Waar staat ENG voor? Ben beetje rls n00b..quote:Op woensdag 6 april 2011 23:38 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
OMG mensen IRL die weten dat je RLS volgt?
ENG
En ook die HANGT, luie muts!quote:Op woensdag 6 april 2011 23:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura; ohhhhhhhhhhh, ik ben gewoon 2 x met mijn ass in beeld
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:39 schreef Noelle06 het volgende:
tot morgen maar weer.
Rico stuur je scenario even naar net 5 misschien wordt de stem eens wakker.
Voor Ieks! wat eng!quote:Op woensdag 6 april 2011 23:39 schreef rico80 het volgende:
[..]
Waar staat ENG voor? Ben beetje rls n00b..
Maar staat dan wel vast dat de stem echt heel duidelijk gaat zeggen: zlottyhoer.. toch?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:39 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Dat zou geweldig en een goede mindfuck voor Laura
Gewoon het nederlandse Eng, dat mensen in het echte leven weten dat je een real life soap volgtquote:Op woensdag 6 april 2011 23:39 schreef rico80 het volgende:
[..]
Waar staat ENG voor? Ben beetje rls n00b..
En dat Lau dan antwoordt met: "Ja schat?"quote:Op woensdag 6 april 2011 23:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar staat dan wel vast dat de stem echt heel duidelijk gaat zeggen: zlottyhoer.. toch?
Das wel een belangrijk onderdeel van deze mindfuck jaquote:Op woensdag 6 april 2011 23:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar staat dan wel vast dat de stem echt heel duidelijk gaat zeggen: zlottyhoer.. toch?
Weet van alle opwinding niet meer wat hij moet zeggen!!!!!quote:Op woensdag 6 april 2011 23:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Alex gaat bij thuiskomst zijn koffer inlijsten?
koffie :0quote:Op woensdag 6 april 2011 23:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Alex gaat bij thuiskomst zijn koffer inlijsten?
Jij houdt mij voor het lapje!quote:
Haha ik bedoelde het niet serieus, die post zat vol met allerlei afkortingen in caps en eindigde met ENG. Flauw, weet het, zal wel aan het bier liggenquote:Op woensdag 6 april 2011 23:40 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Gewoon het nederlandse Eng, dat mensen in het echte leven weten dat je een real life soap volgt
Ik ben meer een stiekeme genieter die het geheim houdt
Hij weet ook niet wanneer ie beter zijn bek kan houden..quote:Op woensdag 6 april 2011 23:41 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Weet van alle opwinding niet meer wat hij moet zeggen!!!!!
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:40 schreef rico80 het volgende:
[..]
Das wel een belangrijk onderdeel van deze mindfuck ja
Ligt het bij mij ook vaakquote:Op woensdag 6 april 2011 23:42 schreef rico80 het volgende:
[..]
Haha ik bedoelde het niet serieus, die post zat vol met allerlei afkortingen in caps en eindigde met ENG. Flauw, weet het, zal wel aan het bier liggen
Zijn hier best wel veel die het volgen.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:38 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
OMG mensen IRL die weten dat je RLS volgt?
ENG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |