Charlie laat midden in haar verhaal dr klant zitten om naar de wachtende man te gaan. Zelf als hoer zou ze niet professioneel kunnen zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:37 schreef Ascendancy het volgende:
Charlie heeft zoveel vrije tijd. Dat moeten die kapstermutsen bij mij niet flikken
Ow great, krijgen we nu dan ipv een halfblote Danny een Jack?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:34 schreef Madame_Paon het volgende:
Zoveelste dubbelpost, maar dat boeit niet:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Best mogelijk. Maar met Photoshop kunnen ze een hoop opleuken...quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:46 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ow great, krijgen we nu dan ipv een halfblote Danny een Jack?
ik hoop echt dat ie ze keihard verrot slaatquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:39 schreef vencodark het volgende:
Die smerige Charlie en Danny toch he. Walgelijk stel, ze moeten zich beide de ogen uit hun kop schamen. Als wijf je eigen vent zo belazeren terwijl hij alles voor haar zou doen.Danny is echt harteloos en gruwelijk egoïstisch. Als ik Rik was en ik zou dit ontdekken, zou ik ze beide nooit meer hoeven zien.
![]()
Loopt Jack straks zeker hier in rond:quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Best mogelijk. Maar met Photoshop kunnen ze een hoop opleuken...
Dan die tekst ernaast, ` Tricky seksquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:46 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ow great, krijgen we nu dan ipv een halfblote Danny een Jack?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:00 schreef YellowSubmarine het volgende:
Bing, pff.
En voor wie de shortie al gezien heeft:Wat een mooie site, dat RTL. Dacht ik ook ff de shortie te bekijken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is een fout opgetreden
Fout 4001: Het bestand kan niet worden geopend.
Prutsers.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Sjors haar haar is zo mooi.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Best wel. Sjors trouwens ook.
RTLgemist is sowieso een bagger site, bij mij streamt hij altijd ontzettend langzaam. Probeerde gister een GTST aflevering terug te kijken en dat koste in totaal een uur aan bufferen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat een mooie site, dat RTL. Dacht ik ook ff de shortie te bekijken:
Er is een fout opgetreden
Fout 4001: Het bestand kan niet worden geopend.
Prutsers.
Ja, ze kan niet kokenquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:09 schreef YellowSubmarine het volgende:
Oja, vind Nina wel grappig overkomen hierin ^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |