Had je de wasmachien niet aangezet danquote:
oa. pittig gekruid gehaktquote:Op woensdag 6 april 2011 21:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wat zit er allemaal op dan, op de enige echte vlamtosti?
bayernquote:
Kijk, daar heb je het alquote:
neequote:
ik ben nu ook extra blijquote:Op woensdag 6 april 2011 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waren ze nog boos op je, toen je ein-de-lijk verscheen?
[..]
ja, maar je oeht niet zo vaak hoor
Drie uur hot? Dat valt toch nog steeds opquote:Op woensdag 6 april 2011 21:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hartstikke happy
ze zorgde ervoor dat ik niet echt happy was enzo. En samen met mede staf hadden we al code taal voor als we ergens een leuke meid zagen lopen
dan was het: Bagheera (mijn welpenleiding naam): 3 uur hot
en dan wist ik genoeg
maar toen ik eenmaal weg was ging het gelijk stukken beter met mevrolijk, open vrienden van me merkte ook verschil
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Drie uur hot? Dat valt toch nog steeds op?
Doe dan de nerd-codering:
System Notification and Online Logging om 3 uur.
3 uur hot snapte die doos nietquote:Op woensdag 6 april 2011 21:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Wahhahahaha ik lig dubbel hierquote:Op woensdag 6 april 2011 21:55 schreef MPG het volgende:
[..]
heiden!quote:
Ik heb mn excuses aangeboden aan de manager, maar die vond het prima en gaf me nog een schouderklopje voor mijn toewijdingquote:Op woensdag 6 april 2011 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waren ze nog boos op je, toen je ein-de-lijk verscheen?
veel zweetseks, dan moet je wel!quote:Op woensdag 6 april 2011 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zou wel elke dag mijn bed willen verschonen
morgen maar weer eens bellenquote:
Lang geleden!quote:
je oehde al voor ik er was, gekkiequote:Op woensdag 6 april 2011 21:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben nu ook extra blij![]()
want gisteren heb ik je gemist en nu ben je er wel en het is 10:00
Sinds wanneer zit er een vriendelijke hotelmanager in dat hotel van jou? Er zat toch alleen een boze?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb mn excuses aangeboden aan de manager, maar die vond het prima en gaf me nog een schouderklopje voor mijn toewijding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |