Misschien toch de stem gepijpt zoals eerder vermoed werd?quote:
Weltrustenquote:Op woensdag 6 april 2011 23:55 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
tijd om mijn nestje op te zoeken
![]()
![]()
![]()
![]()
Kent iemand de theorie dat mensen die elkaar heel erg leuk vinden elkaars gedrag kopieren?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zijn hier best wel veel die het volgen.
Jaap is een keer op visite geweest en had ik de buuf verteld. Die heeft dat vervolgens weer doorverteld en als een piramide stond de straat hier vol en dat vond Jaap niet leuk.
OT:
Zitten er nu 4 stelletjes bij papa Gerard? Iemand opperde al dat Karim iets zou moeten krijgen met Sharon...
En zie iedereen eens knus naast elkaar zitten met Gerard als "oog" op het hoekje van de bank
Ja, hier in dit gesprek is hij best leuk!quote:Op woensdag 6 april 2011 23:57 schreef Stability het volgende:
kheb er lang over na moeten denken, ik snap mezelluf niet dat ik het uit mn strot kan krijgen, maar ik moet ff toegeven dat maik wel leuke droge humor heeft (soms)
................zucht ., .......... het is eruit
Bij de stem....... Zullen wel zuigtabletten zijnquote:Op woensdag 6 april 2011 23:58 schreef chufi het volgende:
Jo blijft lang weg om alleen maar een slaappilletje te halen...
Als je Alex toevoegt, voegt hij je vijf minuten later toe.. Echt een Alex-actie dus!!quote:Op woensdag 6 april 2011 23:58 schreef versabommie het volgende:
Zo.. heb er weer veel twitterfans bijManman wat een trieste meuk.. en dat zijn ook degenen die stemmen!
Pffffquote:Op woensdag 6 april 2011 23:59 schreef Niki.P het volgende:
Kijk dit is dus waarom ik Laura en Alex veel beter kan verdachten dan Mo en Maik, Hoe Laura en Alex zitten is gewoon lief en als je met vrienden zit gewoon romantisch en dat er te zien is dat ze verliefd zijn, en van hoe Maike en Mo zitten en doen zou ik meteen ongemakkelijk worden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |