Dat begint vanmiddag...quote:
Check.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb geen reet te doen, dus weer heel de dag op Fok
Wat ga je doen?quote:Op donderdag 7 april 2011 08:25 schreef MPG het volgende:
Dat begint vanmiddag...
Vanavond amsterdam onveilig maken...
Zuup'nquote:
Oh luuuk. Woaaar in Amsterdam?quote:
o god, weer zo een provinciaaltje in de grote stadquote:Op donderdag 7 april 2011 08:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat begint vanmiddag...
Vanavond amsterdam onveilig maken...
Ik kijk nu AJ Kwak.quote:
Ik was laatst ook in Amsterdam, voor Katy Perry. En toen moesten we terug naar Breda, mijn vriendinnetje en ikquote:Op donderdag 7 april 2011 08:28 schreef wel.o.k het volgende:
o god, weer zo een provinciaaltje in de grote stad
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk. Ik ben vandaag behoorlijk vrolijk.. lalalalala.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 08:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik was laatst ook in Amsterdam, voor Katy Perry. En toen moesten we terug naar Breda, mijn vriendinnetje en ik. Uiteindelijk bleek dat we onderweg waren naar Almere.
.
Gamma.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 08:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik was laatst ook in Amsterdam, voor Katy Perry. En toen moesten we terug naar Breda, mijn vriendinnetje en ik. Uiteindelijk bleek dat we onderweg waren naar Almere.
.
Sympyquote:
Gelukkig is mijn man altijd to the rescue, met een simpele druk op de knop!quote:
Omdat inspiratieloos, en dat vond ik toen wel grappig.quote:
Of Knightrider?quote:Op donderdag 7 april 2011 08:32 schreef JJH het volgende:
Omdat inspiratieloos, en dat vond ik toen wel grappig.
Ik ben begonnen met Nightrider, ik geloof dat ik dat er maar weer in ga zetten.
quote:Op donderdag 7 april 2011 08:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn man altijd to the rescue, met een simpele druk op de knop!
En ik zal dan ook maar niet vertellen over de keer dat we naar Utrecht moesten en er halverwege achter kwamen dat er wel HEEL veel Arnhem op de borden stond.
Ach mijn ex schoonouders gingen een keer naar het Dolfinarium in Winterswijkquote:Op donderdag 7 april 2011 08:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn man altijd to the rescue, met een simpele druk op de knop!
En ik zal dan ook maar niet vertellen over de keer dat we naar Utrecht moesten en er halverwege achter kwamen dat er wel HEEL veel Arnhem op de borden stond.
Nee, want nacht, geen ridder.quote:
Twee vrouwen, 1 auto. Geen TOMTOM.quote:
Ow, wat doe je dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 08:33 schreef JJH het volgende:
Nee, want nacht, geen ridder.
Ik rijd heul veul 's avonds en en 's nachts.
Dit is voor mij een volstrekt onnatuurlijke tijd om wakker te zijn.
omg.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ach mijn ex schoonouders gingen een keer naar het Dolfinarium in Winterswijk
Ow, daar vallen onze tochtjes wel bij in het nietquote:Op donderdag 7 april 2011 08:33 schreef Symphonic het volgende:
Ow echt. En dan altijd 's avonds en 's nachts??quote:
Veel makkelijker dan met een tomtom rijden word het niet hoor.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ow, daar vallen onze tochtjes wel bij in het niet.
Maar het kan ook goed gaan. Vorige week ben ik alleen met TommetjeTom van Amsterdam wel in 1 keer goed naar huis gereden.
Nou, behalve als de kaarten niet up to date zijn en het halve land is omgebouwdquote:Op donderdag 7 april 2011 08:35 schreef JJH het volgende:
Veel makkelijker dan met een tomtom rijden word het niet hoor.
Wel heel veel. vrijdag en zaterdag nacht, woensdag, donderdag en of zondag tot een uur of 1.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ow echt. En dan altijd 's avonds en 's nachts??
Waarom niet overdag dan? Zit je dan niet altijd met schorriemorrie in je auto?quote:Op donderdag 7 april 2011 08:36 schreef JJH het volgende:
Wel heel veel. vrijdag en zaterdag nacht, woensdag, donderdag en of zondag tot een uur of 1.
Kaarten updaten, of een andere kopen. Zijn soms nog maar 8 of 9 tientjes.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, behalve als de kaarten niet up to date zijn en het halve land is omgebouwd.
Ja 8 of 9 tientjes! Weet je hoeveel!quote:Op donderdag 7 april 2011 08:36 schreef JJH het volgende:
Kaarten updaten, of een andere kopen. Zijn soms nog maar 8 of 9 tientjes.
wel hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 08:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Veel makkelijker dan met een tomtom rijden word het niet hoor.
Dat valt echt mee hoor. En overdag is het druk op de weg, en dat schiet niet op, 's nachts heb je vaak kleurrijke persoonlijkheden, je maakt naar mijn idee meer mee.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Waarom niet overdag dan? Zit je dan niet altijd met schorriemorrie in je auto?
weer eens wat anders dan midden in de nachtquote:Op donderdag 7 april 2011 08:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
wat is een douche toch lekker zo s'morgens vroeg
Nouja, dan past het prima bij je.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:38 schreef JJH het volgende:
Dat valt echt mee hoor. En overdag is het druk op de weg, en dat schiet niet op, 's nachts heb je vaak kleurrijke persoonlijkheden, je maakt naar mijn idee meer mee.
En ik ben een nachtmens bij uitstek.
quote:Op donderdag 7 april 2011 08:37 schreef Symphonic het volgende:
En het was ook een schok voor de ze dat de Beekse Bergen niet in Beekbergen ligt
Sorry, ik kan natuurlijk niet in jouw portemonnee kijken.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja 8 of 9 tientjes! Weet je hoeveel!
Goedemorgen liefquote:
Wokje zie mijn sigquote:
Sorryquote:
die hebben daar een depadancequote:Op donderdag 7 april 2011 08:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn TOMTOM zei dat ik het bord Breda moest volgen. Dan moet Rijkswaterstaat niet ineens Breda van de borden halen. Blinde paniek in die autoquote:Op donderdag 7 april 2011 08:38 schreef Crazy-M het volgende:
Maar seriously, je kijkt toch ook op de borden.
als de tomtom zegt links aanhouden naar eindhoven, en het bord eindhoven is verplaatst naar rechts, ga je toch rechts aanhouden ????
mensen die blindelings de TOMTOM volgens zonder te kijken naar de borden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |