quote:Op woensdag 6 april 2011 21:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga de meisjes zo naar bed sturen
lieshout, je weet wel, bavaria brouwerij...quote:Op woensdag 6 april 2011 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, waar?
[..]
He, als ik centjes heb voor een Lada, mag ik jou dan meenemen met de kooptocht?
[..]
Ik had gehoord dat het heel goed werkteDus dan maar eens proberen
wanneerquote:Op woensdag 6 april 2011 21:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
c_a, ga jij met me mee naar de Autorai?
er past een 1.6 blok van een rover inquote:Op woensdag 6 april 2011 21:03 schreef pgrferrari het volgende:
Wok gaat volgend jaar meesleutelen aan mijn Mini
Nee, dat wist ik nietquote:Op woensdag 6 april 2011 21:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
lieshout, je weet wel, bavaria brouwerij...
dat mag jij
Jaa, en dat meisje kreeg ik echt geen hoogte van.. ze leek af en toe wel 18quote:Op woensdag 6 april 2011 21:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
YW, was ik ook wel even benieuwd naar.. Om dat die ferry leek me veeeeeel ouder
[..]
Not funny mister
quote:
In een oude Mini?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er past een 1.6 blok van een rover in
als het maar oude techniek isquote:Op woensdag 6 april 2011 21:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik niet
En jeujWant jij hebt er verstand van
Ja, ze is een beetje ehm achter qua ontwikkelingquote:Op woensdag 6 april 2011 21:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jaa, en dat meisje kreeg ik echt geen hoogte van.. ze leek af en toe wel 18
Sorryquote:Op woensdag 6 april 2011 21:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Noord-brabant - bij Eindhoven ongeveer
Nee, dat bedacht ik me vanmorgen maar toen was je op je werk weerquote:Op woensdag 6 april 2011 21:05 schreef Crazy-M het volgende:
ehm marijke, had ik nu dat verhaal van gister uitgelegd ?
Op jouw leeftijd hoor je ook niet meer in een commode.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:06 schreef sararaats het volgende:
Ik ben er weer. Ik heb een ingezakte commode![]()
Pff
ik wist het dus ook niet meerquote:Op woensdag 6 april 2011 21:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ze is een beetje ehm achter qua ontwikkeling
[..]
Sorry![]()
[..]
Nee, dat bedacht ik me vanmorgen maar toen was je op je werk weerWil je nog?
Ja, nou ja, ik geloof dat nieuwe Lada's niet echt veel moderne techniek hebbenquote:Op woensdag 6 april 2011 21:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als het maar oude techniek is
die nieuwe rommel ken ik niet zo goed![]()
ben er te lang uit
Tofquote:Op woensdag 6 april 2011 21:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik wist het dus ook niet meer
zal poging doen met ff uit typen in notepad
Lol, eerst maar een Mini kopen, rest zie ik later wel.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
moet wel wat gelast worden maar kan erin![]()
net
niet echtquote:Op woensdag 6 april 2011 21:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, nou ja, ik geloof dat nieuwe Lada's niet echt veel moderne techniek hebben![]()
Is dat goed of slecht?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
niet echt![]()
daar zit een blok van GM in, oftewel opel
doen we een hond erin knutselenquote:Op woensdag 6 april 2011 21:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Lol, eerst maar een Mini kopen, rest zie ik later wel.
Maar daar kan ik je voor inhuren?
Honda Vtec blok gaat er trouwens ook in.
is wel goedquote:
Ik bedoelde een nachtkast. Hoe kwam ik in fucking naam aan commode.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd hoor je ook niet meer in een commode.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |