Stemmen op Alex, nee dankjewelquote:Op woensdag 6 april 2011 20:28 schreef Reksie1981 het volgende:
IEDEREEN SMSEN OP ALEX NUUUUU
ONRECHT WORDT ONZE RIDDER FATAAL
nou ik nietquote:Op woensdag 6 april 2011 20:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
de halve cos heeft gisteravond al dat nr voor Alex gebeld
Nee joh, laat hem maar weg gaan dan voelt die lijs eens wat ze doet (of beter gezegd wat ze niet doetquote:Op woensdag 6 april 2011 20:28 schreef Reksie1981 het volgende:
Waar lees je dat?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:29 schreef Nobodies het volgende:
Guido is ook lekker bezig:
Monique is veranderd sinds alle tegenslagen. De eerste weken was ze zichzelf, nu is ze een product van de stem geworden. #sstnl
Als jullie nu nog niet snappen dat de stem ons wilt uitbeelden zoals hij wilt dan zit er echt wat in jullie ogen. #sstnl
ja, had het al gezien, echt ook al om van tequote:Op woensdag 6 april 2011 20:29 schreef Nobodies het volgende:
Monique is veranderd sinds alle tegenslagen. De eerste weken was ze zichzelf, nu is ze een product van de stem geworden. #sstnl
Tnx!quote:
Ik kan er niet mee zitten laat hij maar thuis op zijn bed gaan liggen, hier (bij mij) word hij niet gemist.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:28 schreef Reksie1981 het volgende:
In de uitzending snap ik dat er van alles geknipt wordt maar op de streams zien we ook alleen maar gejank en gemanipuleer van haar.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:29 schreef Nobodies het volgende:
Als jullie nu nog niet snappen dat de stem ons wilt uitbeelden zoals hij wilt dan zit er echt wat in jullie ogen. #sstnl
Lief van jequote:Op woensdag 6 april 2011 20:30 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik kan er niet mee zitten laat hij maar hier (bij mij) op bed gaan liggen, hij wordt gemist.
Hard lachend! Zij krijgt al het geld uit hun kluis!quote:Op woensdag 6 april 2011 20:31 schreef iBenny het volgende:
ben benieuwd hoe laura gaat reageren als alex weg moet
zo als joquote:Op woensdag 6 april 2011 20:31 schreef iBenny het volgende:
ben benieuwd hoe laura gaat reageren als alex weg moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |