Maar beetje duur...quote:Haye Ytsma (261018281)
22 jaar en 0 dagen, volgende verjaardag: 28-07-2011
goed in vorm, conditie uitstekend
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: NOBILITAS OBLIGAT
(sinds 25-10-2010 (12/43), 1s 7w 3d)
Total Skill Index (TSI): 44 150
Loon: 22 380 ¤ (18 650 ¤) /week inclusief 20% bonus
358 080 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 2
Fysiek: fit
Specialiteit: Snel
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 07-04-2011 21:25 (1u 15m)
Vraagprijs: 5 500 000 ¤
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: reusachtig Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: buitenaards
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:10 schreef Flappekz het volgende:
Zoiets wil ik ook wel:
[..]
Maar beetje duur en weinig passen...
Maar SPquote:
dat is ideaal.. wat voor niveau zoek je?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:31 schreef Flappekz het volgende:
Hmmz....mn deftrainees lijken mee te vallen qua aankoopprijs
Ik zit te denken aan 18/briljant en 19/wonderbaarlijk, met minimaal redelijk passen. Om mee te beginnen in mn A-teamquote:Op donderdag 7 april 2011 20:37 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat is ideaal.. wat voor niveau zoek je?
niet verkeerd.. dan heb je tenminste ook wat fatsoenlijke ratings in je verdediging.. en als b-trainees?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan 18/briljant en 19/wonderbaarlijk, met minimaal redelijk passen. Om mee te beginnen in mn A-team
Sowieso mn keeper en Jannes Prent. Daarnaast wellicht 3 skilltradeplaatsen. Of misschien 1 reserve A-trainee en 2 skilltradeplaatsen.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
niet verkeerd.. dan heb je tenminste ook wat fatsoenlijke ratings in je verdediging.. en als b-trainees?
ahh.. je wilt er echt een übercounterhufter-ploeg van maken.. 523 zonder IM of vergis ik me daar in?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:50 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Sowieso mn keeper en Jannes Prent. Daarnaast wellicht 3 skilltradeplaatsen. Of misschien 1 reserve A-trainee en 2 skilltradeplaatsen.
Zit er ook aan te denken om nog een oude IMTW te halen, om 1 wing te kunnen boosten met een 532 ipv 523
Liefst wel ja. Al kan ik de vleugel ook mooi boosten door IMTWs, dus 532, 541 en zelfs 442 kunnen ook opties worden. Allemaal afhankelijk van geldquote:Op donderdag 7 april 2011 21:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ahh.. je wilt er echt een übercounterhufter-ploeg van maken.. 523 zonder IM of vergis ik me daar in?
mja.. ik zou bijna mn Benfica shirt aan doen..quote:Op donderdag 7 april 2011 21:50 schreef Drassss het volgende:
Hallo
Psv wordt helemaal zoek gespeeld zo te zien.
Edit: Oh Twente ook![]()
zoiets kan ik ook altijd nog doen als IM schaars worden voor mn familieteam..quote:Op donderdag 7 april 2011 22:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Liefst wel ja. Al kan ik de vleugel ook mooi boosten door IMTWs, dus 532, 541 en zelfs 442 kunnen ook opties worden. Allemaal afhankelijk van geld
Niks voor jou deze FED Possie?quote:Hey allen!!!
Ik ben net begonnen met een nieuwe federatie genaamd Eikels Worden Bomen.
Deze federatie is voor iedereen die zich bevind in competitie 6 7 en 8, en is speciaal bedoeld
voor het uitwisselen van kennis frustraties en vreugd.
Mocht jij een actieve hattrick gebruiker zijn die nog loopt te klungelen met zijn team, dan zie ik jou graag terug bij onze federatie.
Onze federatie vind je via -> Wereld -> Zoeken en dan gewoon federatie en als naam Eikels worden bomen!!!
Met vriendelijke groet,
Tinus J
Manager Zandvoort Hustler Click
hij is geschikt voor possie zelfs.. en niet alleen vanwege de naamquote:
Die is weg zo te zien?quote:Op donderdag 7 april 2011 23:05 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Heb je de reactie van MrMoose nog gezien?
Oh wat jammer, ik heb me dood gelachenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |