quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:32 schreef mytroen het volgende:
Ik heb zondag mijn playstation 3 op internet te koop aangeboden op speurders en marktplaats Voor ¤250.
Die zelfde avond kreeg ik al reactie van een koper die er ¤210 voor wou geven. Hiermee ben ik akkoord gegaan en de koper is die avond langs gekomen en heeft de playstation mogen testen.
Na het testen bleek de koper tevreden.
Doordat er geen HDMI kabel bij zat wilde de koper er ¤200,- voor geven ik ging hiermee akkoord.
De volgende dag kreeg ik omstreeks 16:00 uur een sms dat de fan veel lawaai zou maken.
Dit was voor mij een raadsel want dat heb ik nog niet meegemaakt.
Nu is mijn idee dat de koper door misschien het vervoer oid de fan van de playstation stuk heeft gemaakt, nu wil de koper de playstation terug komen brengen en ook wil hij z'n geld terug.
Ik ga natuurlijk niet een kapote playstation terug kopen. Koper blijft maar aangeven het product terug te willen brengen.
Wat kan ik hier aan doen???
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:09 schreef mytroen het volgende:
Meneer was langs gekomen met de ps3 ondanks ik een sms heb gestuurd dat ik hem niet terug koop. Ik keek er even naar op een ouderwetse beeldbuis en niks aan de hand.
Meneer vetelde dat hij een groote tv had met HDMI, dus ik liep met de heren naar boven om daar eens te kijken. Daar ging de ps3 idd veel lawaai maken. Maarja mn moeder zat erbij.
Dus na een woorden wisseling met mn moeder heb ik de playstation terug genomen. maar m'n moeder heeft het geld terug gegeven.
quote:Op zondag 6 maart 2011 14:39 schreef mytroen het volgende:
Net mijn Playstation3 verkocht voor ¤180,-
En ik heb de playstation ook gerepareerd dus dat geluid maakt die niet meer
Deel 2:quote:Op zondag 6 maart 2011 18:59 schreef mytroen het volgende:
Hoi ...l,
Ik heb helaas toch problemen met de ps3. Hij maakt behoorlijk vreemde geluiden, wat overigens anders klinkt dan toen jou thuis.
Mijn collega heeft zijn eigen ps3 slim bij mij uitgetest, die uiteindelijk behoorlijk stil is. Het enige wat ik hoor is zijn blueray disc. (misschien toch Sony bellen?)
Ik moet helaas toch jouw PS3 retourneren. 180euro is behoorlijk veel geld.
Ik hoor zo spoedig mogelijk van je.
mvg,
...
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:12 schreef mytroen het volgende:
Vandaag een mailtje van koper ontvangen dat de playstation helemaal niet meer werkt.
Haha hij wil hem nu terug komen brengen.
Mag die doen maar hij krijgt geen cent van me terug.
En weer verder.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:05 schreef mytroen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem wel trug koop want hij is nu natuurlijk helemaal kapot.
En omdat die kapot is doe ik er 20 euro bij want het is natuurlijk wel een extratje
Oke.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:38 schreef Minifan het volgende:
Nu word het ongeloofwaardig, vooral door onderstaande quote...
[..]
voor 20 euro een ps3 terugnemen ter compensatie... ongeloofwaardig kkverhaal van een aandachtsventje hij is nu al meer dan een maand kwijt plus veel geld om een ps3 te verkopenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:58 schreef Brawler het volgende:
Ik dacht dat we er na 2 topics wel waren, maar nee hoor..
Oke.quote:
Maar zelf noem je ook marktplaats in de titel van dit topic.quote:Op donderdag 10 maart 2011 02:33 schreef mytroen het volgende:
[..]
dat vraag ik me ook nog steeds af waarom die het over marktplaats heeft. Mn advertentie stond ook wel op marktplaats maar de ambtenaar heeft via speurders gereageerd.
Dat zou je wel zeggen, maar TS is al eerder een slappe zak gebleken, dus het zou me niet verbazen als hij de kapotte PS3 terugneemt en nog geld bij legt ookquote:Op woensdag 6 april 2011 23:46 schreef EnemyRock het volgende:
Mensen die zijn sarcasme niet spotten en serieus denken dat hij de kapotte playstation gaat terugnemen en ook nog 20 euro bij gaat lappen.
Touché TS was inderdaad een zeer slappe klabanus.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:49 schreef Brawler het volgende:
[..]
Dat zou je wel zeggen, maar TS is al eerder een slappe zak gebleken, dus het zou me niet verbazen als hij de kapotte PS3 terugneemt en nog geld bij legt ook____!
Slotje, Jatten van topic van mijquote:Op woensdag 6 april 2011 20:39 schreef Minifan het volgende:
Deel 1:
[..]
[..]
[..]
[..]
Deel 2:
[..]
[..]
En weer verder.
Deze snap jij niet eens dusquote:quote:
Op woensdag 6 april 2011 13:05 schreef mytroen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem wel trug koop want hij is nu natuurlijk helemaal kapot.
En omdat die kapot is doe ik er 20 euro bij want het is natuurlijk wel een extratje
En weer verder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |