Oh dat is wel beter dan die stream die ik al vanaf 8 uur aan heb staanquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:10 schreef DUK het volgende:
Vanaf 1600 ook op ESPN America:
1600 Kent State v West Virginia
1800 Belmont v Memphis
2000 San Diego State v Baylor
2200 Rhode Island v Texas
0100 Duke v Michigan State
0330 Kentucky v Kansas
Het werd bijna nog even spannend aan het eindquote:
Ongelofelijk. Ik zat daadwerkelijk te kijken. Wat een sfeer in die hal en dan zo'n einde. Dick Vitale werd helemaal gek:quote:Op zondag 11 december 2011 09:27 schreef Guard het volgende:
Buzzerbeater![]()
Blijft mooi, zeker als je daardoor wint tegen de #1team
Ik kijk nog niet zo lang College basketballquote:Op zondag 11 december 2011 17:59 schreef DUK het volgende:
Mooi die reactie van het publiek. Verder was het een buzzerbeater zoals zo vele anderen...
Het mooie is dat het in het voordeel van het thuisteam is EN tegen het #1 teamquote:Op zondag 11 december 2011 17:59 schreef DUK het volgende:
Mooi die reactie van het publiek. Verder was het een buzzerbeater zoals zo vele anderen...
En dat Indiana de hele wedstrijd voorstond en in de laatste minuut ineens achter stond. Iedereen verwachte dat Kentucky het wel ging flikken.quote:Op zondag 11 december 2011 19:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het mooie is dat het in het voordeel van het thuisteam is EN tegen het #1 team
We zullen vast wel een # 1 hebbenquote:Op zondag 11 december 2011 20:08 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
En dat Indiana de hele wedstrijd voorstond en in de laatste minuut ineens achter stond. Iedereen verwachte dat Kentucky het wel ging flikken.
Kentucky en Ohio State verloren. Benieuwd of we een nummer #1 hebben.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:03 schreef Saviola het volgende:
Net nog volledig kunnen terugzien op ESPN, maar oh oh wat een game![]()
![]()
Duke-UNC never disappoints
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |