Zo waar, als je wanhopig opzoek gaat kom je meestal bij de verkeerde uit.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:46 schreef Civilian het volgende:
Niet geforceerd opzoek gaan naar een vriend en doen waar jij je goed bij voeltWat anderen daar van vinden moet jou lekker een zorg zijn!
Mensen in relatie = gelukkig.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:00 schreef Radio91 het volgende:
Ik vind zelf dat ik juist helemaal niet opzoek ben, ik voel me goed in me eentje.
Soms mis je het natuurlijk maar ik heb veel om me mee te vermaken.
Het frustreerd me dat als het ware niet gezien wordt
In dat geval..quote:Op woensdag 6 april 2011 20:06 schreef Mishu het volgende:
Maar soms kan het helpen om inderdaad gewoon maar even te daten en te genieten van de aandacht. Het haalt je uit je impasse.
Verspilling van onze tijd ja....quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:31 schreef trekeennummertje het volgende:
Je hoeft je niet persé meteen gebruikt te voelen na de sex, want jullie willen het toch net zo graag! Dus waarom al die preutsheid bij voorhand? Dat is verspilling van tijd.
Mcdonalds proeven vergelijken met het weggeven van je lichaam.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:54 schreef Fes1-2 het volgende:
Je hebt nog nooit gescharreld, dus hoe kun je nou weten of je het leuk vind of niet?
Das net als zeggen dat je mc donalds goor vindt als je er nog nooit hebt gegeten.
Ik noem het iig niet zoquote:Op donderdag 7 april 2011 09:19 schreef ik.weet.geen.naam het volgende:
Kussen en dergelijke doe je ook niet?
Is het zo dat dit door anderen gezien moet worden? Heb je die bevestiging van anderen nodig? Is het niet verstandiger je eigen ideeën, meningen, etc voorop te stellen? Blijf bij jezelf, dan neemt je zelfvertrouwen ook toequote:Op woensdag 6 april 2011 20:00 schreef Radio91 het volgende:
Ik vind zelf dat ik juist helemaal niet opzoek ben, ik voel me goed in me eentje.
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:45 schreef needakill het volgende:
Waarom zou je hetzelfde doen als je vriendinnen en net zulke "hoeren" worden als zij? Gewoon jezelf zijn en je zal best wel een nieuwe vriend vinden.
Gelukkig zijn de meeste vrouwen niet zo preutsquote:Op donderdag 7 april 2011 09:57 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind het goed dat je er zo over denkt TS. Het is niet zo dat je niet meer leeft als je niet regelmatig sex hebt. Helemaal niet als je daarvoor buiten je principes moet gaan en sex moet hebben met random jongens waar je niks voor voelt.
Ik vind dit ook een rare ontwikkeling. Je moet de slet uithangen en met random barscharrels het bed in duiken na een dronken nacht, anders "hoor je er niet meer bij" of iets dergelijks.
Liever stop je gewoon je energie in een vaste relatie en heb je daar sex mee. Wanneer je geen vaste relatie hebt, ja dan doe je het even niet, is toch geen probleem?
Ik heb zelf ook lange tijd geen vaste relatie en dus geen sex gehad. Er waren genoeg meisjes die ik zonder moeite het bed in kon krijgen, maar dat wilde ik gewoon niet. Puur omdat ik dit kansloos vind en liever sex heb met mijn vaste partner. Het oppikken van scharrels is dom en alleen voor mensen die "willen scoren".
Eigenlijk wat reageerder nr 1 al zegt:
[..]
dat is goedquote:Op woensdag 6 april 2011 19:42 schreef Radio91 het volgende:
Oke, ik ben dus een chick van 20, en tot nu toe heb ik maar het bed gedeeld met 1 jongen en dat was iemand waar ik van hield en 3 jaar een relatie mee hebt gehad.
wie niet?quote:Ik ben nu al een lange tijd weer single en dus heb ik ook geen seks.
Simpele redenen hiervoor, ik kan niet zomaar met iemand het bed induiken waar ik niks voor voel en waar ik van weet dat diegene mij bijv, niet serieus neemt dus alleen maar even wil seksen.
En ik heb ook niet zo veel zelfvertrouwen.
Wat mij dwars zit is dat als ik met mijn vrienden over seks praat het altijd eindigd met dat ik maar gewoon iemand moet oppikken in de discotheek.
Waarom ben ik gelijk een non als je niet neukt minstens een keer in de maand.
Ik wil voor iemand belangrijk zijn.
het is je eigen schuld dus!quote:Ook mannen irriteren mij hierin, ondanks dat ik onzeker ben heb ik een aardig bekkie bij de hand.
Het is mijn schild( if you will) hierdoor nemen ze dus maar aan dat ik een dom sletje ben.
Ik doe er altijd nonchelant over maar het kwetst me.
je jaagt ze zelf weg hequote:Opzich krijg genoeg oppervlakkige aandacht van jongens maar nooit daar voorbij, dat maakt me soms onzeker en dan ga ik twijfelen over of ik wel goed genoeg ben.
jeeee zeg wat een luxe probleem!quote:En door veel lulpraat van mannen merk ik dat ik de afgelopen jaren mannen dus ook onmiddelijk van me afduw zowel fysiek als emotioneel.
Nou ben ik op in de liefde al goed verlegen dus het helpt me allemaal niet.
Das niet echt tof en ik probeer er aan te werken, maar als er dan iemand op me afkomt spookt de gedachte je wilt toch maar even over me heen altijd een grote rol.
Hulp? Mensen met hetzelfde? Suggesties?
Tuurlijk.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:57 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb zelf ook lange tijd geen vaste relatie en dus geen sex gehad. Er waren genoeg meisjes die ik zonder moeite het bed in kon krijgen, maar dat wilde ik gewoon niet. Puur omdat ik dit kansloos vind en liever sex heb met mijn vaste partner. Het oppikken van scharrels is dom en alleen voor mensen die "willen scoren".
Hoezo is datquote:
Pff, nou heb jij het volgens mij niet begrepen; tuurlijk zit dat principe in je hoofd! Dat is het hele principe juist; iets wat normaal schijnt te zijn, althans iets waar je lichaam gehoor aan geeft maar waar je zelf in je hoofd een blokkade tegen oproept. Het feit dat je daar gehoor aan geeft, geeft alleen maar aan dat je bepaalde waarden hebt (jij dus kennelijk niet) en dat je dus principes hebt. TS, ik zou zeggen hou dat principe vast! Zijn er te weinig die ze nog hebbenquote:Op donderdag 7 april 2011 09:23 schreef Silenus het volgende:
Seks is veel te lekker om het één keer per jaar/twee jaar te doen. Dat hele 'lichaam weggeven'-principe zit alleen in je hoofd. In werkelijkheid bestaat het niet.
Het feit dat je gehoor geeft aan de blokkade laat juist zien dat je je teveel laat beïnvloeden door wat je ouders/de kerk/moraalridders vroeger zeiden. 'Seks is alleen voor iemand van wie je houdt! Seks moet je niet met iedereen doen!'quote:Op donderdag 7 april 2011 11:20 schreef keste010 het volgende:
[..]
Pff, nou heb jij het volgens mij niet begrepen; tuurlijk zit dat principe in je hoofd! Dat is het hele principe juist; iets wat normaal schijnt te zijn, althans iets waar je lichaam gehoor aan geeft maar waar je zelf in je hoofd een blokkade tegen oproept. Het feit dat je daar gehoor aan geeft, geeft alleen maar aan dat je bepaalde waarden hebt (jij dus kennelijk niet) en dat je dus principes hebt. TS, ik zou zeggen hou dat principe vast! Zijn er te weinig die ze nog hebben
Het kan ook zo zijn dat je er zelf voor kiest om niet met ''jan en alleman'' seks te hebben, ongeacht wat je ouders/de kerk/whatever hebben gezegd.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het feit dat je gehoor geeft aan de blokkade laat juist zien dat je je teveel laat beïnvloeden door wat je ouders/de kerk/moraalridders vroeger zeiden. 'Seks is alleen voor iemand van wie je houdt! Seks moet je niet met iedereen doen!'
Je kunt ook gewoon voor jezelf nadenken en zeggen: Hé, seks is lekker, ik hoef inderdaad niet elk weekend met elke gast te neuken maar waarom zou ik het altijd alleen maar bewaren voor 'the one'?
In het dierenrijk wordt er ook gewoon op los geneukt hoor.
Wat wil je dan als je op je 75e straks in de spiegel kijkt? Nou, lekker genoten van je leven hoor.Twee keer verliefd geweest, een paar keer geneukt. Maar wel lekker aan je 'principes' (zijn je eigen principes niet, die zijn je opgedrongen) trouw gebleven.
Je gaat niet dood van seks hoor. Altijd dat moeilijke overspannen gedoe.
Nou, ik denk dat we wel meer zouden neuken zonder de invloed van de kerk, van vroeger uit. Daar is het hele stigma ontstaan dat seks iets heeeeeel bijzonders is, dat het is voorbehouden aan de ware liefde, etc. En daardoor voelen sommige vrouwen zich dus ook slecht als ze een keertje neuken met iemand anders dan de ware.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het kan ook zo zijn dat je er zelf voor kiest om niet met ''jan en alleman'' seks te hebben, ongeacht wat je ouders/de kerk/whatever hebben gezegd.
Wat het dierenrijk ermee te maken heeft snap ik niet, er zijn ook dieren die graag hun eigen stront eten, moeten wij dat dan ook gaan doen ?
Verder moet iedereen het lekker zelf weten natuurlijk.
Als je haar nog steeds probeert te versieren zijn jullie geen vrienden, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:59 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Hoezo is dat
Ik heb wel eens een dame geweigerd omdat ik vond dat ze te kwetsbaar was op dat moment. Op dit moment probeer ik die dame nog steeds te versieren (2 jaar later) en heb nog steeds geen kans meer gehad. Toch ben ik blij dat ik het toen niet heb gedaan en we zijn nog steeds zeer goede vrienden
Ik kan heel goed vriendschap en daten gescheiden houden. Op dit moment is het uit met haar oude vriendje en omdat ze voor het eind van de maand in het buitenland zit wilt ze met niemand iets dus nu spreken we echt als vrienden af maar ze weet maar al te goed dat ik iets wil alleen lijkt het lot te bepalen dat we niet voor elkaar zijn (afstand, tijd, werk, school, vele factoren)...quote:Op donderdag 7 april 2011 11:53 schreef SebasM het volgende:
[..]
Als je haar nog steeds probeert te versieren zijn jullie geen vrienden, maar dat terzijde.
Hm, op zich wel interessant ja. Bij mijn ex ging het ook erg snel. Ook toen ik de eerste keer met hem zoende, was ik verrast over hoe goed het was.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:15 schreef Tegan het volgende:
Mijn vrienden zijn alleen niet zo achterlijk. Enige wat eentje ooit tegen me zei wat ik opzich wel iets vond om over na te denken was dit. Die eerste keer neuken met je ex, heb je daar ook een hele tijd mee gewacht, of deed je dat vrij snel zonder diepe gevoelens, of eerder zonder nadenken omdat het toen al zo vertrouwd was?
Nou moet ik zeggen dat ik best snel was met ex, maar ik wist toen al dat ik wel een speciaal iemand te pakken had, itt bij andere dates, daarbij had ik dat nooit zo gedaan.
Vandaar dit topic? Vrienden of poging tot meer?quote:Op donderdag 7 april 2011 11:56 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik kan heel goed vriendschap en daten gescheiden houden. Op dit moment is het uit met haar oude vriendje en omdat ze voor het eind van de maand in het buitenland zit wilt ze met niemand iets dus nu spreken we echt als vrienden af maar ze weet maar al te goed dat ik iets wil alleen lijkt het lot te bepalen dat we niet voor elkaar zijn (afstand, tijd, werk, school, vele factoren)...
Maar vriendschap met iemand die je leuk vind kan heel goed
Dat is idd hetgeen mij tegenhoudtquote:Op donderdag 7 april 2011 13:43 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Tja, even volhouden he. Gewoon wachten tot je weer verliefd word als je dat wil.
Ik vind zoenen met jongens die ik niet heel leuk vind/ niet verliefd op ben al niet erg lekker, ik kan me dan al voorstellen wat voor drama dat in bed zou worden.
[..]
Hm, op zich wel interessant ja. Bij mijn ex ging het ook erg snel. Ook toen ik de eerste keer met hem zoende, was ik verrast over hoe goed het was.
Dat is voor een andere dame, die is wel "binnen bereik". Ik snap ook wel dat ik de rest van me leven op iemand kan wachten maar als alles aangeeft dat het nooit wat wordt moet je je daar gewoon bij neerleggen en het accepteren. De dame waar ik het hier over heb zie ik max 3x per jaar ofzo, de dame van mijn eigen topic heb ik nu dus zo'n 15 keer gezien in een maand tijd.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:58 schreef SebasM het volgende:
[..]
Vandaar dit topic? Vrienden of poging tot meer?
Ik zou mijn leven dan toch liever beoordelen op wat ik heb bereikt qua werk, gezin en het begrijpen van mijn eigen bestaan, in hoeverre me het is gelukt zin te geven aan mijn leven. Sex is dan niet iets wat ik zou meerekenen, daar is het dan weer te onbelangrijk voor.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:34 schreef Silenus het volgende:Wat wil je dan als je op je 75e straks in de spiegel kijkt? Nou, lekker genoten van je leven hoor.
Twee keer verliefd geweest, een paar keer geneukt. Maar wel lekker aan je 'principes' (zijn je eigen principes niet, die zijn je opgedrongen) trouw gebleven.
Zit in je hoofd? Dus doods achter je pikkie aanlopen, en in alle gevallen toegeven aan wie er ook maar voorbijkomt zit niet in je hoofd?quote:Op donderdag 7 april 2011 11:44 schreef Silenus het volgende:
Terwijl, neuken is natuurlijk gewoon prima en lekker en niks mis mee. Dat hele 'je lichaam aan iemand geven', dat zit in je hoofd.
Dat zit in je natuur. Althans, bij de meeste mannen. Niet bij de moraalridderbrigade in dit topic.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:03 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Zit in je hoofd? Dus doods achter je pikkie aanlopen, en in alle gevallen toegeven aan wie er ook maar voorbijkomt zit niet in je hoofd?
Moraalridder valt wel mee, ik heb zelf ook zo'n pakken wat je pakken kan periode gehad maar na een jaartje was ik dat wel weer zat. Het past bij je of niet, that's all...quote:Op donderdag 7 april 2011 17:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat zit in je natuur. Althans, bij de meeste mannen. Niet bij de moraalridderbrigade in dit topic.
En hoe vaak is pakken wat je pakken kan?quote:Op donderdag 7 april 2011 17:22 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Moraalridder valt wel mee, ik heb zelf ook zo'n pakken wat je pakken kan periode gehad maar na een jaartje was ik dat wel weer zat. Het past bij je of niet, that's all...
Dit is natuurlijk complete onzin: allereerst doe je alsof de kerk een soort ziekte is die ervoor zorgde dat mensen een afwijking hadden en godzijdank (lekkere woordspelingquote:Op donderdag 7 april 2011 11:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat we wel meer zouden neuken zonder de invloed van de kerk, van vroeger uit. Daar is het hele stigma ontstaan dat seks iets heeeeeel bijzonders is, dat het is voorbehouden aan de ware liefde, etc. En daardoor voelen sommige vrouwen zich dus ook slecht als ze een keertje neuken met iemand anders dan de ware.
Terwijl, neuken is natuurlijk gewoon prima en lekker en niks mis mee. Dat hele 'je lichaam aan iemand geven', dat zit in je hoofd.
Wat natuurlijk inderdaad niet wegneemt dat TS het lekker zelf moet weten, en als ze niet met iemand wil neuken...ze dat ook gewoon niet moet doen.
3 verschillende per week op een gegeven momentquote:Op donderdag 7 april 2011 17:23 schreef ik.weet.geen.naam het volgende:
[..]
En hoe vaak is pakken wat je pakken kan?
Ik herken mezelf hier wel in!quote:Op woensdag 6 april 2011 20:00 schreef Radio91 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |