Shaktarquote:
dan moet ik ook echt genoeg vragen krijgen. dat lukt echt nooooooooitquote:Op woensdag 6 april 2011 22:04 schreef sharr het volgende:
Ik vind dat Dragems eens een keer een vraaghetboudewijndragems uur moet doen, non stop lullen
_____quote:
niet alleen buffer hele pc zit te fuckenquote:
Shakhtar Donetskquote:Op woensdag 6 april 2011 22:05 schreef ToT het volgende:
Ja vraagje: Tegen wie is Barcelona aan het spelen nu?
als je er niet meer in komt dm me dan kick ik je en kun je reconnectenquote:Op woensdag 6 april 2011 22:07 schreef dragems het volgende:
[..]
niet alleen buffer hele pc zit te fucken
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mag ik tijdens de Champions League finale 2 uur zendtijd om live verslag te doen van de wedstrijd, ondersteund door fifa muziek?
Mits FIFA 98 muziekquote:Op woensdag 6 april 2011 22:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mag ik tijdens de Champions League finale 2 uur zendtijd om live verslag te doen van de wedstrijd, ondersteund door fifa muziek?
gewoon tegen koelkast zeggen. hij moet is nee zeggenquote:Op woensdag 6 april 2011 22:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dikke vingerquote:Op woensdag 6 april 2011 22:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dacht je dat ik serieus wasquote:
Nou, dat team staat toch mooi in de kwartfinales. Dat zie ik een Nederlandse team nog niet doenquote:
Neh, ik dacht wel dat je niet serieus was. Maar je weet 't maar nooit, het is wel de Foks he.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dacht je dat ik serieus was?
De CL finale bekijk ik in dronken toestand op de bank samen met vrienden
Ze zijn goed hoorquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:11 schreef sharr het volgende:
Dragems heeft een lekker humeur zo te horen, tering.
Barcelona is een mooie stad jaquote:Op woensdag 6 april 2011 22:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ze zijn goed hoor
Ze hebben iets van 4 of 5 super goede Brazilianen in het team
Maar Barcelona is gewoon baas![]()
De trainer van nummer 2 in onze competitie had in de krant over ons team gezegd "Hollandia is gewoon het Barcelona van de 4e divisie"
Ramblasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gezellig wel.
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:14 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Als jezus de mens heeft gecreeërd, wie heet jezus gecreeërd?
God heeft de mens geschapen volgens dat sprookjesboekje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Ja echt heh, gaan we hierna nog Lingo spelen ?!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:15 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Lekker op je woensdagavond om 22:15 over het geloof lullen
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:14 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Als jezus de mens heeft gecreeërd, wie heet jezus gecreeërd?
God is gemaakt door de fantasie van mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Nee Max geheugentrainerquote:Op woensdag 6 april 2011 22:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja echt heh, gaan we hierna nog Lingo spelen ?!
En daar sluit ik me bij aan.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
God is gemaakt door de fantasie van mensen
Late reactiequote:
Daarom.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En daar sluit ik me bij aan.
Er is maar 1 hogere macht die er toe doet en dat is the Force natuurlijk
En ik had je naam nog wel zo leuk in Duits getyptquote:Op woensdag 6 april 2011 22:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Late reactie
Ik doe niet aan kusjes en gedagjes, maar speciaal voor jou![]()
![]()
Echte bazensport !~quote:Op woensdag 6 april 2011 22:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waarom noem je LARP'n niet onder je hobbys ?
Schaam je je ?!
Larpen a.k.a idiotensportquote:
Ahhh wat liefquote:Op woensdag 6 april 2011 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik had je naam nog wel zo leuk in Duits getyptHoezo niet? Just out of curiousity.
Hi
Het elkaar met zwaarden slaan kan ik wel begrijpenquote:Op woensdag 6 april 2011 22:20 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Larpen a.k.a idiotensport
Mannetjes en vrouwtjes in elfenpakjes en trollenpakjes die met zwaardjes elkaar slaan
Larpen Metallurgical Service | Hartford, Wisconsinquote:
wiki > larpquote:Op woensdag 6 april 2011 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Larpen Metallurgical Service | Hartford, Wisconsin
Dat bedoel je vast niet
maar wel voor silverstone?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:17 schreef Viro het volgende:
Maar daar heb ik dan net niet genoeg geld voor
Was dit nou zijn laatste wedstrijd of niet? Ik hoorde er wel iets over bij het commentaar in de eerste helft.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:23 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik was helemaal gealarmeerd toen ik die naam hoorde
Tuurlijkquote:Op woensdag 6 april 2011 22:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ahhh wat lief![]()
Groetjes en kusjes zijn overrated. Sommige mensen komen en gaan 40x per dag (Viro) dus dan blijf je bezig...
Jij hebt toch ook wel principes?
Preciesquote:
Ja, ja, ik weet het, lekker riddertje spelen en zoquote:Op woensdag 6 april 2011 22:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Niet zo maar een rollenspel hè
is me hobby nietquote:Op woensdag 6 april 2011 22:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waarom noem je LARP'n niet onder je hobbys ?
Schaam je je ?!
Wat was ze? Een heks of een trolquote:
quote:
Dat is toch de versie met 2 zwaarden?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:25 schreef Snuf. het volgende:
Did you know that the dimachaerus, a type of gladiator, used a fighting style adapted to defend with his weapons rather than a shield?
Ik heb een tof biermeisjes pakje. En een secretaresse outfitquote:Op woensdag 6 april 2011 22:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
![]()
Mensen die bij rollenspellen eerst aan larpen denken![]()
Ik moest lachenquote:Op woensdag 6 april 2011 22:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat was ze? Een heks of een trolhahaha. Sorry, maar die inkopper moest ik even maken
Een heks feitelijk!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat was ze? Een heks of een trolhahaha. Sorry, maar die inkopper moest ik even maken
Ik weet niet ik zag het op wikipediaquote:Op woensdag 6 april 2011 22:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is toch de versie met 2 zwaarden?
Ik moest lachenquote:Op woensdag 6 april 2011 22:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Biermeisjes pakjequote:Op woensdag 6 april 2011 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een tof biermeisjes pakje. En een secretaresse outfit
Oehquote:Op woensdag 6 april 2011 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een tof biermeisjes pakje. En een secretaresse outfit
volgens mij met een groot zwaard en een klein zwaard op te verdedigenquote:Op woensdag 6 april 2011 22:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is toch de versie met 2 zwaarden?
Had jij ook zo'n pakkie?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Een heks feitelijk!Ze is namelijk into wicca.
Haar character met LARP was één of andere wood-elf of zo.
Ik heb het even opgezocht. Het is die ik net bedoelde.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:26 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik weet niet ik zag het op wikipedia
Maar hoi.
Ja mattie want ik heb al 2 seizoenen Spartacus gezienquote:Op woensdag 6 april 2011 22:25 schreef Snuf. het volgende:
Did you know that the dimachaerus, a type of gladiator, used a fighting style adapted to defend with his weapons rather than a shield?
Ik had het over mijn ex-vriendin he!quote:
Wat die ouwe zegtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een dirndlquote:
Zwarte rok, blouse, bril met zwart montuur, haar opgestoken, jarretelles en kousen, hoge hakkenquote:
Ja en een speciale aanbieding, eerste 3 maanden helft van de prijsquote:Op woensdag 6 april 2011 22:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ook
Dragems, heb jij zo'n internet abonnement van ¤0,75-, per maand ofzo?
Hoi, mattiequote:Op woensdag 6 april 2011 22:26 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik weet niet ik zag het op wikipedia
Maar hoi.
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wat die ouwe zegtLulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En toen was je dus een boom ?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had het over mijn ex-vriendin he!Ikzelf deed er niet aan mee. Ja 1x toen ze figuranten nodig hadden voor een open dag voor koters. Toen moest ik er wel aan geloven.
Nicequote:Op woensdag 6 april 2011 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zwarte rok, blouse, bril met zwart montuur, haar opgestoken, jarretelles en kousen, hoge hakken
Tja ach het was haar ding. Ik vond het wel best.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En toen was je dus een boom ?![]()
Tjees man dat je die shit serieus kon nemen, zou echt hardop moeten lachen als mn chick als verminkte mini-dwarf met zwaarden voor me zou staan
Ja echt hehquote:Op woensdag 6 april 2011 22:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tjees man dat je die shit serieus kon nemen, zou echt hardop moeten lachen als mn chick als verminkte mini-dwarf met zwaarden voor me zou staan
Iedereen wil op jou lijken Koelkastjequote:Op woensdag 6 april 2011 22:30 schreef djkoelkast het volgende:
Wat is dit nou weer voor debiele genreswitch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan mag je zeker een kanon komen drinkenquote:Op woensdag 6 april 2011 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een dirndl
[..]
Zwarte rok, blouse, bril met zwart montuur, haar opgestoken, jarretelles en kousen, hoge hakken
Geen nieuwe UIquote:Op woensdag 6 april 2011 22:30 schreef djkoelkast het volgende:
Wat is dit nou weer voor debiele genreswitch
Nou, je ziet op die Castle fair soms echt enorm veel moois lopenquote:Op woensdag 6 april 2011 22:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mwoah nee, ze was wel into celtische folk-muziek, en ik moet toegeven dat dat wel erg fijn is!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja echt heh
Was je ex dan ook zo'n alto / emo?
Dat mocht ik sowieso tochquote:Op woensdag 6 april 2011 22:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan mag je zeker een kanon komen drinken
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:31 schreef Snuf. het volgende:
Wisten jullie dat ToT een autist is. En sharr en Lama ook. Goudvis is een gemiddelde autist.
ik ben TOTAAL geen autistIs die er? Die ga ik nu makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who motivates the motivator?
Ik zie jou er stiekem ook wel voor aan.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, je ziet op die Castle fair soms echt enorm veel moois lopen
Nee ligt aan Dragems zn micquote:Op woensdag 6 april 2011 22:32 schreef Symphonic het volgende:
Ik dacht even dat mijn winamp stuk was
Heb je ook steeds dat Winamp de connectie verliest bijj het switchen van DJ's?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:32 schreef Symphonic het volgende:
Ik dacht even dat mijn winamp stuk was
Ik was al aan het googlen, maar ik kwam alleen maar uit op vage forumsquote:Op woensdag 6 april 2011 22:32 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik zal even vragen aan Goudvis of zij hem heeft
Er is nog maar tachtig keer die titel gezegdquote:Op woensdag 6 april 2011 22:33 schreef Snuf. het volgende:
Hoe heet dat liedjen ook alweer dat koelkast als laatste draaide van Pendulum vanmiddag?
Klopt. Clannad en Enya of zo.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwoah nee, ze was wel into celtische folk-muziek, en ik moet toegeven dat dat wel erg fijn is!
Stuur hem nog meerquote:Op woensdag 6 april 2011 22:33 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Die dragems stuur ik gewoon 6 verschillende verzoekjes, wijst die alles af lekker dan hé
http://tests.psychologiem(...)t%20autisme?pagina=1quote:Op woensdag 6 april 2011 22:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik was al aan het googlen, maar ik kwam alleen maar uit op vage forums
Dat was Blood Sugar van Pendulumquote:Op woensdag 6 april 2011 22:33 schreef Snuf. het volgende:
Hoe heet dat liedjen ook alweer dat koelkast als laatste draaide van Pendulum vanmiddag?
Nice man. Ik laat jullie dadelijk de uitslag wetenquote:Op woensdag 6 april 2011 22:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
http://tests.psychologiem(...)t%20autisme?pagina=1
Mijn bijnaam is natuurlijk niet voor niks 'Prinsesje'quote:Op woensdag 6 april 2011 22:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik zie jou er stiekem ook wel voor aan.
Een jonkvrouw of zo
Waren ze allemaalquote:Op woensdag 6 april 2011 22:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Stuur hem nog meerWel danceplaten he
Maar goed dat ik moet werken hoef ik al die stampherrie niet te horenquote:Op woensdag 6 april 2011 22:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mensen, wie wil het gaat van a.s. zaterdag van 19:00 tot 20:00 vullen ?
Het liefst met electronische / uitgaansmuziek!
Het gaat namelijk echt een super toffe avond worden, kijk het rooster maar !!
http://onzinradio.nl/rooster/
Ik had 10 puntenquote:Op woensdag 6 april 2011 22:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nice man. Ik laat jullie dadelijk de uitslag weten
Enya is fake he. Ze zingt haar muziek welliswaar maar daarna gaat de computer er over heen om alles helemaal zuiver en perfect te laten klinken.quote:
gr gr aan je hontquote:Op woensdag 6 april 2011 22:35 schreef sharr het volgende:
Ik ga slapen gr gr doeidoei fijn leven verder leuk gehoord te hebben dragems en koelkast en meer van die figuren gr gr liefdelobi alles
Welke artiest doet dat nou niet?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Enya is fake he. Ze zingt haar muziek welliswaar maar daarna gaat de computer er over heen om alles helemaal zuiver en perfect te laten klinken.
Toen ik dat hoorde vond ik haar muziek niet meer cool.
Mja, ik vind de muziek voor Lord of the Rings zo mooiquote:Op woensdag 6 april 2011 22:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Enya is fake he. Ze zingt haar muziek welliswaar maar daarna gaat de computer er over heen om alles helemaal zuiver en perfect te laten klinken.
Toen ik dat hoorde vond ik haar muziek niet meer cool.
Jaquote:Op woensdag 6 april 2011 22:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je ook steeds dat Winamp de connectie verliest bijj het switchen van DJ's?
Wil je zo'n mooie prinsessenjurk aan?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn bijnaam is natuurlijk niet voor niks 'Prinsesje'
Bierpakje heb ik al.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil je zo'n mooie prinsessenjurk aan?
Vind ik een bierpak toch leuker
Geef mij maar Rebecca Black of die meisjes die zingen bij Slane Castlequote:
Hehe geintje toch jongquote:Op woensdag 6 april 2011 22:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
aantal posts: 2615 (gemiddeld 4 per dag)
daar heb ik echt geen tijd voor
Oke.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
jezus dat moet echt een Nerd zijn.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben het zelfquote:Op woensdag 6 april 2011 22:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ik bedoel naast mijn eigen posts
Had je mond gehoudenquote:Op woensdag 6 april 2011 22:42 schreef poqpoq het volgende:
EEN HAAN KAN GEEN EIEREN LEGGEN HARHARHAHR HURPDURP
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:43 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Volgens mij heb je een extern harde schijf met larpvideo's inplaats van muziek ofniet dragems?
Houdoequote:Op woensdag 6 april 2011 22:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Yay Flash![]()
En nu flash ik 'm mijn bed in!
trustequote:Op woensdag 6 april 2011 22:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Yay Flash![]()
En nu flash ik 'm mijn bed in!
O dan blijf ik ook nog ffquote:Op woensdag 6 april 2011 22:47 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb straks ook wel wat Hard Rock in het programma
Zeer goed planquote:Op woensdag 6 april 2011 22:47 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb straks ook wel wat Hard Rock in het programma
Waarom...?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:49 schreef Rensjebree het volgende:
je kunt ook met je tong je iPhone swipen kwam ik net achter
Dudequote:Op woensdag 6 april 2011 22:49 schreef Rensjebree het volgende:
____________________quote:Op woensdag 6 april 2011 22:49 schreef Rensjebree het volgende:
het kan ook met je lulquote:Op woensdag 6 april 2011 22:49 schreef Rensjebree het volgende:
yooooquote:Op woensdag 6 april 2011 22:49 schreef Viro het volgende:
Ben ook weg, moet over een paar uur vrienden op schiphol afzetten.
Wil wel ff geslapen hebben voor ik die idioten ga ophalen
Truste allemaal
Meer dan op je lul?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:51 schreef ToT het volgende:
Als je wist hoeveel bacteriën er op de gemiddelde telefoon zitten......
Nasty fuck!
Ook wat Danzig?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:51 schreef Symphonic het volgende:
En ook nummers die bepaald geen Hard Rock zijn, maar gewoon lekker muziek uit de Eighties
Met aardig wat Hardrock toch
Ik zit momenteel ff zonder!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Meer dan op je lul?
Laat je vriendin het dan maar niet horen.....
hij blijft ze droppen nohquote:Op woensdag 6 april 2011 22:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jij vindt de smaak van je lul lekker?![]()
Juist de andere volgorde!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
nee maar morgen heb ik weer verzoekjes dus gooi gewoon in de PMquote:
Omg.. ik ben nog bezig. Ik vergeet het steeds. Ik ga weer aan de slag. Ben bijna klaar.quote:
Ja je moet even door de autistische appel heen bijtenquote:Op woensdag 6 april 2011 22:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Omg.. ik ben nog bezig. Ik vergeet het steeds. Ik ga weer aan de slag. Ben bijna klaar.
Ik heb 18. Een punt over het gemiddelde.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja je moet even door de autistische appel heen bijten
quote:11-22 is een gemiddelde score
U hebt een gemiddelde score. De meeste vrouwen scoren rond de 15. De meeste mannen scoren rond de 17.
Aardig gek ik had 10 maar het kan erger sharr en Lama hadden 34 en ToT had ook hoogquote:Op woensdag 6 april 2011 22:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb 18. Een punt over het gemiddelde.
[..]
34quote:Op woensdag 6 april 2011 22:58 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Aardig gek ik had 10 maar het kan erger sharr en Lama hadden 34 en ToT had ook hoog
quote:32-49 is heel hoog
Uw score is heel hoog. De meeste mensen met het syndroom van Asperger of hoog functionerend autisme scoren rond de 35.
was een vraag. moet je maar luisterenquote:
Mijn laptop is net klaar jaquote:Op woensdag 6 april 2011 22:59 schreef dragems het volgende:
[..]
was een vraag. moet je maar luisteren
Avondquote:Op woensdag 6 april 2011 23:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Mijn laptop is net klaar ja
hoiquote:
matt en treyquote:Op woensdag 6 april 2011 23:00 schreef Stokstaart het volgende:
Wie zingt eigenlijk al die liedjes in
Doet ie weer liefquote:Op woensdag 6 april 2011 23:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Mijn laptop is net klaar ja
haiquote:Op woensdag 6 april 2011 23:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Doet ie weer lief![]()
Ook hallo trouwens![]()
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hai![]()
mijn laptop is gefixt
Forum Opties | |
---|---|