Daar kom je om te batsen, niet om te slapenquote:
Ik hoop dat het lukt, zou leuk zijn als de meet-groep een beetje vast blijft. Mensen erbij is altijd leuk, mensen eraf nooitquote:Op woensdag 6 april 2011 23:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik moet het bericht hier nog droppen
Ik kan alleen niet zuipen I'm afraid, zal zelf moeten rijden I guess
Ik zou alleen maar gaan voor de diepzinnige gesprekken.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar kom je om te batsen, niet om te slapen
hier uit de buurt alleen Barretje en Whiskers en die komen nietquote:Op woensdag 6 april 2011 23:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik hoop dat het lukt, zou leuk zijn als de meet-groep een beetje vast blijft. Mensen erbij is altijd leuk, mensen eraf nooit![]()
En wat rijden betreft zou ik eerst maar afwachten wie zich gaan aanmelden en waarvandaan
Wacht nou maar afquote:Op woensdag 6 april 2011 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier uit de buurt alleen Barretje en Whiskers en die komen niet
Kom jij eerst maar eens BBQ-enquote:Op woensdag 6 april 2011 23:50 schreef Lon3 het volgende:
Maar als ik daar heen zou gaan zou ik er heen gaan om te batsen en niet om koffie/red bull te drinken
Zie OPquote:
ach, ik kan ook wel feesten zonder alcohol hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 23:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wacht nou maar afEn anders regelen we wel een lekkere alcoholvrije cocktail voor jou
[..]
Kom jij eerst maar eens BBQ-en
ai da's minderquote:Op woensdag 6 april 2011 23:51 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik dan een hele dag op de plee zit.
Nee. Die woont veel te ver weg. Daardoor weet ook niemand of dat van die batsclub eigenlijk wel echt waar isquote:
Waar ligt dat ergens dan gaan wij wel even verslag uitbrengenquote:Op woensdag 6 april 2011 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Die woont veel te ver weg. Daardoor weet ook niemand of dat van die batsclub eigenlijk wel echt waar is
als ik terug ben uit Portugal gaan we naar GFquote:Op woensdag 6 april 2011 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Die woont veel te ver weg. Daardoor weet ook niemand of dat van die batsclub eigenlijk wel echt waar is
* KapiteinGasthof postgeschiedenis Lon3 checkt..quote:Op woensdag 6 april 2011 23:52 schreef Lon3 het volgende:
Maar ik ben niet zo sociaal voor normale meets
niemandquote:Op woensdag 6 april 2011 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laundry dus. Wasgoed. OKeequote:Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam.
Haha ik weet niet waar jij allemaal toegang tot hebt maar volgens mij zie jij niet eens de helftquote:Op woensdag 6 april 2011 23:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
* KapiteinGasthof postgeschiedenis Lon3 checkt..Neh, past prima bij de groep zo te zien
was hij wel goedkoperquote:
Ik denk juist welquote:Op woensdag 6 april 2011 23:54 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Haha ik weet niet waar jij allemaal toegang tot hebt maar volgens mij zie jij niet eens de helft
vraag friemel het dan maar eensquote:
Ik ben verdorie niet duurquote:
wel voor meets bij mijquote:Op woensdag 6 april 2011 23:52 schreef Lon3 het volgende:
Maar ik ben niet zo sociaal voor normale meets
toekomstige postgeschiedenis RNquote:Op woensdag 6 april 2011 23:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/271634
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |