net meisjequote:Op woensdag 6 april 2011 23:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
'De rest' daar denk ik nog niet over
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
'De rest' daar denk ik nog niet over
Veel water drinkenquote:Op woensdag 6 april 2011 23:41 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Nee heb dat vandaag besloten om 5 uurdus mijn caffeine dosis van vandaag heb ik nog gehad... morgen zal het beginnen denk ik
QFTquote:Op woensdag 6 april 2011 23:42 schreef Lon3 het volgende:
Ik kan ook makkelijk 2 blikjes red bull achterover slaan en dan gaan slapen
Ja maar dan is het niksquote:Op woensdag 6 april 2011 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daar experimenteerde ik al mee op m'n 12e
Ach, een relatie om serieus te nemen kan best slechts een paar uurtjes durenquote:Op woensdag 6 april 2011 23:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb ik ook gedacht hoor. En dat de rest allemaal alleen in serieuze relaties.
hmmmquote:Op woensdag 6 april 2011 23:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Veel water drinken![]()
fuck ik moet echt naar bed nu, morgen vroeg op.....![]()
truste allemaal
Trustenquote:Op woensdag 6 april 2011 23:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Veel water drinken![]()
truste allemaal
Ik zal d'r nooit over gaan opscheppen, ik heb liever da zo min mogelijk mensen het weten, het is nogal geñant als de halve school weet wat je met wie gedaan hebt, maar ik weet ook niet over welke leeftijd je het hebtquote:Op woensdag 6 april 2011 23:37 schreef Myraela het volgende:
Eerst krijg je zo'n leeftijd dat jongens heel erg gaan opscheppen en meisjes heel veel gaan giechelen. En daarna kunnen ze er wel normaal over doen. Hoewel mannen eigenlijk altijd jongens blijven.
QFT.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ach, een relatie om serieus te nemen kan best slechts een paar uurtjes duren.
Slaap lekker mopquote:Op woensdag 6 april 2011 23:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Veel water drinken![]()
truste allemaal
Daarom heb ik ook alles los aangeboden.. de vorige meet was veel cheaper maar daar kom ik zeker nu in het hoogseizoen gewoon niet mee uit, daarom de kamers apart. 15 Euro voor een avond eten is toch niet veel?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet over uit
Ik vind het een hoop geld allemaal dus misschien kom ik alleen bbq-en enzo
Joh het is een prima dealquote:Op woensdag 6 april 2011 23:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook alles los aangeboden.. de vorige meet was veel cheaper maar daar kom ik zeker nu in het hoogseizoen gewoon niet mee uit, daarom de kamers apart. 15 Euro voor een avond eten is toch niet veel?Als het hoogseizoen op zn einde loopt kan ik wel weer een leuke kamerdeal maken
Maar ik geloof dat we dan naar Belgie gaan
O. Hai.quote:
dan blijf ik dan wel slapenquote:Op woensdag 6 april 2011 23:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook alles los aangeboden.. de vorige meet was veel cheaper maar daar kom ik zeker nu in het hoogseizoen gewoon niet mee uit, daarom de kamers apart. 15 Euro voor een avond eten is toch niet veel?Als het hoogseizoen op zn einde loopt kan ik wel weer een leuke kamerdeal maken
Maar ik geloof dat we dan naar Belgie gaan
Mja, is meer op mijn leeftijd dat de jongens zo zijn. En dat houden ze dan nog wel een poosje vol. Zolang je op het middelbaar zit is het allemaal nog een beetje giechelig.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik zal d'r nooit over gaan opscheppen, ik heb liever da zo min mogelijk mensen het weten, het is nogal geñant als de halve school weet wat je met wie gedaan hebt, maar ik weet ook niet over welke leeftijd je het hebt
Bij nader inzien, dat kan wel eens kloppen jaquote:
En 18-6 wel bbq-en? Ik heb geen idee, MZ heeft de lijst. En aangezien iedereen nog tot de 20e mei heeft om definitief te reageren verwacht ik ook geen stormloopquote:Op woensdag 6 april 2011 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan blijf ik dan wel slapen
Hoeveel hebben er eigenlijk al gereageerd op 18/6 ?
quote:
Dan heb je in de batsclub van GF niet veel te zoeken ben ik bangquote:Op woensdag 6 april 2011 23:42 schreef Lon3 het volgende:
Ik kan ook makkelijk 2 blikjes red bull achterover slaan en dan gaan slapen
ik moet het bericht hier nog droppenquote:Op woensdag 6 april 2011 23:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En 18-6 wel bbq-en? Ik heb geen idee, MZ heeft de lijst. En aangezien iedereen nog tot de 20e mei heeft om definitief te reageren verwacht ik ook geen stormloop
Wat heeft dat daar mee te maken?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan heb je in de batsclub van GF niet veel te zoeken ben ik bang
mijn mond zegt ja tegen koffiequote:Op woensdag 6 april 2011 23:47 schreef sararaats het volgende:
Ik drink 's avonds cola zero.
Eigenlijk drink ik geen koffie meer. M'n blaas zegt steevast nee tegen koffie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |