Je kan nog wel is gelijk krijgenquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:27 schreef tralalala het volgende:
Volgende week Jenna eruit en dan storten de kijkcijfers in.
Of ze kan nu eindelijk haarzelf zijn..quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:06 schreef psychosomatic het volgende:
Ik begin Meron eigenlijk wel een beetje zat te worden. Niks is voor haar een probleem, ze doet alles graag..als ze zo wijs is, waarom zit ze dan gvd in het programma? Faker.
Mijn excuses. Je hebt helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:14 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
Of ze kan nu eindelijk haarzelf zijn..
Knap altijd dat mensen denken anderen helemaal te kunnen doorgronden op basis van een paar weken een half uurtje televisie.
Voor hetzelfde geld heeft ze thuis foute vrienden, voor wie ze zich zo voordoet. of zoiets. En nu ze in een totaal andere omgeving zit, kan ze haarzelf zijn.
Hoe weet jij welk van de twee Merons fake is?
Dat vind ik eigenlijk best jammer ja, van Michella. Die lijkt ook echt 10 x erger dan voorheen. Anna vind ik wel beter opzich, qua gedrag. Al blijft ze redelijk domquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:31 schreef Sofia90 het volgende:
De personen die goed zijn voor de kijkcijfers zijn dan ook de meest asociale personen waardoor ze op den duur niet meer in het programma passen, op een gegeven moment zullen er toch dames en/of heren moeten staan (tenminste dat hoop ik). Maar ik geloof eigenlijk ook niet dat die personen na het programma zich ineens goed gaan gedragen. Kijk maar naar die michella die nu in meiden in de jungle zit, toen ik haar zag winnen dacht ik echt dat zij zou veranderen en moet je haar nu eens zien
Hij loenst behoorlijkquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:37 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik vind Dominique raar.
Hij kijkt zo raar, gay, ongemakkelijk, ik weet niet wat het is.
Ik vind hem juist de leukste van de ventjes daar.quote:
Poep!quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:14 schreef Saninl het volgende:
Wtf heeft die mevrouw van ekelen in dr gezicht zitten? Die vlek op dr wang?!
Vond die opmerking van die psycholoogfiguur dat ze heel goed een masker weet op te houden en zo iedereen om haar vinger heen te winden (oid), erg opmerkelijk.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:06 schreef psychosomatic het volgende:
Ik begin Meron eigenlijk wel een beetje zat te worden. Niks is voor haar een probleem, ze doet alles graag..als ze zo wijs is, waarom zit ze dan gvd in het programma? Faker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |