en gij gleuft dâ ?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:27 schreef z80 het volgende:
en het lijkt er op of ik een keer een prijs heb gewonnen. de site zegt van wel.
nu nog even wachten op de post ter bevestiging.
mag een weekendje weg boeken bij belvilla.
ja. is een actie van de total. bij het tanken krijg je een kanskaart met code.quote:
Nee hoorquote:
ja in het andere toppic werd het licht uit gedaan.quote:
Leukquote:Op woensdag 6 april 2011 22:35 schreef z80 het volgende:
ja. is een actie van de total. bij het tanken krijg je een kanskaart met code.
het is dus geen vage actie ergens bij.
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:29 schreef AnneX het volgende:
Collega was zo vriendelijk erbij te zetten in het verslag dat ik septisch was.![]()
Zeer kundig én ernstig dyslect.
Gaat-ie goed Steer?quote:
Mooie datum, aussiekind is jarig vandaagquote:
Aan alle kanten stress hier manquote:
Ha Krakke, je bent er weer.quote:Op donderdag 7 april 2011 07:24 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemorgen!
Bluezz, gefeliciteerd!
Pff, dat waren even wat hectische dagen. Ik had gisteren last van voorjaarsmoeheid ofzo, of het kwam door het bloedgeven. Dat was wel erg gezellig trouwens.
quote:Op donderdag 7 april 2011 08:48 schreef DarkElf het volgende:
En vandaag 1 jaar geleden mocht ik eindelijk naar huis na 7 ellendige weken
geen idee. eens voorzichtig rond vragen welke dame mee wil.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:51 schreef Stereotomy het volgende:
Bluezzzooon gefeli!!
Z gefeli! Wie ga je meenemen?
Kan ook gewoon een goede vriend / collega meenemen.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:54 schreef z80 het volgende:
[..]
geen idee. eens voorzichtig rond vragen welke dame mee wil.
Steer wilt graag meequote:Op donderdag 7 april 2011 08:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kan ook gewoon een goede vriend / collega meenemen.
Pff nou gelukkig is dat verleden tijd.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:48 schreef DarkElf het volgende:
En vandaag 1 jaar geleden mocht ik eindelijk naar huis na 7 ellendige weken
Dat dusquote:Op donderdag 7 april 2011 09:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Pff nou gelukkig is dat verleden tijd.
Dan moet je voortaan vroeger gaan slapenquote:Op donderdag 7 april 2011 09:30 schreef PdeHoog het volgende:
HiShit op kantoor
Ik wil weer naar bed
quote:Op donderdag 7 april 2011 09:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dan moet je voortaan vroeger gaan slapen
quote:Op donderdag 7 april 2011 09:21 schreef DarkElf het volgende:
yup!
en t gaat prima.
en de zon schijnt
de lucht is blauw
en tis al 14 graden
Gisteren hardlopen was ook zo lekker met die zonquote:
Kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 7 april 2011 09:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Gisteren hardlopen was ook zo lekker met die zonwel al warm
(ben meer een koelweerloopster) maar heerlijk zoveel zon op je lijf
Sinds december niet nee.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gefeli BlueXX met de aussie-zoon.
hebben jullie nog nix gehoord?
quote:Op donderdag 7 april 2011 08:53 schreef FutureFairytale het volgende:
goedemorgen. Van harte met je zoon Bluezz! Hopelijk hoor je iets van em vandaag
Krijg er niks van mee hier op de poli crisisquote:Op donderdag 7 april 2011 09:21 schreef DarkElf het volgende:
yup!
en t gaat prima.
en de zon schijnt
de lucht is blauw
en tis al 14 graden
klinkt niet lulligquote:Op donderdag 7 april 2011 10:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]Ik zou niet weten hoe
klinkt lulliger dan iik bedoel, maar de omstandigheden zijn nogal complex
jaaaaaa! Joepieequote:Op donderdag 7 april 2011 10:39 schreef krakkemieke het volgende:
JAA!!!![]()
![]()
Hoera!!!
![]()
![]()
![]()
Ik heb mijn armband weer gevonden!
In een hoekje bij een raam wat ik ga lappen. Huishouden loont!quote:Op donderdag 7 april 2011 11:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jaaaaaa! Joepieeen waar lag ie?
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:54 schreef borisz het volgende:
De dambrander is overleden.Was een 36jarige uitgeprocedeerde asielzoeker uit Iran.
hehe. En nu niks meer in hoekjes stoppen he?quote:Op donderdag 7 april 2011 11:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
In een hoekje bij een raam wat ik ga lappen. Huishouden loont!
Ik had niks gestopt, hij had zich verstopt!quote:Op donderdag 7 april 2011 11:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hehe. En nu niks meer in hoekjes stoppen he?
quote:Op donderdag 7 april 2011 11:15 schreef Anthraxx het volgende:
Jottem, ik mag terugkomen voor twee onbenullige dingen. Maar niet morgen. Hij heeft het zo druk dat het over 2 maanden pas kan.
Wat vervelend!quote:Op donderdag 7 april 2011 11:15 schreef Anthraxx het volgende:
Jottem, ik mag terugkomen voor twee onbenullige dingen. Maar niet morgen. Hij heeft het zo druk dat het over 2 maanden pas kan.
Nou! Ik moest gisteren om 14:10 in het ziekenhuis zijn voor een controle en ik verwachtte een volle wachtkamer en lang wachten. Werd ik verdorie om 14:03 binnen geroepen door de artsquote:Op donderdag 7 april 2011 10:38 schreef Anthraxx het volgende:
Waarom loopt een tandarts altijd uit met afspraken... Alsof ik niets beters te doen heb.
WOW! Wat geweldig, krak!!quote:Op donderdag 7 april 2011 10:39 schreef krakkemieke het volgende:
JAA!!!![]()
![]()
Hoera!!!
![]()
![]()
![]()
Ik heb mijn armband weer gevonden!
quote:Op donderdag 7 april 2011 11:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou! Ik moest gisteren om 14:10 in het ziekenhuis zijn voor een controle en ik verwachtte een volle wachtkamer en lang wachten. Werd ik verdorie om 14:03 binnen geroepen door de arts![]()
Ik was helemaal van slag! Ik had me namelijk net lekker met een Donald Duck gesetteld, maar nu weet ik dus nooit of Oom Dagobert echt een dubbelganger was of niet
Dat had ik al bedacht, maar toch maar niet gedaanquote:Op donderdag 7 april 2011 11:19 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
Je had natuurlijk nog even terug kunnen gaan
Misschien kan een Donald Duck lezer in de SC je het antwoord geven?quote:Op donderdag 7 april 2011 11:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou! Ik moest gisteren om 14:10 in het ziekenhuis zijn voor een controle en ik verwachtte een volle wachtkamer en lang wachten. Werd ik verdorie om 14:03 binnen geroepen door de arts![]()
Ik was helemaal van slag! Ik had me namelijk net lekker met een Donald Duck gesetteld, maar nu weet ik dus nooit of Oom Dagobert echt een dubbelganger was of niet
Dat hoopte ik stiekemquote:Op donderdag 7 april 2011 11:23 schreef Anthraxx het volgende:
Misschien kan een Donald Duck lezer in de SC je het antwoord geven?
Borisz, kom er maar inquote:Op donderdag 7 april 2011 11:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat hoopte ik stiekem
Donald is misdaadromans aan het lezen en vindt dat Oom Dagobert zich vreemd gedraagt! En nu denkt Donald dat het een dubbelganger is.... Nou ja, zover was ik dus gekomen
quote:
quote:
En dan verdwijnt het in het ronde archiefquote:Op donderdag 7 april 2011 11:39 schreef TAV74 het volgende:
Damn, ik ben best een beetje trots op mezelf. Heb echt een flink intern onderzoek gedaan waarbij ik heel veel managers en medewerkers gesproken heb en echt schriften vol informatie had. Ik zit nu mijn rapportage tot nu toe terug te lezen. Het staat er echt al veel beter op dan ik hoopte
Inmiddels heb ik ervaring genoeg om dat aan te voelen voor ik er aan begin, gaat bij deze niet gebeurenquote:Op donderdag 7 april 2011 11:40 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
En dan verdwijnt het in het ronde archief
ik wil jouw collectiequote:Op donderdag 7 april 2011 11:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Welke DD was het?
Ik ben trouwens de collecties eens goed aan het uitzoeken. Kijken welke ik moet moet enzo
. Dat is nog best een boel
.
Daarom heb ik enkele van mijn rapportage van de studie geheim gehouden voor het bedrijf.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Inmiddels heb ik ervaring genoeg om dat aan te voelen voor ik er aan begin, gaat bij deze niet gebeurenVrees eerder voor mijn baan als ik zie wat ik allemaal opschrijf
Dat heb ik ook met mijn laatste paper gedaan inderdaad. Die was nogal dodelijk voor mijn toenmalige collega'squote:Op donderdag 7 april 2011 11:52 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Daarom heb ik enkele van mijn rapportage van de studie geheim gehouden voor het bedrijf.
achquote:Op donderdag 7 april 2011 11:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met mijn laatste paper gedaan inderdaad. Die was nogal dodelijk voor mijn toenmalige collega'sMaar deze is niet voor studiedoeleinden dus dat gaat hem niet worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |