Geen van beide.quote:Op maandag 18 april 2011 22:20 schreef yvette1982 het volgende:
Als ik nu ook nog digitaal in de slaapkamer moet kijken, moet ik dan nog een installatiepakket met ontvanger kopen of kan ik gewoon mijn kpn cmi module gebruiken met hun smartcard?
Een PVR is een Personal Video Recorder. Wordt soms ook wel een DVR (Digital Video Recorder) genoemd. Dat is een decoder met een harde schijf erin, zodat je ook programma's ermee kunt opnemen, live TV kunt pauzeren en kunt time shiften (terug gaan in de tijd als je al een poosje zit te kijken).quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:27 schreef yvette1982 het volgende:
Wat is pvr?
Ik kijk wel op marktplaats dan, volgens mij krijg je 3 gratis smartcards dus die hoef ik niet te kopen.
Dat heb ik inderdaad niet nodig.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:01 schreef Riparius het volgende:
[..]
Een PVR is een Personal Video Recorder. Wordt soms ook wel een DVR (Digital Video Recorder) genoemd. Dat is een decoder met een harde schijf erin, zodat je ook programma's ermee kunt opnemen, live TV kunt pauzeren en kunt time shiften (terug gaan in de tijd als je al een poosje zit te kijken).
Of je smartcards gratis krijgt als je een abonnement afsluit betwijfel ik, maar je kunt ze in ieder geval los kopen voor 15 euro per stuk, bij FOKA in Rotterdam bijvoorbeeld.
Nee, je hebt Ziggo smartcards nodig. Maar dat wist je toch wel?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:23 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad niet nodig.
Ik kan zeker weer niet mijn kpn smartcards gebruiken.
Ziggo is ookquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:27 schreef yvette1982 het volgende:
Vandaag is Ziggo geinstalleerd, het werkt tot nu toe fantastisch!
Hehe, zodra hier UPC of Ziggo beschikbaar wordt (gemeente vraagt absurde bedragen voor kabelaansluiting van die bedrijven) stap ik direct over.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ziggo is ook![]()
Beter dan de mediabox van KPNWat ben ik blij dat ik daar van af ben!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |