Ja ze hadden ook dat andere stukje kunnen laten zien van die wip bij licht.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:38 schreef Day het volgende:
Ik vind dat Mo nog heel erg mild neer wordt gezet in de daily's.
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik moest lachen om Flip die zei na 2 keer weten de stemmers op mij mijn nummer wel, als hij nu een ander nummer krijgt gaat hij mooi de bietenbrug op
Kijk het werkt.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:41 schreef Je_Psychiater het volgende:
Volgens de stream beelden is Secret Story op dit moment live te volgen op NET 5, ik zeg het je, allemaal leugens!!!
Ik vind het juist wel netjes dat ie z'n mening durft te geven.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:41 schreef Je_Psychiater het volgende:
Volgens de stream beelden is Secret Story op dit moment live te volgen op NET 5, ik zeg het je, allemaal leugens!!!
Moet je vaker zeggenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:41 schreef Je_Psychiater het volgende:
Je hebt het wel op mij he....wil je een kusje???quote:Op woensdag 6 april 2011 20:40 schreef MargrietV het volgende:
[..]
gewoon een scheet laten dan, Zo oud als de Via Appia in Rome.
Vaag, ik heb 25 Alex 45 Philip en 30 Karim..quote:Op woensdag 6 april 2011 20:41 schreef sjaakspark het volgende:
[ afbeelding ]
Dit krijg ik te zien als ik naar de home op de sst site ga ????
bij mij staat karim 3 % boven faaaalexquote:Op woensdag 6 april 2011 20:41 schreef sjaakspark het volgende:
[ afbeelding ]
Dit krijg ik te zien als ik naar de home op de sst site ga ????
Dat zou echt hellemaal op te kotsen zijn, vooral omdat ze weet dat karim haar wel een beetje leuk vindquote:
Ja Ed is dood. Had een zware geheime missie en heeft het loodje gelegd.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ah en ed is de pijp uit? Omdat er een rooie kruis doorheen is getrokkenof had die ook een geheime missie: Shop mij naar Nederland en zie wel waar ik terecht kom?
Ze heb beelden van haar zelf gezien in KvdW. Van neuken tot dronkenschap. Ze liep daarna naar haar bed en ging jankenquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:41 schreef sjaakspark het volgende:
[ afbeelding ]
Dit krijg ik te zien als ik naar de news op de sst site ga ????
Oeh!quote:Op woensdag 6 april 2011 20:42 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ze heb beelden van haar zelf gezien in KvdW. Van neuken tot dronkenschap. Ze liep daarna naar haar bed en ging janken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |