Oke, ik ben dus een chick van 20, en tot nu toe heb ik maar het bed gedeeld met 1 jongen en dat was iemand waar ik van hield en 3 jaar een relatie mee hebt gehad.
Ik ben nu al een lange tijd weer single en dus heb ik ook geen seks.
Simpele redenen hiervoor, ik kan niet zomaar met iemand het bed induiken waar ik niks voor voel en waar ik van weet dat diegene mij bijv, niet serieus neemt dus alleen maar even wil seksen.
En ik heb ook niet zo veel zelfvertrouwen.
Wat mij dwars zit is dat als ik met mijn vrienden over seks praat het altijd eindigd met dat ik maar gewoon iemand moet oppikken in de discotheek.
Waarom ben ik gelijk een non als je niet neukt minstens een keer in de maand.
Ik wil voor iemand belangrijk zijn.
Ook mannen irriteren mij hierin, ondanks dat ik onzeker ben heb ik een aardig bekkie bij de hand.
Het is mijn schild( if you will) hierdoor nemen ze dus maar aan dat ik een dom sletje ben.
Ik doe er altijd nonchelant over maar het kwetst me.
Opzich krijg genoeg oppervlakkige aandacht van jongens maar nooit daar voorbij, dat maakt me soms onzeker en dan ga ik twijfelen over of ik wel goed genoeg ben.
En door veel lulpraat van mannen merk ik dat ik de afgelopen jaren mannen dus ook onmiddelijk van me afduw zowel fysiek als emotioneel.
Nou ben ik op in de liefde al goed verlegen dus het helpt me allemaal niet.
Das niet echt tof en ik probeer er aan te werken, maar als er dan iemand op me afkomt spookt de gedachte je wilt toch maar even over me heen altijd een grote rol.
Hulp? Mensen met hetzelfde? Suggesties?