Toch maar wel!quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:51 schreef Drassss het volgende:
Ohja Possie over Marco Prent.. Misschien koop ik hem wel, want ik heb toch 1 plekje vrij
Niemand een brainwave hier over?quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:16 schreef Outpost76 het volgende:
Wat zal ik doen met :
[..]
Maandag gekocht voor 187.000 om m te trainen tot ie goed is. Maar nu is hij na 1 training zowaar gestegen naar redelijk en zou ik m als skilltraid kunnen zien. Gevolg daarvan is dat ik m dan vanavond weer op de tl zou moeten \ kunnen gooien. Zijn tv nu :
[ afbeelding ]
Zijn tsi is een stuk lager dan de meeste in de tv. Al zegt dat niet veel zijn er daar door toch mensen minder geneigd om te bieden....
Wat zouden jullie doen?
Verdedigen...in sommige weken met wat minder skilltrades dan in andere wekenquote:
Ahh okee... Dus gewoon 5 vaste trainees (die train je afhankelijk van je opstelling in je vriendschappelijke en competitiewedstrijd) en een paar skilltrades, afhankelijk van hoeveel plaatsen je woensdag vrij hebt..quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Verdedigen...in sommige weken met wat minder skilltrades dan in andere weken
Wel superonvoorspelbaar, en flexibel in geval van blessures en/of schorsingenquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:14 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ahh okee... Dus gewoon 5 vaste trainees (die train je afhankelijk van je opstelling in je vriendschappelijke en competitiewedstrijd) en een paar skilltrades, afhankelijk van hoeveel plaatsen je woensdag vrij hebt..
Klinkt goed, maar altijd zo'n opgave elke weekZou niets voor mij zijn
Dat zeer zeker!quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wel superonvoorspelbaar, en flexibel in geval van blessures en/of schorsingen
Alleen geen sterke reservemid. Maar bij een blessure van een mid kan ik altijd omschakelen naar bijv. 4-4-2 of 3-4-3quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:18 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Dat zeer zeker!
Maar je hebt dus niet altijd sterke reserves? Als je bijvoorbeeld 3-5-2 speelt..
Blijft lastig..quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Alleen geen sterke reservemid. Maar bij een blessure van een mid kan ik altijd omschakelen naar bijv. 4-4-2 of 3-4-3
Lastig is het sowieso jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:31 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Blijft lastig..Wat voor leeftijd geef je je mids? Je kan eventueel ook wat def trainen op je mids? Verlies je minder waarde.. Al weegt dat denk ik niet op tegenover skilltrades..
Tsja.. Passen train ik zelf nu ookquote:
Overschakelen naar korte pass zou iig een stuk minder ingrijpend zijn, dus misschien kan ik dit seizoen daar nog wel mee reddenquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:57 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Tsja.. Passen train ik zelf nu ookMaar aan de andere kant trainen heel veel nu passen, dus is verdedigen juist wel weer leuk
Tijd voor een nieuwe brainwave ;-)
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:18 schreef Flappekz het volgende:
Korte pass gaat t worden. Geen zin meer om te twijfelen en te rekenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |