abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 april 2011 @ 19:42:09 #1
307589 Radio91
No fight,no victory bitch!
pi_95133041
Oke, ik ben dus een chick van 20, en tot nu toe heb ik maar het bed gedeeld met 1 jongen en dat was iemand waar ik van hield en 3 jaar een relatie mee hebt gehad.

Ik ben nu al een lange tijd weer single en dus heb ik ook geen seks.
Simpele redenen hiervoor, ik kan niet zomaar met iemand het bed induiken waar ik niks voor voel en waar ik van weet dat diegene mij bijv, niet serieus neemt dus alleen maar even wil seksen.
En ik heb ook niet zo veel zelfvertrouwen.

Wat mij dwars zit is dat als ik met mijn vrienden over seks praat het altijd eindigd met dat ik maar gewoon iemand moet oppikken in de discotheek.
Waarom ben ik gelijk een non als je niet neukt minstens een keer in de maand.
Ik wil voor iemand belangrijk zijn.
Ook mannen irriteren mij hierin, ondanks dat ik onzeker ben heb ik een aardig bekkie bij de hand.
Het is mijn schild( if you will) hierdoor nemen ze dus maar aan dat ik een dom sletje ben.
Ik doe er altijd nonchelant over maar het kwetst me.

Opzich krijg genoeg oppervlakkige aandacht van jongens maar nooit daar voorbij, dat maakt me soms onzeker en dan ga ik twijfelen over of ik wel goed genoeg ben.
En door veel lulpraat van mannen merk ik dat ik de afgelopen jaren mannen dus ook onmiddelijk van me afduw zowel fysiek als emotioneel.
Nou ben ik op in de liefde al goed verlegen dus het helpt me allemaal niet.
Das niet echt tof en ik probeer er aan te werken, maar als er dan iemand op me afkomt spookt de gedachte je wilt toch maar even over me heen altijd een grote rol.

Hulp? Mensen met hetzelfde? Suggesties?

:W
pi_95133201
Waarom zou je hetzelfde doen als je vriendinnen en net zulke "hoeren" worden als zij? Gewoon jezelf zijn en je zal best wel een nieuwe vriend vinden.
  woensdag 6 april 2011 @ 19:46:28 #3
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_95133275
Niet geforceerd opzoek gaan naar een vriend en doen waar jij je goed bij voelt :) Wat anderen daar van vinden moet jou lekker een zorg zijn!
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  woensdag 6 april 2011 @ 19:56:04 #4
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_95133847
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 19:46 schreef Civilian het volgende:
Niet geforceerd opzoek gaan naar een vriend en doen waar jij je goed bij voelt :) Wat anderen daar van vinden moet jou lekker een zorg zijn!
Zo waar, als je wanhopig opzoek gaat kom je meestal bij de verkeerde uit.
pi_95134122
Doen wat jezelf wilt? En als je vriendinnen continu of seks praten, begint dat ook niet te vervelen?
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
  woensdag 6 april 2011 @ 20:00:29 #6
307589 Radio91
pi_95134135
Ik vind zelf dat ik juist helemaal niet opzoek ben, ik voel me goed in me eentje.
Soms mis je het natuurlijk maar ik heb veel om me mee te vermaken.
Het frustreerd me dat als het ware niet gezien wordt
pi_95134261
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:00 schreef Radio91 het volgende:
Ik vind zelf dat ik juist helemaal niet opzoek ben, ik voel me goed in me eentje.
Mensen in relatie = gelukkig.

Dus single = ongelukkig

Totdat mensen weer alleen zijn, dan is het weer "happy single".
Niet teveel van aantrekken en anders vriendinnen zoeken die hetzelfde hierin staan als jij?
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
  woensdag 6 april 2011 @ 20:04:58 #8
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_95134460
Het lijkt tegenwoordig soms wel de norm om alleen te willen scharrelen met vrouwen. Terwijl jongens ook zo gekwetst worden (vaak omdat ze gedumpt worden omdat ze niet goed kunnen zoenen / slecht in bed zijn). Het is een gebruikerswereld geworden. Liefde is achterhaald en eng.
  woensdag 6 april 2011 @ 20:06:41 #9
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_95134578
Maar soms kan het helpen om inderdaad gewoon maar even te daten en te genieten van de aandacht. Het haalt je uit je impasse.
pi_95134705
-edit- ja ja internetpiemel

[ Bericht 79% gewijzigd door Re op 07-04-2011 17:26:14 ]
  woensdag 6 april 2011 @ 20:13:32 #11
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_95135024
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:06 schreef Mishu het volgende:
Maar soms kan het helpen om inderdaad gewoon maar even te daten en te genieten van de aandacht. Het haalt je uit je impasse.
In dat geval..
TS, wanneer daten? :P
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  woensdag 6 april 2011 @ 20:40:27 #12
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_95136733
Ik vind je verhaal erg bekend klinken en mijn advies is dan ook lekker jezelf blijven.

Maak je niet zo druk over wat je vriendinnen en vrienden denken, het lijkt me sterk dat ze je laten vallen omdat je niet minimaal 1x in de maand te keer gaat in bed. Dus wat dat betreft gewoon het lekker zo laten en zijn wie je bent.

Daarnaast moet ik wel bekennen dat ik het juist op prijs stel als een dame niet met jan en alleman in bed duikt en juist wat moeite verwacht van de man zijn kant. En ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die er zo over denkt (en als dat wel zo is dan ben ik op dit moment nog single maar er loopt een topic voor mij hier in R&L dus misschien kan daar nog verandering in komen :P).
Domo Arigato!
pi_95144085
Als je zegt:"Wil je even langs komen bij mij thuis, lekker gezellig bakje koffie drinken en filmpje pakken?" - Dan stemmen ze gewillig toe, terwijl beide partijen dondersgoed weten dat er mee wordt bedoeld:"Kom, neuken bij mij thuis, lekker joh!".

Vrouwen moeten niet zo moeilijk doen. Als je een beetje iemand in kan schatten zoek je zo een leuke man uit die niet alleen maar uit is op sex, maar weet dat het heel lekker is. Je hoeft je niet persé meteen gebruikt te voelen na de sex, want jullie willen het toch net zo graag! Dus waarom al die preutsheid bij voorhand? Dat is verspilling van tijd.
pi_95144683
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 22:31 schreef trekeennummertje het volgende:
Dat is verspilling van tijd.
Verspilling van onze tijd ja....

@TS: altijd doen waar je jezelf het best bij voelt ... Ik ben tot nu toe maar 1 kerel tegengekomen, die scharrelwaardig was en voor de rest.... :|W
pi_95145837
Je hebt nog nooit gescharreld, dus hoe kun je nou weten of je het leuk vind of niet?

Das net als zeggen dat je mc donalds goor vindt als je er nog nooit hebt gegeten.
  woensdag 6 april 2011 @ 23:23:29 #16
307589 Radio91
pi_95147703
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 22:31 schreef trekeennummertje het volgende:

Je hoeft je niet persé meteen gebruikt te voelen na de sex, want jullie willen het toch net zo graag! Dus waarom al die preutsheid bij voorhand? Dat is verspilling van tijd.

_O_ ik weet opeens weer waarom ik toch wel happy single en preuts ben hhaha

quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 22:54 schreef Fes1-2 het volgende:
Je hebt nog nooit gescharreld, dus hoe kun je nou weten of je het leuk vind of niet?

Das net als zeggen dat je mc donalds goor vindt als je er nog nooit hebt gegeten.
Mcdonalds proeven vergelijken met het weggeven van je lichaam.
wij gaan het nooit eens worden whahahha.
pi_95147963
Ik heb je verhaal gelezen, maar ik zie het probleem niet. Blijf gewoon wie je bent en probeer misschien wat minder verlegen te zijn.

Dat je niet gelijk met iedereen het bed ingaat, daar heb ik ook wel respect voor.
  donderdag 7 april 2011 @ 09:11:10 #18
337757 Transport_Ink
...is een gaar man
pi_95156535
Je bent er zelf bij hoor. Jij maakt de dienst uit. Dus feitelijk is niets wat je in de OP aanhaalt daadwerkelijk relevant.
My heart is broke
May I have some glue?
Help me inhale
And mend it with you
pi_95156617
Emm , je wilt sex hebben omdat je vrienden dat willen??
<>
pi_95156618
Ik heb 2 keer gescharreld, beiden keren vond ik het 't achteraf niet waard.

Als ik weer single zou worden heb ik dus ook gewoon geen seks tot ik iemand tegenkom waar ik verliefd op ga worden.

Is voor iedereen anders iig, als jij je er niet prettig bij voelt om zomaar met iemand het bed in te duiken, dan gewoon niet doen. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 7 april 2011 @ 09:19:17 #21
340846 ik.weet.geen.naam
Neu, nieuw, nuevo, new
pi_95156697
Kussen en dergelijke doe je ook niet?
  donderdag 7 april 2011 @ 09:20:38 #22
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_95156718
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 09:19 schreef ik.weet.geen.naam het volgende:
Kussen en dergelijke doe je ook niet?
Ik noem het iig niet zo :X.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 7 april 2011 @ 09:23:06 #23
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_95156770
Seks is veel te lekker om het één keer per jaar/twee jaar te doen. Dat hele 'lichaam weggeven'-principe zit alleen in je hoofd. In werkelijkheid bestaat het niet.
Gourmetten of steengrillen?
pi_95157576
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:00 schreef Radio91 het volgende:
Is het zo dat dit door anderen gezien moet worden? Heb je die bevestiging van anderen nodig? Is het niet verstandiger je eigen ideeën, meningen, etc voorop te stellen? Blijf bij jezelf, dan neemt je zelfvertrouwen ook toe :)
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_95157697
Ik vind het goed dat je er zo over denkt TS. Het is niet zo dat je niet meer leeft als je niet regelmatig sex hebt. Helemaal niet als je daarvoor buiten je principes moet gaan en sex moet hebben met random jongens waar je niks voor voelt.

Ik vind dit ook een rare ontwikkeling. Je moet de slet uithangen en met random barscharrels het bed in duiken na een dronken nacht, anders "hoor je er niet meer bij" of iets dergelijks.

Liever stop je gewoon je energie in een vaste relatie en heb je daar sex mee. Wanneer je geen vaste relatie hebt, ja dan doe je het even niet, is toch geen probleem?

Ik heb zelf ook lange tijd geen vaste relatie en dus geen sex gehad. Er waren genoeg meisjes die ik zonder moeite het bed in kon krijgen, maar dat wilde ik gewoon niet. Puur omdat ik dit kansloos vind en liever sex heb met mijn vaste partner. Het oppikken van scharrels is dom en alleen voor mensen die "willen scoren".

Eigenlijk wat reageerder nr 1 al zegt:

quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 19:45 schreef needakill het volgende:
Waarom zou je hetzelfde doen als je vriendinnen en net zulke "hoeren" worden als zij? Gewoon jezelf zijn en je zal best wel een nieuwe vriend vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')