Sowieso heeft die Anouk elke 2 jaar een ander vriendje volgens mij...quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:42 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ze verkondigt altijd zo leuk dat ze op 'foute mannen' valt, heeft ze er eentje gevonden en dan gaat ze achteraf huilen dat hij vreemdging enz.
Klopt, vorig jaar was het wel Dox die die prijzen kwam ophalen, die maakte echt zo'n schijndode indruk. Maar goed als jezelf zo'n 'gangsterboy' (quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sowieso heeft die Anouk elke 2 jaar een ander vriendje volgens mij...
Twee jaar terug werd d'r 3FM Awards nog opgehaald door d'r toenmalige vriend... en dat was niet Dox.
He wat?quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:31 schreef themole het volgende:
Lekker wakker worden met een huilende & openhartige Anouk. Eens een keer het andere verhaal van die vriend van haar.
Ja het is niet altijd een kwestie van willen hè.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt, vorig jaar was het wel Dox die die prijzen kwam ophalen, die maakte echt zo'n schijndode indruk. Maar goed als jezelf zo'n 'gangsterboy' () wil kun je zoiets wel verwachten.
Niet altijd inderdaad, maar als je op foute mannen valt kun je zoiets verwachten natuurlijk. Al gun ik haar dit ook niet hoor.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja het is niet altijd een kwestie van willen hè.
Ze heeft voor Dox wel een behoorlijke tijd met die van Postmen gehad.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sowieso heeft die Anouk elke 2 jaar een ander vriendje volgens mij...
Twee jaar terug werd d'r 3FM Awards nog opgehaald door d'r toenmalige vriend... en dat was niet Dox.
Nou ik raad hem wel vaak maar deze snap ik nog steeds niet..quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:06 schreef Sirolf het volgende:
Nou moe, voor de verandering heb ik de openingsplaat van Claudia eens goed geraden. Da's behoorlijk zeldzaam...
Ik wist hem niet, maar meestal weet ik ze toch wel.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:06 schreef Sirolf het volgende:
Nou moe, voor de verandering heb ik de openingsplaat van Claudia eens goed geraden. Da's behoorlijk zeldzaam...
Theme song van Gooische vrouwen, en Jimi Hendrix had ooit ook een plaat die Foxy Lady heette.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:06 schreef alors het volgende:
[..]
Nou ik raad hem wel vaak maar deze snap ik nog steeds niet..
Dat was idd ook mijn associatie.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Theme song van Gooische vrouwen, en Jimi Hendrix had ooit ook een plaat die Foxy Lady heette.
oooh zooooo, ja ik heb echt niets met Gooische Vrouwenquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Theme song van Gooische vrouwen, en Jimi Hendrix had ooit ook een plaat die Foxy Lady heette.
Goedzoquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:09 schreef alors het volgende:
[..]
oooh zooooo, ja ik heb echt niets met Gooische Vrouwen
Ik ook niet, nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:09 schreef alors het volgende:
[..]
oooh zooooo, ja ik heb echt niets met Gooische Vrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |