft me nog een paar tientjes opgeleverd haha.
Had wel vaker zoiets van die klant.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |